Nowy T-Mobile Polska – od lutego zmiana pozycjonowania marki

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Nowy T-Mobile Polska – od lutego zmiana pozycjonowania marki

T-Mobile Polska dosyć niespodziewanie zakończył współpracę z agencją PZL.

Firmy współpracowały zaledwie od grudnia 2022. Wówczas PZL przejął budżet T-Mobile Polska od agencji DDB Warszawa.

PZL ostatnio przygotował kampanię Stare telefony działają cuda, którą promował świąteczny utwór Magorzaty Walewskiej i Pezeta.

Teraz za komunikację T-Mobile będzie odpowiadała agencja VML, która do tej pory obsługiwała tylko social media operatora i współpracę z influencerami.

Za materiały BTL odpowiada agencja ARC (Grupa Publicis).

Zakupem i planowaniem mediów nadal zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Otrzymaliśmy oświadczenie T-Mobile w tej sprawie:

Ostatnie dwa lata to czas intensywnej pracy nad wzmocnieniem marki i budowaniem komunikacji opartej na najlepszych doświadczeniach klientów. Dziękujemy agencji PZL za kreatywne wsparcie i wkład w rozwój marki T-Mobile.
 
Rok 2025 będzie dla nas nowym rozdziałem. W trosce o spójność działań, rozszerzamy współpracę z agencją VML, która przejmie odpowiedzialność również za obszar ATL, integrując strategię komunikacyjną we wszystkich kanałach.
 
Do końca stycznia projekty ATL będą realizowane z PZL, a od lutego, wraz z VML, przedstawimy nowe podejście do pozycjonowania marki T-Mobile. Szczegóły działań przekażemy wkrótce.
 
Dziękujemy agencji PZL i witamy VML w rozszerzonej roli. Wierzymy, że współpraca umocni pozycję marki T-Mobile na rynku.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: