T-Mobile Polska dosyć niespodziewanie zakończył współpracę z agencją PZL.
Firmy współpracowały zaledwie od grudnia 2022. Wówczas PZL przejął budżet T-Mobile Polska od agencji DDB Warszawa.
PZL ostatnio przygotował kampanię Stare telefony działają cuda, którą promował świąteczny utwór Magorzaty Walewskiej i Pezeta.
Teraz za komunikację T-Mobile będzie odpowiadała agencja VML, która do tej pory obsługiwała tylko social media operatora i współpracę z influencerami.
Za materiały BTL odpowiada agencja ARC (Grupa Publicis).
Zakupem i planowaniem mediów nadal zajmuje się dom mediowy Mindshare.
Otrzymaliśmy oświadczenie T-Mobile w tej sprawie:
Ostatnie dwa lata to czas intensywnej pracy nad wzmocnieniem marki i budowaniem komunikacji opartej na najlepszych doświadczeniach klientów. Dziękujemy agencji PZL za kreatywne wsparcie i wkład w rozwój marki T-Mobile.
Rok 2025 będzie dla nas nowym rozdziałem. W trosce o spójność działań, rozszerzamy współpracę z agencją VML, która przejmie odpowiedzialność również za obszar ATL, integrując strategię komunikacyjną we wszystkich kanałach.
Do końca stycznia projekty ATL będą realizowane z PZL, a od lutego, wraz z VML, przedstawimy nowe podejście do pozycjonowania marki T-Mobile. Szczegóły działań przekażemy wkrótce.
Dziękujemy agencji PZL i witamy VML w rozszerzonej roli. Wierzymy, że współpraca umocni pozycję marki T-Mobile na rynku.