Numer Ratunkowy 112 działa już w sieci Dialog

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 13

Od wczoraj numer ratunkowy 112 działa w obrębie całej sieci Dialog. Wszyscy abonenci Dialogu, którzy w celu połączenia się ze służbami ratunkowymi, wybiorą wyznaczone unijnymi dyrektywami trzy cyfry - 112 - zostaną przełączeni do odpowiedniej powiatowej jednostki Straży Pożarnej, zgodnie z tabelą numerów PNK zatwierdzoną przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty.
W całej Polsce numery łączy, na które operatorzy przekierowują ruch przychodzący na numer 112 należą do sieci TP. Wyjątkiem są powiaty polkowicki i lubiński, gdzie powiatowe jednostki Straży Pożarnej korzystają z usług Dialogu, i to Telefonia Dialog zapewnia połączenia z nimi z numeru 112.

"Technicznie byliśmy gotowi do tej operacji już od dawna. Czekaliśmy jednak na prace pozostałych operatorów, a także logistyczna gotowość służb obsługujących numer 112" - tłumaczy Andrzej Sobczak, Dyrektor Generalny ds. Obsługi Klienta. "Mamy nadzieję, że zmiana numeru Służb Ratunkowych, a także jego popularyzacja w społeczeństwie, przebiegnie bez większych zakłóceń. W zakresie naszych obowiązków dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić jego niezawodność" - dodaje.

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-08-24 18:46
    Skoro dialog potrafi, to czemu TP SA ma z tym problem?...
    0
  • Users Avatars Mini
    mateusz pisze: 2005-08-24 19:21
    Brawo.. Tylko Telekomuna zawsze robi problemy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-08-24 19:43
    ... i ma "brak możliwości technicznych"
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-08-24 19:51
    No,wierzę na słowo,i obym nie musiał z niego korzystać:)
    0
  • Users Avatars Mini
    _pioter_ pisze: 2005-08-24 19:53
    cze! to ja pioter! pisze z rosji! co u was? jak sie ma telekomunikacja w polsce??
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2005-08-24 19:55
    Mam Dialog, sprawdziłem i wszystko działa. Oby jak najrzadziej korzystać z tego numeru.
    0
  • Users Avatars Mini
    _pioter_ pisze: 2005-08-24 19:57
    z tego co widze- nic ciekawego...
    0
  • Users Avatars Mini
    samjong pisze: 2005-08-24 19:59
    I po co mam dzwonić pod 112 jak dodzwonię sie do straży pożarnej, gdy potrzeba mi policji lub karetki. Przecież oni po odebrani zgłoszenia będą sami dzwonić dalej po pomoc. Numer 112 to tylko przekierowanie na określoną służbę, powinny powstać ośrodki ratunkowe , gdzie operator koordynuje działania. A u nas totalna amatorszczyzna, na chybcika zrobili prowizorkę bo unia wymagała. Ostatnio dzwoniłem pod 999 bo byłem świadkiem wypadku i przez kilkanaście minut słyszałem "proszę czekać" wkurzyłem sie na maxa.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-08-24 20:02
    _pioter_- a co tam u "Towarzyszy"? ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    gosc pisze: 2005-08-24 23:39
    Dlaczego TP nie uruchomiła 112 w swojej sieci, a Dialog -TAK, bo ma n x większą sieć i taka operacja wymaga czasu i pieniędzy !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Razor pisze: 2005-08-25 00:22
    Uruchomienie 112 dla TP to małe piwo przed śniadaniem. Problem to numer na który go przekierować. Nie można od tak przekierowywać 112 na 998, 999 czy 997.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-08-25 08:20
    z tym 112 to jeszcze niezłe jaja bedą
    0
  • Users Avatars Mini
    hmmh pisze: 2005-08-25 09:01
    Ale o co chodzi Przeciez bieze sie tworzy 112 i kieruje na odpowiedni numer (dlugi-zwykly) i po zawodach. Nie rozumiem bicia piany nad tym tematem. Operatorzy czy stacjonarni czy komorkowi powinni zrobic to w ciagu 1 dnia i nie trzeba w tym zadnej duzej kasy. Wystarczy Hosta odpowiednio ustawic i po krzyku. Tylko tak jak pisal samjong po co kierowac na SP skoro chce karetke (inna sprawa ze oni maja lacza bezposrednie miedzy stanowiskami dyspozytorskimi i lacznosc maja w ciagu sekundy)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: