Numer szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrzenego ponownie w obiegu

Newsy
Żródło: Życie Warszawy
Opinie: 68

Polkomtel przekazał numer telefonu używanego kiedyś przez szefa ABW Andrzeja Barcikowskiego zwykłej klientce. "To niechlujstwo może mieć zgubne skutki dla bezpieczeństwa państwa" – komentuje Antoni Macierewicz, poseł z sejmowej komisji ds. służb specjalnych. Nowa właścicielka posiada numer szefa służb od trzech miesięcy. Twierdzi, że ma już tego dość, bo bez przerwy odbiera telefony do Barcikowskiego.

"Szef ABW rzeczywiście zmienił niedawno swój numer, ale najważniejsze osoby w państwie, premier, prezydent i ministrowie zostali o tym poinformowani. ABW nie może odpowiadać za to, że operator sieci Polkomtel udostępnił ten numer innej osobie" – mówi por. Robert Szczepkowski z biura prasowego ABW.

Poseł Zbigniew Wassermann uważa, że Polkomtel zachował się wyjątkowo niepoważnie: "Taki telefon nigdy nie pownien trafić do normalnego obiegu".

Opinie:

Opinie archiwalne (68):

Komentuj

Komentarze / 68

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-30 14:58
    arkadiusz__ar - pewnie zaproponowali mu 200 smsów i podziękował :))) Dzięki za poprawienie nastroju na resztę dnia :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2005-05-30 14:42
    Disneyland, Legoland, Poland...
    0
  • Users Avatars Mini
    arkadiusz_ar pisze: 2005-05-30 14:46
    Czyżby nawet Barcikowski nie dostał od Plusa dobrej oferty utrzymaniowej? Ciekawe!
    0
  • Users Avatars Mini
    smartfon pisze: 2005-05-30 14:47
    he he:) mamy nowa agentke :) a tak swoja droga czy to plus zanidbal czy ABW?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-05-30 14:47
    Jeszcze tak drętwego newsa nie czytałem od lat . Co sie dziwić ?????? Przeceiż to z "Życia Warszawy" .
    0
  • Users Avatars Mini
    wiselka pisze: 2005-05-30 15:00
    *** Grzegorz Z: no jakby dostal MaxProfit to by nie bylo problemu ;)))) Pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-05-30 15:02
    Widać MaxProfit przysługuje tylko kluczowym klientom :)
    0
  • Users Avatars Mini
    spokojna pisze: 2005-05-30 15:02
    ciekawe jaki to numer???
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2005-05-30 15:02
    znaczy sie co, pomijajac dyskomfort tej Pani (a z drugiej strony ma sie teraz czym chwalic ), to sie boja ze ktos do niej zadzwoni i przekaze wazne dla Panstwa informacje? i bardzo dobrze, jak sie wyda kto przekazuje wazne panstwowoe informacje osobie ktora juz nie zajmuje swojego stanowiska to sie go od razu zlapie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-05-30 15:10
    Jak ABW chce żeby ten numer nie trafił do obiegu to niech za to zapłaci. A zresztą co się takiego może stać? Kobieta zamiast się denerwować to powinna opylić numer do gazety tej czy innej, może by ktoś nietypowy zadzwonił na ten numer i kolejna afera by się wydała? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-05-30 15:15
    spokojna: Pewnie 601 XXX 007 - jak James B.
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2005-05-30 15:31
    Co te debile (szczególnie Macierewicz) czepiają się Polkomtela Barcikowski zrezygnował z mueru więc se z nim mogli zrobić co chcieli Z drugiej strony mogli poczekać z przydzieleniem komuś tego numeru co najmniej rok.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-30 15:32
    Taaa... A skąd operator ma wiedzieć, że jakiś numer do kogoś ważnego należał? To był oficjalny służbowy numer tej pożal się Boże agencji? Jeśli tak to sama sobie laurkę wystawiła - powinna zadbać by operator nie udostępniał numeru. Zresztą... Problem ma zdaje się nowy użytkownik a nie Barcikowski czy ta... agencja? A jeśli był prywatny? To co? Operator ma wiedzieć, że ktoś jest kimś ważnym? A może nie ma prawa się o to dopytywać? Czy może sam prezes powinien prowadzić listę "ważnych" klientów? No ludzie - to paranoja przecież.
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-05-30 15:34
    Numer wrócił do puli i znowu poszedł w "polskę" przecież każdy op tak robi.
    0
  • Users Avatars Mini
    maslo pisze: 2005-05-30 15:36
    WLO - Święta Racja i odwalta się od Plusiaka ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-30 15:37
    Jeśli tylu ludzi to kobitki wydzwania to nieźle Barcikowski narozdawał ten numer... A może agenci dzwonią (po jak się dowiedzieliśmy, prezydent ani premier nie)? A może Maciarewicz ma ciągle ten stary numer i wystraszył się, że nie oficjalnie, "czy można z Panem Barcikowskim?", walnąłby "cze Jedrek, może byśmy przy wodeczce pogadali o niektórych sparwach?". Śmieszne...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-30 15:38
    maslo - tu nie chodzi o to czy to Plus czy nie Plus akurat.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-30 15:39
    A jeszcze jakby CLIR-a nie włączył...!!
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-30 15:41
    normalne ze numer trafił do obiegu bo to tylko numer jak miliony innych...a tak przy okazji...ja mam numer po prezesie sporej firmy i przez kilka miesiecy miałem wiele rozmów zaczynacych się od"dzień dobry panie prezesie"...fajnie...a w rodzinie mam tez numer po elektro-serwisie...też było wesoło na początku
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-30 15:42
    no ale tak to jest jak sie teraz wybiera fajny numer z tych zaczynających się na 601....
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-05-30 15:43
    Odbiera kobieta telefon i słyszy: "tu ja wisła, tu ja wisła jak mnie słyszysz over" i zdębiała zamiast odpowiedzieć "tu ja odra, słyszę cię wisła dobrze over"...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-05-30 15:49
    Mój syn miał kiedyś Simplusa (!!!) po jakiejś firmie, do której jakiś wierzyciel przez półroku wydzwaniał z zapytaniem, kiedy za te łożyska będzie zapłata... ;-) W BOK powiedzieli, że numer był tylko dwa razy zasilany małymi kwotami, nie był nigdy zarejestrowany i aktywny był 3 miesiące tylko. Kiedyś do "trójki" kobitka dzwoniła (w dzień imienin któregoś posła - to było ze dwa lata temu może), że chciała przekazać posłowi życzenia od lizusów, którzy nagrywali się na jej skrzynkę tego dnia. Co ciekawe, to był już kolejny rok kiedy ona użytkowała ten numer, stąd wiedziała, którego dnia należy go wyłączyć ;-) Poseł jak najbardziej potwierdził, że miał ten numer, ale nie miał charakteru Maciarewicza - uśmiał się i zdaje mi się, chociaż tego nie pamiętam, zaproponował tej kobiecie zmianę numeru na jego koszt.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2005-05-30 15:50
    Co wy Chłopaki? Nawet mając Max Proffit (50!, Kontakt Plus 12 nr, Strefa Tanich Połączeń, Rozmawiaj Taniej, Wybrany 1 kierunek międzynarodowy, aktywowany pakiet GPRS, rachunki min. 310 zł od kilku miesięcy) to mozna dostać SET610 za 499+Vat lub SE K700i za 549+Vat przy PWA lub 15 zł na konto przy umowie na 12 m-cy!!! Pewnie też dostał podobne warunki i podziękował:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-30 15:52
    A dla mnie zgubny dla biezpieczeństwa państwa jest Macierewicz , Wasserman , Tusk , Miller i reszta tych ... z cyrkowego namiotu zwanego Sejmem. Tylko czekam jak Lepper zwycięży wybory parlamentarne , albo Kaczyński zostanie prezydentem...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-30 15:53
    I wlasnie dlatego jestem wciaz osiagalny pod jednym i tym samym numerem od 6 lat :) Zebym ja nie mial problemow i zeby dzwoniacy do mnie nie mieli problemow :)
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-30 15:55
    a teraz coś z innej beczki...właśnie otrzymałem oficjalną odpowiedź w sprawie easy gadka...można aktywować dowolną ilość pakietów easy gadka w miesiącu oczywiscie po wykorzystaniu poprzedniego pakietu :-) ta informacja jest pewna
    0
  • Users Avatars Mini
    kp pisze: 2005-05-30 15:55
    Ja mam numer w Idei, który miał aż dwóch właścicieli wcześniej. Jeden z nich to był jakiś fachowiec typu "złota rączka" ze G.Śląska, a drugi właściciel firmy reklamowej z Olsztyna. Telefony do nich odbierałem jeszcze z 1,5 roku po mojej aktywacji. A na mój stacjonarny dzwonią jeszcze do poprzednich właścicieli mieszkania, choć wyprowadzili się oni jakieś 2,5 roku temu. Trudno uciec od przeszłości :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-30 15:56
    A Pan Wasserman niech przestanie zgrywać Jamesa Bonda , bo jakoś nie za bardzo mu z tym do twarzy. Niech się wezmą za inne , wązniejsze sprawy , tych w Polsce też nie brakuje. Jak ktoś nam by zechciał dać militarnego kopniaka , to przypuszczam , że nie przegralibyśmy daletgo , że Polkomtel zwrócił jeden numer naszych oczy i uszu z ABW do puli. Zresztą z tego co czytam i widzę , to tradycyjne zrzucanie odpowiedzialności przez polityków. Tylko POlkomtel milczy , reszta niestety ględzi bo to im najlepiej wychodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    P. pisze: 2005-05-30 15:58
    No i co z tego ze przekazal? Przeciez numer byl nieuzywany... to chyba normalna procedura? A skad Polkomtel moze wiedziec, ze jakis tam Bracikowski to ktos wazny?
    0
  • Users Avatars Mini
    pnwk pisze: 2005-05-30 15:59
    TO PO PROSTU TYLKO PLUS. WIELKI BURDEL NA KÓŁKACH ;-). NIC DODAĆ NI UJĄĆ!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    henry_bar pisze: 2005-05-30 16:00
    Ja myślę, że dla tej klientki to wcale nie wydaje sie takie śmieszne. Ja osobiście nie chciałbym, żeby dzwonili do mnie obcy ludzie. Jasne, że kiedyś ten numer powinien wrócić do obrotu, ale czy nie zrobili tego za wcześnie?
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-05-30 16:00
    neko: ale tak jest napisane przeciez w regulaminie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-30 16:00
    Wszystko z tej zakichanej komisji śledczej wylewa się z taką łatwością niczym niezmierzony potok słów z ust tych .... , a oni śmią zwrać komuś uwagę. Dziady.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-30 16:04
    O ile się nie mylę nuer zawsze można zmienić , nawet w trakcie trwania umowy. Poza tym , jak ktoś ze speców czyta te bzdety Pana Macierewicza , to pewnie się turla ze śmiechu po pdołodze. Panie Macierewicz - co latało non stop , tak , non stop nad Jugosławią podczas wojny w Kosowie. Wie Pan co tam robili. Słyszał Pan o Echelonie? Kto podsłuchiwał rozmowy generałów MSW i MON podczas kryzysu na Ukrainie? Skąd Pan się urwał?
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-30 16:05
    reboot...wiem ale niektórzy mieli tutaj wątpliwości i daltego o tym napisałem
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-05-30 16:12
    powinna założyć agencje toważyską i dać anons do jakiegoś brukowca...
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-05-30 16:17
    pan maciarewicz jest w mojej parafi ,to pożądny parafianin...,mjałem ostatnio rozmowe z proboszczem {przyjaciele} ...więcej niepujde do kościoła....
    0
  • Users Avatars Mini
    Bi pisze: 2005-05-30 16:20
    Heh, miałem podobną sytuację, mam złoty numer 601-20x-20x i przez pól roku odbierałem dziwne telefony, udało mi się dojść do kogo należał telefon, skontaktowałem sie z właścicielem i pan mnie bardzo przepraszam za zaistniałą sytuacje, ale jest bardzo znaną "osobistością" stąd te telefony do mnie..na szczęście już się skończyły, ale dziennie miałem około 3 połączen typu, dzien dobry panie prezesie, a raz odbieram i słyszę " panie prezesie, już jedziemy z tym betonem, będziemy go wylewać po przeciwnej stronie niż ostatnio" i sie ktoś rozłączył :))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-30 16:21
    Teraz Pani Stenia z Pcimia Dolnego usłyszy Antka w tivi i urzeknie ją jego troska o bezpieczeństwo państwa , a więc i Pani Steni , jej męża Franka i córki Jadzi oraz ich psaOczywistym jest , że Panowie Wasseramn i Antek zapobiegli przeciekowi niezmiernie ważnej tajemnicy państwowej , bo jak wiadomo , głęboko zakonspirowany agent X przebywający na placówce Y , pod przykrywką Z dzwonił z meldunkiem do Barcikowskiego na jego telefono w Plusie. HA , HA,HA , BOŻE BROŃ NAS OD TYCH PAJACÓW :-DDDDD
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-05-30 16:22
    Wykąpałem się w basenie i już mi lepiej! Prawico wygraj wybory , im szybciej tym lepiej , rozwalcie wszystko do reszty!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-30 16:29
    Bi@ły...ja miałem telefony "do prezesa"np. z niemiec,węgier i jeden z japonii,raz dla jaj potwierdziłem jakieś zamówienie.... ale dziwi mnie ze poprzedni właściciel nie zadzwonił na swój stary numer i nie poinformował o nowym....
    0
  • Users Avatars Mini
    Markus pisze: 2005-05-30 16:39
    ALe po komentarzach sadzac cieszy jednak inteligencja kolegow z GOL ze nie dali wmanipulowac sie w proby zwalenia swojej odpowiedzialnosci na kogos innego.A *pnwk no coz pewnie mu telefon nie chcieli dac przy rachunkach 25/mc to i sfrustrowany jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin b pisze: 2005-05-30 17:30
    nuda:{
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-05-30 17:32
    Cale szczescie ze tej Pani nie trafil sie byly numer telefon Sznownej Pani Posel Renaty Begier... wtedy to dopiero miala by przerabane jakby do niej w nocy dzwonil telefon od Kofana Anana...albo od Pana przewodniczacego.
    0
  • Users Avatars Mini
    qwerty pisze: 2005-05-30 17:41
    he he ja mialem 501-131-966 i 606-409-738, tego drugiego jeszcze chyba nikomu nie dali
    0
  • Users Avatars Mini
    neo pisze: 2005-05-30 18:30
    Powinni w końcu uruchomić tę usługę zamknięta grupa użytkowników. A może działa już w jakiejś sieci?
    0
  • Users Avatars Mini
    placek pisze: 2005-05-30 18:33
    Jak Polkomtela niecierpię, tak musze przynać im rację. To w interesie ABW było interweniowanie, żeby ten nr szybko lub wręcz w ogóle nie trafił do puli nowych nr.
    0
  • Users Avatars Mini
    niquid pisze: 2005-05-30 18:41
    CHETNIE KUPIE TEN NUMER!
    0
  • Users Avatars Mini
    Markus pisze: 2005-05-30 18:49
    neo* a co rozumiesz pod pojeciem "zamknieta grupa" i co to ma tu do zeczy ? przeciez jak masz SP to mozesz sobie zrobic tak ze mozna sie do ciebie tylko z firmy dodzwonic
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-05-30 19:46
    a co to numer specjalny?? Po odłączeniu trafia ponownie do obiego ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-30 19:54
    numer został wyłączony bo pewnie chcieli jeszcze poza normalną ofertą coś na boku w łape...
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2005-05-30 20:36
    a ja wiem dlaczego zmienili - bo Barcikowski chciał nowy aparat, a że oferta dla starych klientów była jak zwykle gorsza jak dla tych z ulicy, to sobie po prostu nowgo fona w promocji kupił ha ha ha
    0
  • Users Avatars Mini
    neko pisze: 2005-05-30 20:44
    bodopl...uważasz że miał rachunki jak ty czy ja?wątpie...dzisiaj sprawdzałem oferty na kilku numerach i ceny były dużo niższe niz dla nowych
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-30 21:26
    Śmieszna sprawa, pewnie nie dla Pana Barcikowskiego i tej dziewczyny. Ja bym chciał mieć taki nr, co tam ;-) Jednak wolałbym, żeby mojego nie używał nikt... Dlatego zrobiłem konwersje z Simplusa na abonament, żeby zachować nr...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-05-30 21:51
    Maciarewicz bez komentarza...niech się odczepią od Plusa
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-05-30 22:21
    a moze to numer 601-0700-xx
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-05-30 22:34
    Pan Barcikowski widać dostał tak korzystną ofertę PWA , że zrobił to co ja - pożeganał się z numerem. I niech mi ktoś wmawia dalej, że numer to taka wielka cenność , skoro człowiek o tak szerokich kontaktach wypiał się na nich i jakoś mu to życia nie komplikuje ;) HEHEHeE
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-05-30 22:41
    albo plus zemscił sie, bo moze barcikowski zmienił opa :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-05-30 22:46
    Numer Rutkowskiego to: 600 007 007
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2005-05-30 23:00
    Może 607 007 007 :-) Chyba, że dzwoniłeś ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek. pisze: 2005-05-30 23:19
    Napewno 600 007 007
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2005-05-31 01:23
    ta a ja se zmieniłem domowy na zastrzezony i dali mi numer DPSu kiedyś kolesiówa dzwoni: czy to DPS? ja ze pomyłka a ona: czy pan nie jest pacjentem?? :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz pisze: 2005-05-31 09:49
    E ja ma numer po pośle-ośle i do mnie swego czsu wydzwnia kancelarja sejmu RP :D Ech szkoda ż enie byo żadnej propozycji korupcyjnej.. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2005-05-31 10:14
    ***Marek. to jest infolinia do Rutkowskiego a nie jego numer
    0
  • Users Avatars Mini
    tomekj9 pisze: 2005-06-01 01:56
    heheheh normalka pewnie ABW nie placila rachunkow wyslalli im Kruka albo cos podobnego sciagneli windykacyjnie i numer wrocil do puli heheeh
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-03 04:54
    numer Rutkowskiego to 603 ... dalej nie pamietam
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-06-03 04:57
    a co do Newsa: czytajcie wszyscy to byla firmowa (nalezaca do ABW) aktywacja a nie prywatna. Takie instytucje czesto wymieniaja swoje numery na nowe. Nie widze tu winy Plusa. Ot numer wrocil do puli i dla nich to byl zwykly numer. ABW mogla cos powiedziec ze to Nr ich szefa.
    0
  • Users Avatars Mini
    guclaw pisze: 2005-06-18 03:04
    to co to za tajny ten numer był skoro dziennikarze go mieli?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: