o! - program lojalnościowy Telekomunikacji Polskiej

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 12
Opinie: 12

Zgodnie z zapowiedziami, Telekomunikacja Polska uruchomiła swój własny program lojalnościowy. Nie jest on na razie zintegrowany z programem Profit PTK Centertel. Program o! jest przeznaczony obecnie dla użytkowników neostrady.

Punkty

jakie punkty za co naliczone ilość punktów
punkty powitalne za aktywację konta w programie 100
punkty podstawowe co miesiąc, za każdy terminowo opłacony rachunek za neostradę 1zł = 1 pkt
za przedłużenie umowy o neostradę 100
punkty stażowe za każde 12 m-cy uczestnictwa
w programie o!
200
punkty za aktywność
w programie o!
za każde zdobyte 1000 pkt za usługi partnera 100
za każde zdobyte 10 000 pkt w programie o! 200
punkty promocyjne zgodnie z regulaminami poszczególnych promocji

Jak sprawdzić punkty?

Po zalogowaniu na stronie www.program-o.pl uczestnik programu uzyskuje informacje o liczbie otrzymanych punktów, terminie, w jakim one zostały przyznane, oraz o historii dokonanych transakcji punktowych. Informacje można uzyskać również podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem biura obsługi programu o!

Jak wymienić punkty na nagrody?

Pod numerem 0 801 440 440 lub 0 510 440 440 - należy podać kodu nagrody, który znajduje się w katalogu nagród. Nagrody można zamówić także na stronie programu o!

Nagrody

  • gadżety np. kubki, plecaki, podkładki

  • akcesoria - kamery, myszki

  • usługi: rabat 50% na abonament w planie VoIP tp zawsze za darmo lub rabat 50% na abonament videostrady tp

Opinie:

Opinie archiwalne (12):

Komentuj

Komentarze / 12

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    persefones pisze: 2007-01-23 00:04
    Jasne... TPSA to ma refleks, ja juz sie nie nabiore na ich slodkie obietnice i cala reszte slodkiego pierdzenia, miesiac temu przeszedlem na dialogowski dialnet i wam wszystkim tez polecam, szczegolnie ze do 14 lutego mozecie to zrobic niezaleznie od tego na ile macie umowe z TPSA podpisana bez zadnych konsekwencji. Zegnajcie limity, zegnaj blekitna linio, adios franche telecom, zabojadom kij w oko.
    0
  • Users Avatars Mini
    persefones pisze: 2007-01-23 00:07
    Jasne... TPSA to ma refleks, ja juz sie nie nabiore na ich slodkie obietnice i cala reszte slodkiego pierdzenia, miesiac temu przeszedlem na dialogowski dialnet i wam wszystkim tez polecam, szczegolnie ze do 14 lutego mozecie to zrobic niezaleznie od tego na ile macie umowe z TPSA podpisana bez zadnych konsekwencji. Zegnajcie limity, zegnaj blekitna linio, adios franche telecom, zabojadom kij w oko.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek-2 pisze: 2007-01-23 00:09
    czyli jednym slowem ZENADA!
    0
  • Users Avatars Mini
    persefones pisze: 2007-01-23 00:09
    Jasne... TPSA to ma refleks, ja juz sie nie nabiore na ich slodkie obietnice i cala reszte slodkiego pierdzenia, miesiac temu przeszedlem na dialogowski dialnet i wam wszystkim tez polecam, szczegolnie ze do 14 lutego mozecie to zrobic niezaleznie od tego na ile macie umowe z TPSA podpisana bez zadnych konsekwencji. Zegnajcie limity, zegnaj blekitna linio, adios franche telecom, zabojadom kij w oko.
    0
  • Users Avatars Mini
    persefones pisze: 2007-01-23 00:11
    Jasne... TPSA to ma refleks, ja juz sie nie nabiore na ich slodkie obietnice i cala reszte slodkiego pierdzenia, miesiac temu przeszedlem na dialogowski dialnet i wam wszystkim tez polecam, szczegolnie ze do 14 lutego mozecie to zrobic niezaleznie od tego na ile macie umowe z TPSA podpisana bez zadnych konsekwencji. Zegnajcie limity, zegnaj blekitna linio, adios franche telecom, zabojadom kij w oko.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kuba pisze: 2007-01-23 01:36
    a na co komu tpsa ja wlasnie rozwiazuje z nimi umowe stacjonary to teraz jest mi zbedny, komorki rulez
    0
  • Users Avatars Mini
    damian pisze: 2007-01-23 02:44
    Lepiej być nie może wydam 750 zł by dostać podkładke wartości 2 zł ;/ Zenada niech sie gryzna w tylek
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobak pisze: 2007-01-23 12:05
    Presefones: To porównaj sobie jakość łączy w DIALOGU i TPSA. Niebo a ziemia. Jak uważasz żę mówię bzdury to "spinguj" sobie dowolną stronę na neostradzie. Dialog ma tylko jedną przewagę na TPSA niższe ceny. Nawet obsługa klienta jest na tym samym poziomie. Zobaczysz o czym mówie jak Ci sie internet zepsuje i przez pół godziny konsultant będzie Ci udowadniał że to wina po twojej stronie, a na koniec wyjedzie że to jednak ich wina. Przerabiałem to wiele razy.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobak pisze: 2007-01-23 12:06
    Mówie oczywiście o Dialogu. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2007-01-23 14:19
    ludzie, refleks to tpsa ma dobry!jak sie nie zaplaci to monit od razu idzie do klienta. a że sie czeka na podlaczenie neostrady 2 tyg, to juz problem klienta:(wziołem neo bo nie bylo u mnie wyboru innego, i juz sie zastanawiam nad odstapieniem od umowy:(podpisalem umowe 18,a laskawy termin usuniecia usterki na centrali to 29.01!!! czy to jesy q...a powazna firma. a ten program to sobie moga wsadzic. tpsa sie obudzila ze ludzie uciekaja do innych firm ktore zaczynaja swiadczyc usluge stacj.(npERA
    0
  • Users Avatars Mini
    mooby pisze: 2007-01-23 15:05
    etam ja sie zarejestrowalem, no pkt sa dziadowsko naliczane, ale zawsze cos ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    administrator pisze: 2007-01-23 16:52
    A ja mam w pracy od 2 lat na dużą sieć ADSL dialogowskie 2Mbit i nie mam żadnych zastrzeżeń ani do prędkości ani do jakości obsługi technicznej, wszystko zawsze z nimi załatwiałem szybko sprawnie i przez telefon (czyli jedna awarie przez te 2 lata). W pełni zgadzam się z persefones i też polecam przejście na dialog jeśli ktoś ma taka możliwość. pozdro
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: