Grupa O2 opublikowała swoje wskaźniki KPI za III kwartał finansowy kończący się w grudniu 2005 r. Grupa podłączyła 1.75 nowych klientów i obecnie cała baza abonancka ma wielkość 27.4 mln, co oznacza wzrost o 18% w porównaniu rok do roku. W wielkiej Brytanii liczba nowych klientów netto wyniosła 274 tys. (wzrost o 13%), a w Niemczech 823 tys. (wzrost o 32% do 9.77 mln). Operator wirtualny Tchibo pozyskał w ostatnim kwartale zeszłego roku 153 tys. klientów. Średnie ARPU w wynosiło w O2 UK - 272 funty, w O2 Germany 338 euro (najwyższe w Niemczech), a w O2 Ireland 572 euro. Ruch SMS urósł o 32% do 5.05 mld wiadomości.
Udział przychodów z transmisji danych urósł z 24.3% całości przychodów z usług mobilnych do 27%. Przychody z usług transmisji non-SMS wynoszą 14.3% przychodów z transmisji danych i 3.8% całości przychodów Grupy.