Obniżka ceny startera Jednej Idei na kartę

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 123

W Jednej Idei na kartę wprowadzono zestaw startowy w cenie 12,50 zł brutto. Za 12,50 zł klient otrzymuje 25 zł brutto do wykorzystania przez miesiąc od dnia aktywacji na rozmowy, SMS-y, MMS-y i inne usługi dostępne w Jednej Idei (33 minuty na rozmowy lub 125 SMS-ów).

Opinie:

Opinie archiwalne (123):

Komentuj

Komentarze / 123

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bielszczanin pisze: 2005-06-16 02:36
    jednego nie rozumiem, pisze na stronie że po wykupieniu pakietów rozmowy są już od 10gr a smsy 2,5 gr. Obniżyli ceny czy co?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawrzes pisze: 2005-06-16 02:37
    A ile dni jest na odbieranie połączeń? Swoją drogą to dziwny pomysł marketingu, w ten sposob można kupić kilka starterów, wykorzystać kasę i wyżucić do śmieci... Nic na tym nie staracimy bo dostajemy od razu więcej niż płacimy... I jak tu Idea propaguje lojalność dla nowych użytkowników?
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-16 02:33
    jak dla mnie to 10 pkt rewelacja tylko ciekawe czy jakis kruczkow tym nie ma ...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-06-16 02:34
    np ze trzeba doladowac na 50zl zeby bylo to 25 zl na poczatek przyznane...
    0
  • Users Avatars Mini
    bigwig pisze: 2005-06-16 02:42
    Ciekawy sposób IDEA na zwiększenie liczby teoretycznych klientów. Ale pomysł ok. Choćby taka oto kombinacja: starter za 12,50zł + doładowanie 5zł = 125minut do wykorzystania na stacjonarne i IDEA :-D np. zamiast typowych kart telefonicznych. hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    thev pisze: 2005-06-16 02:53
    ***bigwig a dlaczego plus 5 zł ????
    0
  • Users Avatars Mini
    bigwig pisze: 2005-06-16 02:55
    wiedziałem, że ktoś oto spyta. Ano dla tego, że sam pakiet minut z rabatem kosztuje, o ile dobrze pamietam 25zł, a sms aktywacyjny 20gr. Więc 25zł nie wystarczy na początek ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-06-16 02:56
    Zamiast obniżać cenę starterów, to zabraliby się za roaming, bo oferta JINK i POPa wysiada przy TT niestety. Powinni się pospieszyć, bo wakacje tuż tuż, a wyjeżdżających będzie wielu, a przecież lepiej jest płacić zawsze 2 zł brutto niż kilka razy więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    ArturS pisze: 2005-06-16 08:19
    No to teraz konkurencja da lepsze promocje i będzie taniocha :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    yo_gi pisze: 2005-06-16 09:26
    mi sie bardziej podobało, kupujesz startówke za 40zl i masz te 40zl a w kolejnych doladowaniach dostajesz po 10zl gratis...
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2005-06-16 09:41
    No, ale zapewne tak jest, że nie za 12,50zł masz 50zł. Zapewne trzeba doładować np. 2 razy i za każdym razem dostaniesz dodatkowe 7,75 na rozmowy lub coś podobnego. Napewno jest gdzieś ukryty "haczyk". Przecież byłoby to nielogiczne, gdyby sprzedawali 50zł za 12,50zł i już. Ludzie, ochłońcie, wyluzujcie, pomyślcie...
    0
  • Users Avatars Mini
    matt pisze: 2005-06-16 09:52
    A może zamiast takich sztuczek wprowadzili by jakąś nową ofertę .... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    matt pisze: 2005-06-16 09:56
    tak btw to Jedna Idea zaczyna przegrywać z POPem
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-16 10:01
    no idea rozniez zaczela promowac JInK a nie tylko popa i bardzo krotka lojalnosc jeszcze mozna 10 zl dostac za zarejestrowanie sie na www.idea.pl czyli 35zl na miesiac za 12,5 czyli minuta wychodzi 28gr do wszystkich to niezla cana kiedys i moze w przyszlosci skusze sie na jakas stara komorke z ktorej bedze dzwonil za 28gr a druga miec do odbioru teraz nie wykorzystuje pieniedzy wiec nie oplaca bawic mi sie
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 10:16
    Zupełnie nie rozumiem... Zdawało mi się, że jeśli ktoś korzysta z jakiejś usługi to doskonale orientuje się gdzie mogą być "haczyki"? A tu co? 12,50, ale niemożliwe, żeby bez haczyka było 25... Albo bielszczanin... Używasz JINK? Chyba nie - bo ja nie używam ale pamiętam, że jest jakaś promocja na te ich pakiety z obniżoną ceną do... 20 groszy. Teraz się przesta na język propagandy reklamowej (nie uczą tego w szkołach jeszcze? przecież kokosy można na tym zbić teraz!) i połącz tematy - tam promocja, tutaj 100% więcej - po zamieszaniu co wychodzi? Nieeee... ;-) Nie obniżka ceny ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    pivko pisze: 2005-06-16 11:08
    No to ja wam napisze o co biega :) W chwilii obecnej sprzedają się tylko startery Nowy Pop (promocja smsowa) cena JI została obniżona z taką myślą ,aby klienci którzy chcą startówke Popa mogli bezboleśnie ją kupić tzn w salonach brakuje czasami startów Popa ,a zalegają starty JI jeśli klient chce Popa a nie może go kupić zostanie mu zaproponowana JI za 12,50 (do wykorzystania 25zł) można wtedy za 10,98 zmienić taryfe na Popa ,zostaje jeszcze 14,02 do wykorzystania lecz już w taryfie POP więc klient jest do przodu 1,52 :D Mam nadzieje że nie namieszałem ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    xor pisze: 2005-06-16 11:17
    PIVKO: hehehee!!! a to dobre! :) pomysl wypas! a co do pakietow w JINK, to nie jestem pewien, ale one sa w "miesiecznych okresach rozliczeniowych", i chyba nie dostaje sie pakietu natychmiast po aktywacji??
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-06-16 11:36
    widac ze browarek uczy myslenia - logiczna teoria :) i matematycznie poparta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mivos pisze: 2005-06-16 11:37
    Jedna Idea Na Karte umiera śmiercią naturalną,po wprowadzeniu w POPie smsów za grosz i pakietów minut po 30gr czy JINK ma jeszcze jakiś sens?? Pewnie sami pracownicy idei ładnie się głowią jak to ożywić i odróżnić, bo jak narazie to nie ma sensu, więc lepiej zebyszybko myśleli.
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-06-16 11:40
    i tak nikt nie kupuję Jink bo to chybiona inwestycja w porównaniu z popem,pracuję pół roku w salonie i sprzedałem może ze 3 sztuki.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 11:51
    Chybiona? To może byśmy poszperali w komentarzach z czasów kiedy Idea wprowadzała Jedną Ideę?
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-06-16 12:13
    Wtedy to może i była to jakaś okazja ale ludzie już przyzwyczaili się do popa
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-06-16 12:52
    25 zł za 12,50 to całkiem do rzeczy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-16 12:54
    ***wlo & Żurek od wprowaczenia JI minelo ponad 6 miesiecy i troszeczke sie zmienilo w cennikach u konkurecji a co do JInK i popa to idea chyba blad zrobila wprowadzajac 2 kartowcow pod marka idei
    0
  • Users Avatars Mini
    Raster pisze: 2005-06-16 12:55
    No to ja może trochę rozjaśnię temat: w JInK można wykupić pakiet i jest on po aktywacji natychmiast do wykorzystania w ciągu 2 miesięcy. Dodatkowo na pierwsze 3 miesiące jest promocja, w której pakiety kosztują 50% ceny, a ponieważ Idea (nieoficjalne info) podwaja ilość środków do wykorzystania w pakiecie, wychodzi 10 gr/min i 2,5 gr/sms. Za 25 pln możemy mieć 2 pakiety (np. ROZMOWY - 100 minut i WIADOMOŚCI - 400 sms) i jeszcze zostaje nam 4,60 pln na koncie.
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-16 12:55
    "... to niestety konsekwencja sztucznego utrzymywania dwóch pre-paid ( POP i Jedna Idea na Kartę ), względem których nie ma ostatecznych pomysłów, więc atrakcyjność jednego bądź drugiego z nich utrzymuje się sztucznie tworzonymi promocjami, co nie przynosi atrakcyjności ani jednej ani drugiej ofercie." gsm.biz.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    vincenzo pisze: 2005-06-16 12:58
    mivos - ma sens, zalezy tylko jakich uslug potrzebujesz, a jezeli chdzi o transmisje danych csd/gprs to pop nie umywa sie do JInK :)
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-16 13:00
    ***Raster jeszcze mozna 10zl dostac za zalogownie sie na www.idea.pl wczesniej pisalem
    0
  • Users Avatars Mini
    henry_bar pisze: 2005-06-16 13:02
    Przyzwoita cena w tej promocji. Choć rzeczywiście utrzymywanie dwóch prepaidów pod jedną nazwą Idea jest cokolwiek bez sensu. Jeśli już to tworzy się nową markę - pod inną nazwą z innymi założeniami - jak np. Era TakTak i Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaczor pisze: 2005-06-16 13:11
    mi tam to bardzo odpowiada... mam dziewczyne w IDEI to teraz kupuje sobie startera JInK biore drugi telefonik i bede dzwonił do niej za 10 gr a nie jak do tej pory w popie za 30gr. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-06-16 13:30
    to ta promo zwiazana z 50 % cena pakietu jest przedluzana nieoficjalnie w nieskonczonosc ???
    0
  • Users Avatars Mini
    konsul pisze: 2005-06-16 14:05
    **rolo: tak siec nie zrezygnuje z czegos co jej sie oplaca, tak jest zawsze najpierw pilotarzowa promocja nastepnie przedluzenie do odwolania czytaj do bolu. ***henry_bar: masz racje tylko zalozenia byly takie ze JINK wyprze marke Nowy Pop jednak pomysl ze sztucznymi okresami rozliczeniowymi przy pakietach jest chybiony dlatego ssprzedaje sie kiepsko i obnizyli ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    kajko pisze: 2005-06-16 14:05
    Witam. Wprowadzili promocje na cos co sie zupelnie nie sprzedawalo i tyle nie ma zadnych "kruczkow". Cena mysle ze specjalnie obnizona po to aby wyprzedac zalegajace na magazynach startery i aby w pewnien sposob mozna bylo sobie zrekompensowac przescie na nowego popa (koszt 10,98 brutto). Ktory dla 90% klientow jest korzystniejsza i bardziej elastyczna oferta. W Jednej Idei nadal obowiazuja te same pakiety nie ma zadnych modyfikacji czy podwojenia minut (przynajmniej na razie). Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-06-16 14:39
    ta promocja zwiazana z 50 % cena pakietu jest przedluzana nieoficjalnie w nieskonczonosc ??? Wątpie :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Pozer pisze: 2005-06-16 14:39
    bardzo fajna promocja. najtanszy starter na rynku
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-06-16 14:42
    Oferta jakby nie patrzeć - ciekawa. Jeżeli ktoś potrzebuje tani GPRS i do tego całkiem ciekawe pakiety na rozmowy i smsy to w czym problem? Do tego mamy sporo kasiory na koncie za darmo. A w razie czego zawsze można przejść na POPa smsować za 1gr :) No, ale jak zwykle znajdą się tacy, co będą narzekać choćby wszystko było gratis. No bo to Idea. Córeczka TPSA. ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 14:58
    To bardzo dobra wiadomosc. Dla mnie od lat bylo oczywiste, ze startery powinny byc w jak najnizszej cenie, wrecz symbolicznej. Moze kiedys beda za 1zl. Przeciez to w interesie operatora powinno byc pozyskanie klienta. Potencjalny klient nie powinien wydawac pieniadze,za to, ze postanawia korzystac z uslug danego operatora. Przeciez kupno zestawu startowego przewaznie powinno wiazac sie ze swiadomoscia dla operatora,ze klient przynajmniej prawdopodobnie bedzie stale wplacal pieniadze przy dalszych doladowaniach-bedzie mowiac krotko dawal zarobic. Na szczescie powoli od kilkunastu miesiecy czy tez dwoch lat,operatorzy zaczynaja zdawac sobie z tego sprawe. Przynajmniej jesli chodzi i prepaid. Przypomnijmy sobie jak kilka lat temu zestaw startowy kosztowal 70zl w promocji w Plusie majac na koncie 30zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 14:59
    To porazka. NIESTETY problem ten ciagle nie jest widoczny u operatorow u klientow podpisujacych umowe. Jezeli ktos deklaruje sie na 2 lata placenia wysokich rachunkow to nigdy w zyciu nie powinien placic zadnej aktywacji w wysokosci np: 100zl TO ABSURD!!! Juz podpisanie umowy przez klienta, jest wielka nobilitacja,zaszczytem dla operatorow i z tego powinni zdawac sobie sprawe! Przeciez przez dwa lata beda mieli stale wplywy. Tylko prosze mi nie mowic,ze to jest oplata za np: jakis dobry telefon.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 15:02
    To porazka. NIESTETY problem ten ciagle nie jest zauwazany przezoperatorow. Jezeli ktos deklaruje sie na 2 lata placenie wysokich rachunkow to nigdy w zyciu nie powinien placic zadnej aktywacji w wysokosci np: 100zl TO ABSURD!!! Juz podpisanie umowy przez klienta, jest wielka nobilitacja, zaszczytem dla operatorow i z tego powinni zdawac sobie sprawe! Przeciez przez dwa lata beda mieli stale wplywy. Tylko prosze mi nie mowic:), ze to jest oplata za np: jakis dobry telefon. TO jest kolejny mit panujacy w spoleczenstwie. Operatorzy ktorzy podpisuja umowe z danym producentem np: siemens i biorac ogromne ilosci aparatow, liczone w setkach lub tys sztuk,to wowczas maja tak ogromne upusty,ze praktycznie te telefony sa za darmo (kilkadziesiat zlotych) i ta kwota wraca sie po dwoch rachunkach. Tak wiec po co ta aktywacja. Dla mnie to ciagle nie zrozumienie klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 15:02
    Dopoki bedzie ta aktywacja i do tego zalosny jeden z puntkow regulaminu, ze.."aby nastapilo rozwiazanie umowy to klient powinien laskawie pisac prosbe o rozwiazanie umowy...."az mi sie smiac chce, to oni powinni dzwonic miesiac przed zakonczeniem umowy i prosic abym pozostal, a nie tak jak mialem rok temu kiedy konczyla mi sie umowa...jesli nie napisalbym prosby o rozwiazanie umowy, to automatycznie zostala by przedluzona na czas nieokreslony...GLUPOTA!!! Kiedy te dwa punkty nie zostana zauwazone przez operatorow: regulamin i aktywacja to nigdy wiecej nie podpisze umowy z zadnym operatorem:)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 15:05
    troche mi sie pokrecilo przy wysylaniu wiadomosci,ale mysle ze nie powinno byc problemu ze zrozumieniem tego co chcialem wyrazic:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-06-16 15:19
    ***grzechotnik 3 miechy jest 50% pozniej normalnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jousi pisze: 2005-06-16 15:21
    może ktoś wie czy jest możliwa po zakupie zestawu startowego aktywacja pakietu rozmowy ze 125 minutami bo mi się wydaje że nie można ponieważ aby aktywować numer trzeba wykonac połączenie i wtedy braknie kasy na w/w pakiet czy może są inne możliwości o których nie wiem z góry dziękuje za odpowiedzi
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 16:06
    piorunek - minć minęło... ja nie o tym - jeśli ktoś mówi, o chybionej inwestycji, to znaczy, że nie po 10 miesiącach stała się chybiona a już w momencie wprowadzenia była chybiona? Inwestycja to inwestycja ;-) galliano78 - Ty mówisz o jakim kraju na tym świecie? Bo na pewno nie o naszym? Ja rano gazety nie mogę czasem kupić, bo się okazuje, że jakać płyta z poradnikiem dla księgowych albo zestaw aktów prawnych dotyczących koseksu karnego i postępowania karnego była czy coś takiego - wydaje Ci się, że ktoś ją kupił do czytania? Mi się nie wydaje by był popyt na Gazetę Prawną był nagle większy tego dnia podczas kiedy innego oddają ponad połowę tego co zamawiają...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 16:11
    galliano78 - co do umów - ja mam taką umowę i nie widzę problemu. Może problem jest w Erze gdzie ponoć nie można do końca umowy obniżyć abonamentu, nawet przy zmianie na nową taryfy albo wręcz nie można zmienić taryfy na nową kiedy w okresie karencji wejdzie. U mojego operatora mam tylko jedno ograniczenie - zakaz obniżenie przez 12 miesięcy, oczywiście jeśli wchodzą nowe mogę zmienić z zastrzeżeniem że obniżeć nie mogę. Korzystam z tego na bieżąco (w Nowych PLusach jest niestety zapis o 2 latkach). Natomiast to żaden problem - wystarczy odejść od dotychczasowego systemu myślenia, zę bierze się taki abonament ile się minut planue wydzwonić. A!! jestszcze jest jeden problemik - najmniejszy (???) - cena telefoniku ;-D Będą mieli stałe wpływy, ale też zauważ, że kilkaset złotych dostajesz na dzień dobry w postaci dotacji do telefonu. Na szczęście ludzie zauważają, że nie telefon się liczy a comiesięczne opłaty.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 16:18
    galliano78 - no i nie rozumiesz kilku rzeczy jak widzę - w Erze może i tak, natomiast w Plusie umowę podpisujesz na czas nieokreslony. Jest tylko w regulaminie promocji klauzula, że nie wolno Ci jej rozwiązać przed upływam 2 lat. Nie rozumiem więc dlaczego operator miałby się starać o pozostanie klienta w sieci, skoro ma ważną umowę? W Erze także - wszak w umowie jest zapis wyraźny a widziały gały... No właśnie - głupota. Tylko to jest głupota Ery - w Plusie ujest trochę inaczej. Nie wiem jak w Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-06-16 16:28
    u wszystkich operatorów jest tak, że po akończeniu umowy (na 2 lat) umowa przechodzi na czas nie określony
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-06-16 16:29
    ale (ja miałem taki przypadek w plusie) jeżeli wyśliesz im rozwiązanie np 1 zień za wcześnie to będą chcięli wlepić ci karę i trzeba odwoływać rezygnację. A nową wysłąć za miesiąc ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 16:37
    Sebastian - nie masz racji - w Plusie tak nie ma...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 16:40
    Jeśli ma umowę w Plusie, to znaczyże ją pdpisałeś nie czytając, albo czytałeś bezmyślnie ;-) Sorry. Ale taka jest prawda.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 17:12
    wlo- Problem nie jest w tym,czy ja podpisalem umowe i nie przeczytalem,tylko problem dla mnie w tym,ze jest to zapis absurdalny. Nie podwazaj mojego braku swiadomosci tego na co sie deklaruje. Ja bardzo dobrze wiedzialem co podpisuje. Wszystko sprowadza sie do tego,ze nie mialem alternatywy!! Nie moglem wybrac innej umowy bez takiego zapisu. Zatem absurdalnosc dla mnie wynika z braku wyboru innej mozliwosci przez klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 17:14
    wlo- po drugie,pisalem juz o tym,ale chyba nie uwaznie czytasz to co napisalem,albo nie chcialo Ci sie do konca przeczytac to co napisalem. Cytuje jeszcze raz poprzedni moj fragment komentarza specjalnie dla Ciebie wlo: "...Tylko prosze mi nie mowic:), ze to jest oplata za np: jakis dobry telefon. TO jest kolejny mit panujacy w spoleczenstwie. Operatorzy ktorzy podpisuja umowe z danym producentem np: siemens i biorac ogromne ilosci aparatow, liczone w setkach lub tys sztuk,to wowczas maja tak ogromne upusty,ze praktycznie te telefony sa za darmo (kilkadziesiat zlotych) i ta kwota wraca sie po dwoch rachunkach. Tak wiec po co ta aktywacja. Dla mnie to ciagle nie zrozumienie klienta...."
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 17:16
    tak wiec nie ma tu mowy o zadnych kilkuset zlotych!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-06-16 17:16
    10 pkt ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bigwig pisze: 2005-06-16 17:21
    ***jousi - czytaj ze zrozumieniem. Parę postów wyżej o tym pisałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 17:22
    wlo- czy ty naprawde wierzysz,ze np: operator plus bierze od np: bezposredniego przedstawiciela firmy Nokia telefony za kilkaset zlotych??? To nierealne. Przeciez to nierealne. Kilkaset zlotych to dla indywidalnego cena. Na pewno plus podpisuje umowe z przedstawicielem xxx Nokii na powiedzmy kilkaset lub kilkatysiecy aparatow,wowczas to przeciez oczywiscie ze ma ogromne upusty. Operatora zapewne takie aparaty wynosza kilkadziesiat zlotych przy duzych zakupach. Przeciez to oczywiste. Powinienes wiedziec,majac firme,ze przy duzych i regularnych zamowieniach przewaznie kazdy ma duze upusty. Nie wiem dlaczego tak wiele osob uwierzylo w mit krazacy w sieci,ze telefony operator kupuje za kilkaset zlotych. To jest manipulacja,typowa socjotechnika ze strony operatora. Niestety mam wrazenie ze wielu osobom zostaly wyprane mozgi,moze wlo niedlugo czesc z ludzi bedzie wspolczuc malych zyskow i wielu strat przy podpisywaniu umow:):)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 17:26
    wlo-zreszta jesli jeden z przedstawicieli jakiegos operatora w salonie (pracownik:) mowiac nieladnie zlapie kogos na podpisani umowy,to ma z tego przewaznie minimum 100zl od jednej umowy. Przeciez kazdy z tego ma duze zyski!!! Nie wierzcie ze operator malo na tym zarabia!!
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 17:27
    Jesli twierdzicie ze tak malo operatorzy maja zyskow z podpisywania umow i wszystkiego innego to prosze mi powiedziec,skad te setki milionow zysku ktore na koniec roku przedstawiaja (chwala sie ) operatorzy? Moze z nieba im leca??:)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 17:27
    a moze ktos wierzy ze takie zyski operatorzy uzyskuja dzieki sciagani simlockow za 600zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    vincenzo pisze: 2005-06-16 17:33
    galliano78 - a moze tak idz na dwor sie przewietrzyc? ;) A tak na serio to troche w tym prawdy co mowisz jest. Mam tylko jedno pytanko - po co w takim razie podpisywales umowe z Era skoro na pewno przeczytales wczesniej umowe?
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 17:43
    vincenzo-juz pisalem,nie chodzi o to dlaczego podpisalem umowe ktora mi nieodpowiadala i czym sie kierowalem. Intencje sa tu niewazne. Po prostu podpisalem umowe, bo nie mialem alternatywy (kazda operator wowczas-3 lata temu, nie wiem jak jest teraz do konca), mial taki punkt w regulaminie. Nie mialem wyjscia. Nie moglem powiedziec....Np: czlowieku ja chce podpisac umowe,ale bez tego punktu,moze zmodyfikowac warunki umowy?:)..." Przeciez to bylo nierealne!!! Nikt nie zmieni warunkow umowy dla mnie!!! Przynajmniej wtedy tak bylo i podejrzewam ze teraz tez tak jest. Powtarzam,problemem nie jest to czy ktos przeczytal i podpisal,lub nie przeczytal i podpisal,lub podpisal ale sie z tym nie zgadzal. Problemem jest brak podpisania umowy bez tego glupiego zapisu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 18:04
    galliano78 - jakiego zapisu?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 18:06
    galliano78 - a to masz widzę niezłą wiedz, że po kilkadzisąt złotych kupują te telefony... A możesz powiedzieć jakie jeszcze? Bo sam nie wierzysz, że wszystkie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 18:07
    Nie ma mowy o kilkuset złotych, bo Ty napisałeś, że to grosze są albo nawet nie grosze, bo po kosztach oferują te telefony w promocjach?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 18:12
    galliano78 - może byśmy zaczęli o konkretnych modelach mówić? Bo tak to sobie możemy pluć wzajemnie w kieszenie ;-) Nie mówię, że kupują wszystkie po kilkaset złotych, ale na pewno po kilkaset kupują znaczną cześć nowych modeli - a na takich chyba dzisiaj zależy klientom? NIe? 100 złotych od złapanego klienta? A co Podpisywałeś takie umowy, że wiesz? Czy Ty czasem nie przesadzasz? Nie musiałeś korzystać z promocji - miałbyś umowę na warunkach ogólnych, bez klauzul i kar... Ale dałeś zarobić operatorowi podpisując umowę i kupując telefon ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 18:18
    Chcialem napisac:) ze problem jest w podejsciu do klienta. Umowy sa tak skonstruowane,ze klient czuje sie osaczony, traktowany jest przedmiotowo (poprzez brak mozlwosci modyfikacji umow zgodnie z jego potrzebami). Operator powinien tak konstruowac umowe,aby konczyla sie automatycznie np: po dwoch latach,jesli na taki okres zostala zawarta. Powinna byc pozbawiona wszelkich dodatkowych zapisow,ktore utrudniaja zycie klientowi np: CYTUJE: W przypadku zawarcia umowy w ramach niniejszej promocji,zgodnym zamiarem stron jest,aby swiadczenie uslug telekomunikacyjnych na podstawie umowy trwalo co najmniej przez okres 24 miesiecy,liczac od dnia aktywacji. Po uplywie tego okresu umowa ulega przedluzeniu na czas nieoznaczony,chyba ze jedna ze stron zlozy na 30 dni przed jego uplywem pisemne oswiadczenie o nieprzedluzaniu czasu umowy." Koniec cytatu.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 18:18
    Zatem czy tak sformuowany zapis jest dobrym zapisem z puntku widzenia dla klienta? Zdecydowanie nie!!!! W praktyce u mnie bylo tak: 1.Zlozylem w salnie ery wniosek o zakonczenie umowy. 2. Otrzymalem informacje ze musze potwierdzic nieprzedluzenie tej umowy dzwoniac za dwa dni do biura obslugi klienta. 3.Zadzwonilem i konsultantka powiadomila mnie ze pismo zostalo przyjete,ale teraz trzeba poczekac 5 dni na rozpatrzenie mojego wniosku. 5. Poinformowano mnie ze znowu musze za jakis czas zadzwonic i dowiedziec sie czy faktycznie zostal wniosek pozytywnie dla mnie rozpatrzony. W przeciwnym wypadku,jesli wniosek nie zostanie rozpatrzony po mojej mysli,to umowa zostanie autamatycznie przedluzona.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 18:18
    Czy to jest normalne traktowanie klienta? Czlowiek dwa lata placil im abonament,srednia wychodzila mi:120zl i musze sie jeszcze przejmowac caly czas co z tego wyniknie. Wiadomo ze rozwiazanie umowy to kwestia formalna,ale czy tak to musi wygladac?? Zaraz pewnie ktos napisze ,ze zyjemy w kraju w ktorym tak jest i nie zmienimy tego. Bzdura, to wystarczy minimalnej dobrej woli operatorow!
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-06-16 18:24
    * wlo - w plusie ja miałem taką sytuację, więc nie mów mi, że tak nie było.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 18:24
    wlo-kolega pracuje w salonie idei,drugi w erze,wiec wiem jak ta sytuacja wyglada. Wiekszosc salonow dziala na takiej zasadzie,ze osoba podejmuje dzialalnosc gospodarcza,placi zus,oplaca pracownikow,czyli prowadzi typowa dzialanosc. A zyski? Jak myslisz z nieba im leca? Wlasciciel od kazdej podpisanej umowy otrzymuje pewna kwote,wszystko zalezy to od:abonamentu,od dlugosci trwania umowy. Standardowo za umowe podpisana z klientem na dwa lata operator era dawal 100zl. Z tego salony sie utrzymuja! Poza tym otwierajac taki salon musisz zaplacic operatorowi pewna kwote za szkolenia pracownikow. Tu nic za darmo sie nie otrzymuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 18:31
    galliano78 - Ale przecież nikt Ci nie broni podpisać umowy TYLKO na 2 lata!! Prawo cywilne tu obowiązuje przecież. Nie mniej niż 24 miesiące... No Stary - ale nie zmuszaj mnie bym o Tobie negatywnie się wyrażał!! Wolą stron jest, bo telefonik i jakieś promocyjne minutki to Ci pasują? Zrozum - nie musisz podpisywać umowy z tymi zastrzeżeniami!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 18:35
    Cytujesz zapisy umowy jednego z operatoró - nie Pliusa bynajmniej - twierdzisz, że wszyscy mają tak samo... Czego Ty właściwie chcesz? Co powoduje Twoją frustrację? Sebastian - jaką sytuację? galliano78 - no właśnie - a jaki ma sens prowadzenie działalności bez zysków? Jeśli Tobie to przeszkadza, to oprotestuj, że musisz płacić za działąnie takiego punktu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 18:36
    Nie wiem o co Ci chodzi - najpierw przeszkadza Ci, że na Tobie zarabiają, a później masz problem, że z czegoś muszą utrzymać sklep - Pan Bóg ma im na ZUS dawać? Na chleb dla pracowników?
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 18:37
    wlo-myslisz ze salony: era,plus,idea, utrzymuja sie dzieki sprzedazy tylko zdrapek czy starterow?:) Przewaznie w takim salonie zatrudnione sa min 2 osoby, czyli brutto przy podstawie trzeba miec pewnie na jednego pracownika okolo 900zl brutto,dodatkowo koszty wynajmu lokalu w najwiekszym zadupiu min: 1000zl,koszty mediow...itp Czyli trzeba miec zysku minimum 3000zl. Czy myslisz ze tego typu salony uzyskuja taki zysk dzieki sprzedazy starterow za 20zl i zdrapek 50zl? Oczywiscie pamietajmy,ze z jednaj zdrapki 50 maja najwyzej zysku 10zl,ale to chyba dla kazdego logiczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 18:41
    wlo-znowu nie zrozumiales...sam rozpoczales ten watek,cytuje to co napisales:"100 złotych od złapanego klienta? A co Podpisywałeś takie umowy, że wiesz? Czy Ty czasem nie przesadzasz?" Odpowiedzialem CI tylko ze jest to mozliwe i tak to dziala. Dla mnie jest to normalne i tak powinno byc. Ja nie napisalem ze tak nie powinno byc,dla mnie jest to oczywiste,ale chyba nie dla Ciebie skoro sie zdziwiles ze taka prowizje otrzymuje wlasciciel salonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 18:44
    wlo-poza tym,nie zgadzam sie z Toba ,ze moglem podpisac inna umowe. Przed podpisaniem umowy pytalem sie czy moge zmienic ten zapis. Dostalem odpowiedz,ze moge podpisac tylko taka umowe lub w ogole. To bylo trzy lata temu. Pewnie o tym nie przeczytales jak pisalem we wczesniejszym komentarzu. Proponuje czytac wszystko dokladnie a nie od razu sie irytowac,bo to tylko wymiana zdan.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 18:55
    galliano78 - wiem o czym mówisz - Ty byś nie chciał tego zapisu, ale telefonik byś chciał? Mówię Ci - możesz podpisać umowę na warunkach ogólnych - zmieniać taryfy co okres rozliczeniowy a umowę wypiwiadać co trzy miesiące... Ale nie licz na telefon... O tym mówię ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-16 19:41
    wlo-nowy telefon nie jest mi potrzebny. Mam siemens ME45 i jestem z niego bardzo zadowolony. Jezeli faktycznie obecnie mozna podpisac umowe bez tego zapisu o ktorym mowimy to moim zdaniem to bardzo dobra wiadomosc.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 20:16
    galliano78 - nie wierze... zawsze można było! Nie mów, że cały czas myślałeś, że tylko w promocji można kupić aktywację?
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2005-06-16 21:05
    Ciekawe co powie ISSA na ten temat, swoimi bardzo mądrymi słowami
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-16 21:26
    ***wlo & galliano78 ja sie zabardzo nie orietuje jak wyglada w erze i + przebieg umowy ale idea zrobila cos takliego (dotyczy indywidualnego i firme) ze mozna przejsc z starego planu na nowy podczas trwania umowy za oplata gdzie nie sa wygorowane w biznesowych
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-16 21:29
    co do umow to na zachodzie mozna samemu jakis zapis samemu skonstruowac (swoboda umowy) i nie chodzi mni oto zebym dostac telefon i umowa ma trwac na 1 miesiac tylko daja pakiet sms mi wiem ze nie skorzystam z tego to zeby ta kwota byla pomniejszona od rachunku albo inne uslugi gratis
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-16 21:32
    Witaj ***PL-01 , MaxProfitowiec na gprs Idei?;-) Co do samej dyskusji , to odbiegła ona "nieco" od tematu..Mmuszę przyznać , że nie do końca rozumiem sens sprzedaży Startera z 25złotymi na koncie za 12.5zł. Nie wykluczone , że przyświeca temu rzeczywiście intencja "nabicia" jak największej ilości klientów (aktywnych kart sim i to jednak przez rok) , traktujących te sim , jak zostało to napisane powyżej , jako (jednorazowe) karty telefoniczne. W każdym razie wyniki Idei dotyczące pozyskanych klientów poszybują w górę , a na 50 groszach za minutę też da się pewnie zarobić;-) 9 milionów klientów musi być , może Idea rzeczywiście mierzy w pozycję jaką zajmuje (jeszcze?) Era ,ale to typowo pozorowane działanie jak SimData Plusa. Mnie by to nie przekonało do zakupu aktywacji u tego właśnie (czy innego) operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-16 21:37
    Co do dyskusji ***wlo i ***Galiano , to musze przyznać , że mój pogląd na ceny telefonów ewoluuje w kierunku reprezentowanym przez Galiano. Może nie aż tak skrajnie , bo jestem realistą , ale jak usłyszałem przy rozmowie z konsultantką na Bok przy okazji PWA , że T290i dostaniemy za 49zł netto , to po prostu śmiechu warte. Albo mówiąc innaczej ewidentne bazowanie na nieświadomości klienta , który w końcu nie musi znać specyfikacji technicznej telefonu na pamięć. T290i = T230 , tyle , że w jeszcze gorszej obudowie. A tego akurat jestem pewny. Cena tych telefonów w MIxPlus24 są żenujące , nawet w MaxProfit!15 te telefony są za 1zł. Opertaorzy sobie lecą w kulki z cenami telefonów , taka jest prawda.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-16 21:43
    Zapomniałem dodać , że T230 był za 1zł , a T290i za 49zł. Dobre , dobre... Ale nie deliberowaliśmy zbyt długo , bo i przy cenach jakie zaproponowali nie było z czego wybierać specjalnie. Nie ma co się męczyć i dyskutować na 1000 komentarzy , choc jeśli ktoś chce , to w sumie prosze bardzo. Można to załatwić jednak krótko:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-16 21:48
    ja jeszcze dorzuce temat dlaczego w firmowych jest taniej niz w indywidualnych aparat i abo, firma kowalskiego ma 5 tel swoj 2 dzieci zona i tesciowa, nowak tez chcialby placic taniej bo chce wziac 5 telefonow ale nie moze ja rozumiem jakies rabaty na 10szt 100szt, etc.
    0
  • Users Avatars Mini
    lukebor pisze: 2005-06-16 21:58
    **galliano78 : a czemu jest dla Ciebie takim problemem fakt, że po 24 miesiącach w Erze umowa przekształca się w umowę na czas nieokreślony???przecież to działa w drugą stronę!! - możesz wypowiedzieć umowę z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia - w czasie trwania umowy terminowej też to przeciez możesz zrobić, ale wtedy op zabezpiecza się zapisem o karze umownej...i tyle.nie sądzę, że zapis o umowie na czas nieokreślony utrudniał życie ;) poza tym wiadomo dokładnie, że to op potem ma interes w tym ,żeby taką umowę przedłużyć znów na czas określony...i stąd (co prawda różnego rodzaju, czasem gorsze, czasem lepsze) oferty na przedłużenie. pozdro :)
    0
  • Users Avatars Mini
    qczer pisze: 2005-06-16 22:20
    Taki mały OT. Czy osoby które aktywowały usługe Ty i Ja po przegadaniu 6 miesięcy korzystają dalej z tej usługi?? W Boku mowią że powinna się skończyć, ale jak sprawdzałem po wykonaniu krótkego telefonu już w nowym okresie rozliczeniowym kasy z kwoty deklarowanej nie pobrało. Boje się tylko o to żeby im sie cos nie pomieszało i potem miałbym płacić kupe kasy. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-16 22:43
    piorunek - ja się nie dziwię natomiast, że mają firmy lepiej. Pomijam te duże, dla których jest "inna" oferta. Ale nawet te małe, jak np. moja. Przecież gdybym nie miał firmy z powodzeniem wystarczyłaby mi taryfa z godziną góra dwiema. Natomiast w firmie wydzwaniam co najmniej 4-5 godzin i jest to już prawie 200 połączeń miesięcznie. Gdybym nie miał firmy na omórkę sporadycznie by do mnie dzwoniono, nie często przynajmniej. Przychodzących mam prawie dwa razy więcej niż wychodzących... To też "robi" niezły przychód operatorowi. Cieszę się, że to zauważa i mnie promuje ciekawszymi ofertami, niż gdybym nie miał firmy ;-) A że firmowego telefonu żona używa? No cóż...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mak777 pisze: 2005-06-16 22:46
    Małe pytanko, ktoś gdzieś widział już zdrapki popa 5zł?? Bo za cholerę nie mogę znaleźć we Wrocławiu a pilnie potrzebuje :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2005-06-16 22:47
    Powiem krótko. Dywagacje, dywagacje . . . A najlepszy jest zestaw POP na okrągło - ile nie załadujesz zawsze dostajesz 5zł gratis; choć nie ma ich w salonach są jeszcze na allegro i ebay. Sam mam taki więc wiem co piszę. A gdybym nie miał to chyba TAKTAK z tańszym Happy jest aaktualnie w mojej ocenie najlepszy. Pozdrawiam !
    0
  • Users Avatars Mini
    vrona pisze: 2005-06-16 23:08
    jak się czyta komentarze większości z was dostaje się konwulsji (trudne słowo)chyba żadnemu z was NIE chciało się zwyczajnie przeczytać regulaminu promocji jak można pisać takie abstrakcje wy się sami ośmieszacie niektórymi wypowiedziami
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-16 23:09
    Mi się już nie chce gadać. Jutro jadę po dwa MixPlusy i tyle:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vrona pisze: 2005-06-16 23:18
    gailiano78 jakie ty masz pojęcie o sprzedawaniu policz sobie tępaku jaki ty byś musiał mieć abonament żeby jaki kolwiek konsultant zarobił na tobie 100zł nigdy biedna myszko Cię nie będzie stać jak ty umiesz liczyć tylko do trzech pewnie maź 200 stówki miesięcznie wydajesz na kartę a ty się ciskasz o jakichś wysokich abonamentach
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-16 23:18
    ***wlo masz racje tylko zalozmy ze ja jako osoba prywatna chcialbym taka sama oferte jak ty jesli masz 10 telefonow to biore tyle samo i abo o tej samej wartosci co u ciebie ja nie mowie o 5 telefonach i to w najnizszym abo i tu na indywidualnych osobach zarabiaja wiecej i jeszcze dodam ze osoby jesli umieja kombinowac to dostana firmowke mam JInK ale ide do znajomych i mowie ze potrzebuje telefon a oni sie ciesza ze ma koszta i mniej bedzie kombinowal zeby uniknac przed wyzszym progiem podatkowym
    0
  • Users Avatars Mini
    vrona pisze: 2005-06-16 23:19
    g78 poza tym jak jesteś takie "PANISKO" które nie trawi operatorów to czemu używasz takiego zloma bo nie telefonu
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-16 23:21
    i dla chcacego nic trudnego a ludzi zmusza sie kombinowac i to jest bardzo zlym naykiem u nas
    0
  • Users Avatars Mini
    vrona pisze: 2005-06-16 23:23
    jak nie chcesz to nie kombinujesz
    0
  • Users Avatars Mini
    vrona pisze: 2005-06-16 23:25
    issa nie rób z siebie kretyna przy ludziach chyba przed wpuszczeniem do dyskusji zaczniemy sprawdzać poziom IQ bo zaniżasz poziom
    0
  • Users Avatars Mini
    kaczor pisze: 2005-06-16 23:25
    Raster 16-06-2005 10:55 - ide podwaja kwote ale tylko w abo albo w mixie wiec niewydaj mi sie zeby rozmowa była po 10 gr tylko po 20 (promocja pakiet tańszy o 50%)
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-16 23:25
    ***vrona nie wiem jak jest w sieciach komorkowycha ale znam troszeczke z bankowosci to ladna maja prowizje od kredytu i wychodzi w miesiacu srednio w roku ponad 7 tys
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-16 23:26
    A konkrety?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-16 23:28
    ***vrona - bo jak na razie tylko pokazujesz swoim językiem , że to bynajmniej nie my jesteśmy ... no wiesz:-) Konkrety? Bo aj podałem konkretne fakty:-P
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-16 23:29
    ***vrona nie chcialbym kombinowac ale zmusza mnie do tego nasz kraj czyli sa konstruowane roznego rodzaju ulgi i tak robie zeby sie na nia zalapac nie wspomne juz ze u nas prawie kazda warstwa kombinuje/kradnie jak chcesz przyklady to podam
    0
  • Users Avatars Mini
    vrona pisze: 2005-06-16 23:31
    piorunek ale to nie kredyt tylko abonament z którego trzeba utrzymać twój tel sztab ludzi całąsieć i ma jeszcze biznes przynosić zyski chyba na tym polega biznes
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-16 23:33
    Przypomina mi się taka bajka - "Powiedziała co wiedziała i czym prędzej odleciała..." ***vrona - może Cię to nieco uspokoi. Właśnie liczę fakturę , jutro nowy okres rozliczeniowy. Moje abo. 18.3 zł , a nabiłem na 99.78 brutto. Miłego wieczoru:-) Ps. Kupiłem swego czasu aktywację bez telefonu , o niej mowa:-P
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-16 23:35
    Jak "vidać" propagandziści z Idei nie śpią. To nie pierwszy agent i pewnie nie ostatni. Tylko zawsze z Idei takie cymbały...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-06-16 23:35
    Nawet mnie trochę zirytowała , aż się zdziwiłem...
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-06-16 23:36
    Jedna kobieta a tyle tu zamentu i w dodatku 77 letnia ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    vrona pisze: 2005-06-16 23:42
    lokop12 cóż za spostrzegawczość a co myśleliście ze jakaś gówniara się madruje
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop12 pisze: 2005-06-16 23:45
    Ani mi to przez głowe nie przeszło, myślałem, że w tym wieku to już co innego w głowie hehe ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    vrona pisze: 2005-06-16 23:56
    z ciekawości zajżałam co słychać na gsm bo tu są zawsze świeże przecieki z firm ale nie sądziłam dzieciaki że tak się załamnię czytając wasze wypowiedzi
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-17 00:30
    vrona-nie bede odpowiadal na Twoje pytania,bo po pierwsze obrazasz mnie,a nie mam zamiaru rozmawiac z kims kto nie szanuje innych. Mam prawo do swoich pogladow,niezaleznie od tego czy sa naiwne,rozsadne czy tez glupie. Ja nikogo tu nie obrazam,a Ty widze wrecz przeciwnie. Po drugie wcale nie mowilem o wysokosci abonamentow. Proponuje przeczytac jeszcze raz,a nie obrazac kogos.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-17 00:40
    lukebor-to nie jest dla mnie ogromny problem,chcialem tylko wskazac na jeden z zapisow umowy,ktory uwazam ze utrudnia zycie klientowi,bo moim zdaniem to nie on powinien angazowac sie i tracic swoj cenny czas na rozwiazywanie umow (dzwonic,prosic..itp)...nie chodzilo mi na poczatku aby ta rozmowa skupila sie tylko na tym jednym zapisie..tak wyszlo,ale raczej chcialem pokazac,ze niektore z zapisow swiadcza o traktowaniu klienta przedmiotowo a nie podmiotowo...czesto takie drobne szczegoly w umowie moga irytowac klientow,a usuniecie ich przez operatorow nie oznacza zadnych konkretnych mniejszych zyskow,czy utrudnien.Wrecz klientom i operatorowi bylo by lepiej. Nikt nie tracilby czasu na tzw: dla mnei glupoty. Ani klient,ani pracownik w salonie,ani konsultanci w bok-u. Wszystkim bylo by latwiej i przyjemniej. Nie bylo moim celem przytaczac mojego konkretnego przypadku,a ukazanie problemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-17 00:42
    wlo-nie wiedzialem,ze dawniej takie umowy mozna bylo podpisac. To znaczy umowy nie promocyjnej,bez telefonow. Opisywalem problem ktory mialem 3,5 roku temu i podkreslilem ze nie wiem jak jest obecnie. Jesli nie ma juz takiego problemu i klient ma mozliwosc podpisania umowy bez takiego zapisu o jakim dzisiaj pisalem, to mnie to bardzo cieszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-06-17 01:21
    oferta idei nawet niezła :) tylko kiedy zrobią coś z tym bezpłatnym sprawdzaniem ile minut zostało w pakiecie lub przynajmniej będą na bieżąco aktualizować dane-jak to się przynajmniej dzieje w taktak-u bo nie w abonamencie ery :)
    0
  • Users Avatars Mini
    PL-01 pisze: 2005-06-17 10:05
    * ISSA Po prostu łączę oferty dwóch operatorów. Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    exeh pisze: 2005-06-17 16:57
    Troche nie na temat, ale dotyczy powyższej sieci. Czy działa już migracja wewnątrz sieci Idea ? (prepaid-postpaid i odwrotnie) Na GOLu byl news w marcu, ze byc moz ew kwietniu ruszy. Wi e ktos czy machina ruszyla czy nie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    apdjs pisze: 2005-06-17 18:08
    A ja mam do was takie pytanie : czy zamawialiscie (lub ktos z waszych znajomych) np. zestaw startowy w klepie intenetowym ideii??? Co to jest za gratis-niespodzianka którą mozna od nich dostać dzieki za odpowiedz!!!!!!!!!!!111
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2005-06-17 19:29
    Wg mnie extra oferta, 25 zlotych do wygadania za 12,50! Super! 10pkt.
    0
  • Users Avatars Mini
    kabeka pisze: 2005-06-19 00:51
    Witam, wg mnie oferta świetna - za 12,5 możemy mieć np. 50 mb via gprs - co daje juz mozliwosc stałego dostepu bezprzewodowego do gadu gadu czy anwet sporadycznego uzywania netu. Mam tylko nastepujace pytania: 1.czy po akrywacji odrazu przysluguje nam prawo do pakietu za polowe ceny? wtedy mozna by np. co miesiac kupowac starter do taniego gprs :) 2. czy po zarejestrowaniu sie online dostajemy 10 zł odrazu po rejestracji - było by to istotne ze wzgledu na koszt smsa aktywujacego pakiet - w innym razie pozostaje kupno zdrapki za 5 pln. Swoja droga zwiekszylo by to znacznie popyt na karty za 5 zł. pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2005-06-19 22:17
    Hehe, a ja własnie kupilem starter POPa za 16zł (20zł na rozmowy). Ile kosztuje teraz GPRS w POPie ??
    0
  • Users Avatars Mini
    kube pisze: 2005-06-20 02:04
    bartek: nie wiem ile kosztuje w popie ale ja wlasnie skusilem sie na starter JInK za 12,50 i płacę za 50 kb 2,5 grosza :)) w popie jest to chyba 25 albo 40 groszy - jednak ja polecam JInK dla taniego, bezprzewodowego netu (np. 100mb za 25zł)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: