Obniżka opłat abonamentowych za Neostradę Plus i Dostęp do Internetu DSL

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 36

Telekomunikacja Polska obniżyła o 50 procent styczniowy abonament klientom usług Neostrada Plus oraz Dostęp do Internetu DSL. 

TP otrzymuje od użytkowników obu tych usług sygnały o kłopotach związanych z ich użytkowaniem. Polegają one na braku dostępu do serwerów usługowych. Wynika to z wadliwego działania sprzętu (m.in. ruterów usługowych), który w I kwartale 2003 roku zostanie zastąpiony nowym. 

W trosce o swoich Klientów, TP wstrzymała kampanię promocyjną dostępu szerokopasmowego, proponując odłożenie decyzji o zakupie usługi do momentu, kiedy jej jakość będzie zadowalająca. Każdy sygnał, zgłoszony pod numerem infolinii obsługującej Nesotradę Plus 0 800 102 102, jest sprawdzany przez służby techniczne TP. Chcąc ułatwić dostęp do infolinii, dwukrotnie zwiększono liczbę konsultantów. Przechodzą oni także dodatkowe szkolenia. Ponadto wzmocniono nadzór nad sposobem kontaktów z Klientami. 

Żeby zrekompensować niedogodności związane z użytkowaniem usługi Neostrada Plus oraz Dostępu do Internetu DSL, TELEKOMUNIKACJA POLSKA obniżyła o 50 procent styczniową opłatę abonamentową. Obniżki dotyczą korzystających z tych usług od 1.11.2002 do 30.11.2002. 

Obniżka dla Klientów Neostrady Plus wynosi: 
- z umową na czas określony – 89,50 PLN (pełny abonament 179 PLN) 
- z umową na czas nieokreślony – 99,50 PLN (pełny abonament 199 PLN) 

Obniżka dla Klientów Dostęu do Internetu DSL wynosi: 
- DSL 512 – 149,50 PLN (pełny abonament 299 PLN) 
- DSL 1 – 324,50 PLN (pełny abonament 649 PLN) 
Podane ceny nie zawierają podatku VAT. 

- Trudności mieliśmy także przez kilka dni grudnia i na początku stycznia, dlatego o 10 procent obniżymy rachunki w lutym 2003 roku – zapowiedział Yann Gontard Dyrektor Pionu Multimediów Telekomunikacji Polskiej.

Opinie:

Opinie archiwalne (36):

Komentuj

Komentarze / 36

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tytan pisze: 2003-01-10 19:22
    Obnizenie cen Neostrady bylo tylko kwestia czasu. Usluga ta slynie z awaryjnosci a i konkurencja coraz silniejsza - telekomuna byla do tego zmuszona, aby nie stracic rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    sarbin2 pisze: 2003-01-10 19:35
    Lee tam tylko styczniowy rachunek, jak by tak na stale obnizyli to by bylo zejabiscie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Vezyrek pisze: 2003-01-10 19:36
    Tytan: ale ta obnizka jest chwilowa, jeszcze chwila i znowu bedzie normalnie. Moze za rok Tpsa obnizy na stale dostep do netu,bo konkurencja napiera,ale poki co nie ma szans. Chyba ze dalej beda awarie.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    rashka pisze: 2003-01-10 19:56
    HEHE znowu Tepsa nawala normalka.......
    0
  • Users Avatars Mini
    Vezyrek pisze: 2003-01-10 20:01
    rashka: dobrze, ze chociaz sie do tego przyznaja i staraja sie jakos zrekompensowac to swoim klientow. Inna sprawa ze awarie u Tpsy to norma.;)
    0
  • Users Avatars Mini
    martinez pisze: 2003-01-10 21:11
    to chyba mi sie udalo ;-) zainstalowalem w grudniu i chyba juz z jakiejs nowej puli bo prawie ze dziala caly czas gora 3-4 pady z tego 2 to z mojej winy (karta mi sie zawiesila) a transfery nawet 49kb/s
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-10 21:51
    Szkoda, że SDI działa jak działa (znaczy dobrze i bardzo dobrze działa) :-) Będziemy zmuszeni nadal 130 złotych netto płacić :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-01-10 22:37
    No gdyby tepsa utrzymała takie obniżone ceny o 50% już na stałe - to wywołaby ogromne zamieszanie na rynku dostawców internetu. Polska ruszyłaby jak z kopyta. Do mieszkań przychodziliby pracownicy kilku firm prosząc o wzięcie właśnie ich usług, a nie innych. Wtedy to by się działo.... ale koniec. Czas się przebudzić !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2003-01-10 22:45
    wlo : no tak przydała by się jakaś wpadka z SDI. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    shafa pisze: 2003-01-10 23:16
    no nie dobrze ze takie klopoty bo ci co maja na tym sieci teraz %#$@$%#@%& od userow ...jedni wola zaplacic swoje ale zeby chodzilo jak ma chodzic....no ale dobrzez ze taki gest z ich strony
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-10 23:39
    tytan - oj słynie słynie...a te 100 zł co zaoszczedzilem wydam na gołdę ;-p i jak znowu siadzie moja neo to otworze i bede pic na umór :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-10 23:43
    Jako user Neostrady w stanie szału (enta awaria) wysłalem do tp pismo mniej wiecej tej tresci - nastepny news:
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-10 23:45
    Firma nasza od połowy grudnia ubiegłego roku jest abonentem usługi Neostrada+ (numer abonencki xxxxxx). Z przykrością stwierdzam, że z Państwa strony usługa powyższa jest świadczona na niezadawalającym nas poziomie. Co najmniej 3-4 razy w tygodniu występują awarie łącza które uniemożliwiają prawidłowe działanie internetu. Ponieważ jesteśmy firmą komputerową i szybki dostęp do sieci jest warunkiem jej sprawnego funkcjonowania, tego typu problemy powodują wymierne straty finansowe. W tej sytuacji dalsze korzystanie z usługi Neostrada+ wydaje się bezcelowe, gdyż nie spełnia ona naszych podstawowych wymagań. CDN...
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-10 23:45
    (...) W związku z tym proszę o informację czy powyższa awaryjność sieci będzie trwała długo, gdyż w takim wypadku nie zamierzamy płacić za coś, co faktycznie nie działa lub działa wadliwie. Rozważamy również rezygnację z usługi i niezapłacenie za jej instalację. Wydaje mi się, że firma próbująca budować swój wizerunek kosztem ogromnych kampanii medialnych, powinna oferować usługi na najwyższym poziomie, gdyż zadowolenie klientów jest najlepszą reklamą, a biorąc pod uwagę działanie Neostrady+ wizerunek TP S.A nie przedstawia się najlepiej. Proszę o szybkie zajęcie się powyższą sprawą, oraz o odpowiedź kiedy zamierzacie Państwo wyeliminować notoryczne problemy z funkcjonowaniem usługi.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-10 23:46
    Dałem do pieca :-P Ciekawe co cioły z tp mi odpowiedzą :) Pozdrawiam wszystkich :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    umbro pisze: 2003-01-10 23:49
    Yann Gontard Dyrektor Pionu Multimediów specjalista z Francji i na pewno będzie dobrze
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-10 23:54
    A pismo napisałem 2 dni temu i wyslalem faxem...widać poskutkowało :p :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-11 00:15
    o własnie znowu neo sie zje...ła to są trepy tepsiarskie... !!! :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Pawcio pisze: 2003-01-11 02:03
    buhaha najpierw posprzedawali a teraz ostrzegaja zeby sie wstrzymac , bo muszą osiagnac zadowalajacy poziom.leheheh typowa Tepsa.Cieplix z całego serca wspolczuje..ale pamietaj :''Telekomunikacja polska SA-to ludzka rzecz, okradać'':-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-11 11:33
    Pawcio - wiem wiem :-) I ludzka rzecz nabijać klienta w butelke.... Swoją drogą jak ktoś mi sie dziwi przy tylu checach z tpsa ze nie "kocham" Ideii - jakos w niej widze tez tpsa...
    0
  • Users Avatars Mini
    dobi pisze: 2003-01-11 11:34
    to ladnie %#$@$ jebane zlodzieje ja jam sdi i musze placic caly abonament a poziom uslug jak w rumunii,telekomuchy jebane
    0
  • Users Avatars Mini
    looc pisze: 2003-01-11 12:20
    i tylko w styczniu? badamy reakcje potencjalnego klienta? jak poprawia funkcjonalnosc routerow i obiza na stale, to przesiadamy sie z 115 na 512 ;] howgh. dobi: a jaki jest poziom uslug w rumunii?? nie chcesz, nie plac, nie uzywaj. uwazam, ze sdi jest calkiem przyzwoitym "2x modemem" za za duze pieniadze, ale co do funcjonalnosci, nie jest zle.
    0
  • Users Avatars Mini
    fiksum pisze: 2003-01-11 15:10
    Mój kolega pracujący w Kulczyk Tradex (importer VW) opowiadał, że maja wystąpić o odszkodowanie do tepsy za poniesione straty finansowe- łącze DSL służy im m.in. do zamawiania samochodów, części, akcesoriów, wideokonferencji itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-01-11 15:37
    fiksum: fajnie by bylo. Niech wystapi jeszcze kilkadziesiat innych firm: Coca Cola, Pepsi, Banki,... Jakby wszystkie dobraly jej sie do d... to moze cos by z tego bylo. TePSa poszla by z torbami... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-01-11 18:31
    Jak wejdziemy do UE to ceny polaczen z netem musza ulec zmianie i to na lepsze dla klientow!Takze czekam na zmiany na lepsze!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-01-11 18:32
    fiksum*** ale zauwaz ze to tez nei jest tak bo Kulczyk posiada rowniez udzialy w tepsie takze pieniadze i tak i tak trafia do niego!
    0
  • Users Avatars Mini
    Borys_Jelcyn pisze: 2003-01-11 20:22
    Extra, przynajmniej nie lecą w kulki, że Neo+ to taka extra usługa, a Lucent to szajs pierwszej wody, ciekawe kto Tepsie to g... wsadził :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mrbohen pisze: 2003-01-11 20:45
    najpierw były urządzenia siemensa które jeszcze jako tako ciągnęły tą usługę ale na lucencie to kicha!!! tp ma racje obniżając abonament niestety to tylko jednorazowa promocja i już za styczeń trzeba będzie wybulić normalną stawkę!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2003-01-11 23:19
    Borys Jelcyn - idz sie napij, Lucent jesli chodzi i branze telekomunikacyjna jest tak niezawodna marka jak 3com w rozwiazaniach sieciowych. To tp-cwoki nie potrafia skonfigurowac serwerow/routerow itd i stad ciagle problemy. Sprzet lucenta jest ok...tylko jak chodzi pod NALEZYTĄ infrastrukturą (a polpak takową nie jest)...
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol_ pisze: 2003-01-12 13:47
    I znowu gówniarze jacyś się wypowiadają ("przydałaby się jakaś wpadka na SDI") ! A co Wam po wpadce jak byście korzystać z sieci wtedy nie mogli ? Brrr...:( Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-12 16:34
    CiepliX, coś w tym musi być... Mamy ze znajomym HiS-y z tej samej półki i co się dzieje - ja mogę do niego wysyłać plik z "normalną" prędkością podobnie jak on do mnie, natomiast ściąganie (ja od niego, on ode mnie) jest niemożliwe. Transfer spada nawet poniżej poziomu gwarantowanego dla SDI do bajtów/sekundę... Na pytania w sprawie Tepsa odpowiada, że jeśli nam zależy, jeden z nas musi zmienić półkę (bo wtedy jest już OK) albo zwalają winę na Ericssona. W trakcie jakichś targów w Łodzi w zeszłym roku pytaliśmy Ericssona a właściwie ludzi z RWT co z tym można zrobić - sprawdzili to na miejscu - wszystko było jak należy. Zatem należy domniemywać, że w Tepsie nie mają tak dobrych specjalistów jak mówią... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-01-12 16:36
    Karol_, do gówniarzy się nie zaliczam. A Ty chyba nie masz poczucia humoru widzę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ideowiec pisze: 2003-01-12 18:30
    Dobrze ze taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    Magdalerna Płowecka pisze: 2003-01-13 13:51
    Umbro Yann Gontard jest bardziej polski niż niejeden z nas. Mieszka w Polsce już ponad 10 lat. Do TP SA przeszedł z Poznania gdzie był prezesem wydawnictwa, które postawił na nogi ze skraju bankructwa. A do polski przeprowadził się dla kobiety, która obecnie jest jego żoną. On nie ma korzeni w France Telecom. Tak słowem wyjaśnienia
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszP pisze: 2003-01-20 00:05
    obniżka cen jedno, jakość to drugie....
    0
  • Users Avatars Mini
    LoRD pisze: 2003-01-21 19:43
    mam nadzieje ze polepszy sie jakos uslug w tp (czyt. Neostrada Plus)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: