Telekomunikacja Polska obniżyła o 50 procent styczniowy abonament klientom usług Neostrada Plus oraz Dostęp do Internetu DSL.
TP otrzymuje od użytkowników obu tych usług sygnały o kłopotach związanych z ich użytkowaniem. Polegają one na braku dostępu do serwerów usługowych. Wynika to z wadliwego działania sprzętu (m.in. ruterów usługowych), który w I kwartale 2003 roku zostanie zastąpiony nowym.
W trosce o swoich Klientów, TP wstrzymała kampanię promocyjną dostępu szerokopasmowego, proponując odłożenie decyzji o zakupie usługi do momentu, kiedy jej jakość będzie zadowalająca. Każdy sygnał, zgłoszony pod numerem infolinii obsługującej Nesotradę Plus 0 800 102 102, jest sprawdzany przez służby techniczne TP. Chcąc ułatwić dostęp do infolinii, dwukrotnie zwiększono liczbę konsultantów. Przechodzą oni także dodatkowe szkolenia. Ponadto wzmocniono nadzór nad sposobem kontaktów z Klientami.
Żeby zrekompensować niedogodności związane z użytkowaniem usługi Neostrada Plus oraz Dostępu do Internetu DSL, TELEKOMUNIKACJA POLSKA obniżyła o 50 procent styczniową opłatę abonamentową. Obniżki dotyczą korzystających z tych usług od 1.11.2002 do 30.11.2002.
Obniżka dla Klientów Neostrady Plus wynosi:
- z umową na czas określony – 89,50 PLN (pełny abonament 179 PLN)
- z umową na czas nieokreślony – 99,50 PLN (pełny abonament 199 PLN)
Obniżka dla Klientów Dostęu do Internetu DSL wynosi:
- DSL 512 – 149,50 PLN (pełny abonament 299 PLN)
- DSL 1 – 324,50 PLN (pełny abonament 649 PLN)
Podane ceny nie zawierają podatku VAT.
- Trudności mieliśmy także przez kilka dni grudnia i na początku stycznia, dlatego o 10 procent obniżymy rachunki w lutym 2003 roku – zapowiedział Yann Gontard Dyrektor Pionu Multimediów Telekomunikacji Polskiej.