Obniżka połączeń TP Idea - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 83

Od 1 listopada klienci Telekomunikacji Polskiej będą o prawie jedną czwartą taniej łączyć się z telefonami komórkowymi sieci Idea.

Obniżone zostają ceny połączeń w dni robocze w godz. 18.00-22.00 a w weekendy i święta w godz. 8.00-18.00. Oferta dotyczy wszystkich pakietów taryfowych: Standardowego, Oszczędnego, Niedrogiego oraz Aktywnego. Przykładowo minuta rozmowy w Pakiecie Standardowym kosztować będzie tylko 80 gr netto.

Połączenia do sieci IDEA Pakiet Standardowy Pakiet Oszczędny Pakiet Niedrogi Pakiet Aktywny

Ceny przed obniżką

Dni robocze, godz. 8-18 1,40 2,80 1,65 1,30
Dni robocze, godz. 18-22 Weekendy i święta, godz. 8-22 1,05 2,10 1,24 0,98
Wszystkie dni, godz. 22-8 0,70 1,40 0,83 0,65

Ceny po obniżce

Dni robocze, godz. 8-18 1,40 2,80 1,65 1,30
Dni robocze, godz. 18-22 Weekendy i święta, godz. 8-22 0,80 1,60 0,94 0,74
Wszystkie dni, godz. 22-8 0,70 1,40 0,83 0,65
% obniżki 23,8 23,8 24,2 24,5

- do cen należy doliczyć 22% VAT

Redukcja cen jest wynikiem porozumienia z operatorem sieci Idea o obniżeniu stawki rozliczeń międzyoperatorskich (interconnect). Taka sama oferta skierowana została do wszystkich trzech operatorów sieci komórkowych w Polsce, jednak na propozycję pozytywnie odpowiedział tylko jeden.

Opinie:

Opinie archiwalne (83):

Komentuj

Komentarze / 83

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-30 20:17
    Obniżki nieduże, tylko w określonych godzinach, generalnie - dużo szumu o nic
    0
  • Users Avatars Mini
    korek pisze: 2002-10-30 20:20
    jestem...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-10-30 20:23
    Obniżki? Siostra z szwagrem - już pisałem o ich problemach - wstrzymywali się z rezygnacją z Idei oczekując na obniżki. Interesowały ich obniżki w szczycie, kiedy są poza domem a dzieci same w domu. Oni np. nic nie zyskali, ja też nie - płacę za połączenia z Ideą poza szczytem tyle samo z komórki :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    DOBI pisze: 2002-10-30 20:27
    h.u.j nie obnizka
    0
  • Users Avatars Mini
    erik pisze: 2002-10-30 20:27
    niby obniżka nie duża ale w skali miesiąca może się troche kasy uzbierac... ja tam jestem zadowolony bo wszyscy mają Idee ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-10-30 20:32
    Nie na temat, ale muszę się podzielić wiadomościami. Kolega właśnie zamówił aparat w PWA Plusa, chyba Nokię 6310i, ale nie jestem pewien, mówił też o 6510 i Siemensie SL45) i zaproponowali mu oprócz standardowej umowy na kolejne 24 m-ce, obniżkę ceny aparatu o 50 % w stosunku do "normalnej" ceny wynikającej z wysokości rachunku itp. za dodatkowe 6 m-cy umowy (30 ogółem). Podobno to oficjalna "opcja". Ktoś miał coś podobnego?
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-10-30 20:37
    Mi takiej opcji nie zaproponowali, ale 30 miesięczny cyrograf uważam za przegięcie i to spore... Natomiast nie najgorszą sprawą byłby cyrograf 18 miesięczny, skoro opom tak nie w smak cyro 12 miesięczny. Po 18 miesiącach większość słuchawek ( z uwagi na np. starzenie się baterii, czasami-awarie, starzenie moralne itp.) nadaje się do wymiany...
    0
  • Users Avatars Mini
    diabel pisze: 2002-10-30 20:45
    wlo Kumpel Ci wcisnął ciemnotę
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-10-30 20:57
    diabel - wątpię, nawet jestem pewien, że jest tak jak mówi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    fakof pisze: 2002-10-30 21:03
    No i co leszcze typu Hansen, Hipo czy Bolec(..Stolec czy jak ci tam), znowu was wasza wspaniałomyślna TEPSA wydymała. Jak pisałem trzy dni temu że pasożyty jeszcze coś wymyślą to mnie mało walcem nie przejechaliście. Cztery godziny na dobę :) ...macie gówno nie zniżkę, ale jak na Święto Zmarłych to prezent dla was w sam raz.
    0
  • Users Avatars Mini
    tommen1 pisze: 2002-10-30 21:10
    cieńka obniżka,gdzieś czytałem że miało być mniej w godzinach szczytu
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2002-10-30 21:22
    No wybaczcie, ale w XXI wieku obnizka 24% juz nikogo nie cieszy?! Bez przesady. "Gowno nie obnizka"?? Przeciez TPsa to nie fundacja charytatywna! "Obnizyli tylko poza szczytem". I co z tego? Czy nie jest to spora czesc tygonia? Sobota... Niedziela... Ja tam sie ciesze z kazdej zaoszczedzonej zlotowki. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-10-30 21:54
    a ja prdle bo mam ere i dialog i za nic w swiecie nie wroce do tepsy bo to banda zlodzieji i nijeudacznikow firma w ktorej nic sie nie da zalatwic i na dodatek pracuja w niej ludzie ktorzy maja wszystkich w dupie a nawet jak sie pojawia zeby cos zainstalowac to nie potrafia/nie maja narzedzi albo najpierw przyjdzie gosc od montazu telefonu a nie ma jeszcze linii. bur.del w tepsie jest na maxa.a skoro judea to ich corka to ma taki sam bur.del.
    0
  • Users Avatars Mini
    dobi pisze: 2002-10-30 21:57
    fszytkiego najlepszego dla prezeza tepsy z okazji jego urodzin ktore obchodzi 1 listopada
    0
  • Users Avatars Mini
    dobi pisze: 2002-10-30 22:00
    taniej jest zadzwonic w godzinach szczytu do wujka do lonynu niz do kumpla na komure zktorym chce sie umowic na borwar dwa domy dalej
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-30 22:08
    ProJack, nie twierdzę, że źle, ale spodziwałem się czegoś innego - np obnizki wtedy, gdy jest potrzebna - w szczycie, kiedy ludzie chodzą z komórką. A generalnie mi i tak taniej wyjdzie dzwonić z komórki
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2002-10-30 22:11
    wieeelka obnizka... :( od 18 do 22, smutek
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2002-10-30 22:12
    Obniżka raczej słabiutka i tylko poza szczytem, raczej nie wstrząsnie rynkiem i nie zmusi szybko ERĘ i PLUSA do obniżek. Szkoda, ale mnie intersuje inna rzecz. Wielu z was pisze często na GSMonLINE, że ze stacjonarki na GSM nie dzwonicie, nawet w domu wolicie dzwonić z komórki na inną komórkę bo taniej. Oczywiście pomijam tutaj połączenia wewnątrz sieciowe bo tam rzeczywiście jest taniej, ale w zasadzie tylko plus ma obecnie ten podział. Nie biorę pod uwagę najnowszych taryf. No to spójrzmy na ERĘ w szczycie; MOJA=1,95/minutę, MOJA10=1,75zł MOJA45=1,35. Taryfikacja od razu za pierwszą minutę, potem co 30 sekund. W TPSA minuta w szczycie na GSM kosztuje 1,40 tylko że taryfikacja w tym przypadku jest dokładnie co 12,40sekund (taryfa T3) więc nie płacicie za minutę czy 30 sekund z góry jak to ERZE. W tym przpadku macie w TPSA taryfikację właściwie co kilka sekund i to bez żadnych dodatkowych opłat....
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-30 22:17
    Maras, u mnie była moja100 - 1zł za minutę
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2002-10-30 22:25
    ...Jak to jest pozaszczytem(18-8) w ERZE Moja=80gr, Moja10=65gr, Moja45=60gr w TPSA mamy podział od 18-22 minuta kosztuje 1,05zł 22-8=70gr. Wieć jedynie przez 4 godziny między 18-22 w ERZE jest wmiare taniej. Ale znowu ta taryfikacja 60/30 w porównaniu z TPSA poddaje w wątpliwość to czy jest taniej. W TPSA między 18-22 zaliczanie jest co 16,60sek a między 22-8 co 24,90sek. Więc nie płacicie za całą minutę czy całe 30sekund z góry. Pierwszą taryfą w której jest w miare taniej jest MOJA100 z abonamentem 122zł brutto miesiecznie ilu z was ma taki abonament....
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2002-10-30 22:34
    teraz czas na PLUSA. Nie biorę pod uwagę połaczeń wewnątrz strefowych bo chodzi o połaczenia ogólnie na komórkę (a wieć IDEA, ERA, PLUS) a nie tylko do jednego operatora. i tak w szczycie CZASAMI10=2,20zł/min, CZASAMI30=2,00zł/min, CZASAMI150=1,60zł/min. taryfikacja co prawda co 30s od razu. ale jak to porownać do 1,40zł/min i taryfikacji co 12,40sekund w TPSA. Poza szczytem w PLUSIE we wszystkich CZASMAI (10,30,150) minuta kosztuje 90gr i jest taniej niż w TPSA tylko przez 4 godziny od 18-22 (w TPSA 1,05 zł) ale po 22 w TPSA to już 70gr. I znowu ta taryfikacja w TPSA jakaś taka....KORZYSTNIEJSZA !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-30 22:36
    niestety przyłączę się go grona malkontentów - góra urodziła mysz
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-30 22:38
    zaczynam coraz poważniej wątpić w jakąć superatrakcyjną promocję u idei w tym roku (a szkoda bo za 2 dni kończy mi się cyro i chyba tylko niepotrzebnie stracę czas czekając na gwiazdkowe atrakcje.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-10-30 22:43
    Obnizka może i nie poraża - ale dobre i to :P
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2002-10-30 22:47
    teraz taryfy często (szczyt). CZĘSTO15=2,00zł, CZĘSTO50=1,60zł CZĘSTO100=1,20zł; taryfikacja 30/30. W TPSA 1,40 taryfikacja co 12,40sekund!!! Coż za odkrycie w TPSA znowu taniej. Tańsza jest dopiero w zasadzie CZĘST0150=1zł/min ale w niej abonament to 195 zł miesięcznie. I znowu pytanie ilu z was ma taką taryfę. Po za szczytem w Plusie 90gr/min czyli te same uwagi co do taryfy CZASAMI...No to teraz TARYFA NONSTOP, NOSTOP15=1,60zł NOSTO50=1,20zł; NPOSTOP100=1,00, NONSTOP150=0,80zł, NONSTOP300=0,70zł. I znowu biorąc pod uwagę stawki w TPSA i lepszą taryfikację w TPSA tańsze Płaczenia na GSM są dopiero w trzech najwyższych taryfach a w nich abonament miesięczny to 134 zł, 195 zł, 292zł brutto miesięcznie....
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2002-10-30 22:54
    ...dobra nie chce mi się dalej porownywać. Reasumując są taryfy W ERZE i PLUSIE w których połączenia naGSM są tańsze niż z TPSA-GSM. Ale są to taryfy najwyższe z najwyższymi abomanentami. Zdecydowana większość użytkowników komórek ma taryfy najniższe albo średnie a wnich i ceny i taryfikacja jest mniej korzystna w GSM niż w TPSA. Dlatego naprawdę dziwą mnie częste komentarze użytkowników którzy piszą że oni to nie korzystają z TPSA bo jest taniej z komórki. Może wielu z was sobie tego nie policzyło, a może niektórzy dla zasady wolą sporo drożej zapłacić operatorowi GSM niż zadzwonić zTPSA a to już jest lekko chore. Ale z drugiej strony to Wasze pieniądze. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    fakof pisze: 2002-10-30 23:53
    Kolego Maras, w swoich przydługich :) obliczeniach zapomieliście że w taryfach operatorów komórkowych są wliczone duże pakiety minut. Więc jak pokiczymy np. gdzie tańsze będzie 100 minut to wyjdzie nam w TEPSIE:35+1.4x100=175 gdzie w porównaniu np. z Plusowskim NonStopem100 dostajemy tylko 110 PLN. Podobnie u innych opów gsm bez wyjątku.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2002-10-30 23:55
    maras - każdy mówi o sobie - ja mam taka taryfę, że opłaca mi się zadzwonić z komórki do Idei niż ze stacjonarnego (zresztą stacjonarny mam tylko dla SDI i do automatycznego odbierania faksów i telefonów od teściowej - nie będę jej naciągał na 1,40 za minutę) - może w nocy mniej, ale nawet jeśli, to po taksówkę DO domu :-) Chyba nie zauważyłeś w mojej wypowiedzi narzekania? Napisałem co mojej siostrze i szwagrowi (idealni) i mnie (:-)) się opłaca :-) Nie uogólniaj.
    0
  • Users Avatars Mini
    trekon pisze: 2002-10-31 00:17
    Obniżka jest OK jak każda obniżka, ale każdy chciałby więcej...
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-10-31 00:20
    Tyle bylo szumu a te obnizki to wcale nie jakies gigantyczne ale dobre i to!
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2002-10-31 00:29
    ***WLO*** absolutnie nie miałem na myśli tutaj Ciebie, ani Twojej wypowiedzi. Nawet tego newsa. Uogólniłem ponieważ do wielu miesięcy czytuję wypowiedzi jakie prztoczyłem więc troszkę się w temat zagłębiłem. I wygląda to tak że wielu dla zasady nie dzwoni ze stacjonarki chociaż mieliby taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2002-10-31 00:53
    Kolego FAKOF. Dlatego napisłałem że dopiero przy wysokich taryfach można mówić o przewadze GSM. Ale większość użytkowników korzysta z najniższych bądź średnich taryf i im bardziej ze względu na cenę opłaca się korzystanie z telefonu stacjonarnego. I ciągle zapominasz o taryfikacji jest różnica zaliczania co 30 sekund a co 12,40sekundy. Ale nawet biorąc nawet tą wysoką taryfę NONSTOP100 która mimo tego że minutę ma tańszą w szczycie o od TPSA o 40% to pierw musisz zapłacić abo 110 zł. A te 100 minut w abonamencie to równie dobrz może być 100rozmów po 31 sekund i nadal zapłacisz 110. W TPSA 100rozmów po 31 sekund do GSM zapłacisz 87zł +35 abonament = 122 zł i różnica już znikoma bo w PLUSIE musisz co miesiąc wybulić minimum te 110 a TPSA zapłacisz za tyle ile wydzwoniłeś....
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2002-10-31 01:08
    ...Pozatym w Plusie minuta to minuta (niezależnie czy dzwonisz na GSM czy na stacjonarkę) wiec jeżeli z tych 100 minut (a naprawdę np 100rozmów x 31 sekund) wydzwonisz w stosunku 70 do GSM a 30 na stacjonarkę to i tak zapłacisz 110 netto. W TPSA przy takim samym stosunku 70/30 i tych czasach zapłacisz 60.9 + 2,9 + 35 = 98,8 zł i O rany już zrobiło się taniej niż w NONSTOP100. Tak więc zapomniałeś o taryfikacji która w TPSA jest dużo korzystniejsza. Nie wiem jak Ty ale ja nie patrzę na zegarek i nie kończę rozmowy po 58 sekundach aby nie załapać się na następną minutę więc dla mnie korzystniejsza jest taryfikacja co 12 sekund a nie co 30s. wiec powtórzę jeszcze raz dopiero przy najdroższych taryfach może się opłacać dzwonić z GSM. A większosć ludzi ma najniższe taryfy. I widzisz że nawet ta NONSTOP100 może być droższa od TPSA wszystko zależy od struktury połaczeń.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2002-10-31 01:11
    hehe...Tylko w godzinach 18-22!!Ale dupne...Tylko 4 godziny w dniu jest taniej.Ale się wysilili!!! :
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2002-10-31 01:12
    Mówię oczywiscie o standardowym.A ten abo ma chyba najwięcej zwolenników...
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-31 01:14
    w zasadzie to trzeba się cieszyć że nie wprowadzili dodatkowej opłaty np 10 zł + VAT za mozliwość korzystania z tych obniżonych stawek.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2002-10-31 01:23
    Ale jescze możemy wybrać najbardziej karykaturalną sytłację: te 100 minut z NONSTOP100 wydzwonisz na stacjonarkę. Rachunek znowu 110 netto. W TPSA te 100 minut na stacjonarke to 33 impulsy czyli 9,57zł + 35 zł abonament = 44,57 a to jest różnica w porównaniu do 110 w Plusie. Akurat ta sytuacja jest mało realna tak jak twoje porównanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-10-31 01:39
    Maras, owszem, przyznaję, że w niskich taryfach ze stacjonarnego bywa taniej (choć weź pod uwagę, że są jeszcze usługi wybranych tańszych numerów). Ja jednak mam wysoką taryfę i z mojego punktu widzenia stacjonarny się zupełnie nie opłaca. Pomijam juz zupełnie to, że obecnie przeszedłem na nową taryfę z taryfikacją 1/1
    0
  • Users Avatars Mini
    looc pisze: 2002-10-31 01:45
    graffi, pierwszy Twoj komentarz ujmuje to wystarczajaco dobitnie. greetz. looc
    0
  • Users Avatars Mini
    GieZet pisze: 2002-10-31 02:25
    P A R A N O J A !!!! Zeby polaczenia z Francja, Niemcami czy Szwecja byly tansze niz na komorki w Polsce! OBLED! Ale i to sie zmieni, tylko ile jeszcze bedziecie czekac? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-31 08:20
    A juz mozna sie bylo spodziewac, ze bedzie lepiej, a tu wielki pokaz niczego! Moze to zadna rewelacja, ale jezeli juz cos potanialo, to znaczy ze moze taniej jeszcze bardziej i moze za jakis czas potanieje!?
    0
  • Users Avatars Mini
    gxx pisze: 2002-10-31 08:30
    JAk TPSA mówi że nie obniży to nie obniży a jak TPSA mówi że obniży to tylko mówi
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-31 09:53
    Wcześniej były komentarze,że TPSA pozwoliła sobie na obniżki do Idei,bo to oligopol,teraz są narzekania,że tak małe,chociaż,każda obniżka powinna cieszyć.Jeżeli,to takie nic,to dlaczego Era i Plus się do tego nie przyłączyły.Znaczy,że zawsze jest żle,a nawet wątpię,czy dyskusja nie odbywa się na zasadzie,nie bo nie niezależnie od argumentów.Plus i Era nie przyłączyły się do tak małej niektórych zdaniem obniżki.Pytam się dlaczego jeżeli tak mała,to dla świętego spokoju należało podpisać,a i w opini klientów by zyskały nie tracąc nic-bo obniżka taka mała.Zdecydujcie się czego chcecie narzekania,że brak sekundówek,są ale znów narzekania,że za opłaty,chcecie obniżek -narzekania zamałe,ale jeżeli nie podpisuje operator tak jak ERA i Plus to chwalicie bo dobrze zrobili nie współpracując z tą znienawidzoną TPSĄ.Maras***podziwiam cię,że chce Ci się jeszcze pisać,tutaj i tak żadne argumenty nie przekonują liczy się tylko-ci są dobrzy a tamci bee,cokolwiek by nie zrobili i tak zawsze bedzie żle.
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-10-31 09:53
    Niema co narzekać, obniżka jest obniżką zawsze cieszy, a że ze strony TPSA to już wogóle super. Szkoda tylko, że dla IDEI, z biegiem czasu może i z innymi operatorami się dogadają.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-31 10:03
    GAGA Oni sie chca dogadac, ale to operatorzy nie chca sposcic z tonu, poprostu zal im jest oddac troche ze swoich zarobkow! Szkoda im, zeby mniej zarabiac, a przy tym klient by palcil mniej! Przykre, ale prawdziwe!
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2002-10-31 10:28
    To jest jawna kpina tepsy i idealnej. To rodzeństwo myśli że odbiorcy ich usług to kompletni analfabeci.
    0
  • Users Avatars Mini
    roski pisze: 2002-10-31 10:28
    akurat to porozumienie najmniej mnie interesuje
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2002-10-31 10:32
    Kan, jakie obniżki??? W godzinach szczytu, kiedy dzwoni się najwięcej nie ma zmian. Równie dobrze można było obniżyć cenę połączeń w godzinach 23/06 do 5 groszy i pochwalić się że ceny spadły o 95 %.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2002-10-31 10:34
    Nie tylko u nas ale i na swiecie taniej jest zadzwonic za granice niz na komorke dom dalej. To nie wyjatki np. Niemcy- do Polski 8 centow minuta (najtansza oferta),natomiast na komorke 0.36 centow(oferty sie ciagle zmieniaja). Wiec nie ma co narzekac. Jest obnizka,a po Telekomunie to nie ma co sie spodziewac czegos wiecej! To chyba jasne! I chyba kazdy kto mialby szanse zmiany poszedlby do innego operatora-jakby mozna bylo wziasc ze soba numer,jak w normalnych cywilizowanych krajach to churn wynioslby z 60%!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-31 10:36
    fian tylko pamietaj, ze po godzinach szczytu tez zalatwia sie wiele rzeczy przez telefon! napewno mniej o jakies 70% mniej, ale zawsze koszty spadaja! Co do analfabetow, to raczej troche przesadzasz!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kaz pisze: 2002-10-31 10:39
    Fakt, że nie tego oczekiwaliśmy od TP. Te głąby nigdy nie zrozumieją, że więcej by zarobili na obniżkach w godzinach szczytu, kiedy to dzwoni się najwięcej. W firmie z komórki korzystamy, jeśli już nie ma innej możliwości. A po południu czy w weekend mam do dyspozycji telefony stacjonarne. I takie jest podejście większości społeczeństwa. Podświadomie unika się dzwonienia na komórki, bo to zawsze było potwornie drogie. Już tyle razy to przerabiali i nikt w TP nie zrozumiał, że każda obniżka przynosi im wbrew pozorom większy zysk, bo dzwonią klienci ''z niższej półki''. Nie chcą za żadne skarby zmienić / przekonać klienta, że tak nie jest.
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-10-31 10:55
    Kan - popieram Fiana, tak sie sklada, ze laske wielka zrobili. Tu bardziej im chodzi o efekt marketingowy a nie realny spadek cen. Teraz beda sie mogli chwalic ze telefonowanie do ideii jest duuuuzo tansze itd... Tylko ze tak sie sklada, ze jesli ktos ma komorke z rozsadnym (!!) abonamentem i pakietem minut, nie bedzie dzwonil na komorki z tpsa chocby te ceny poszly nawet o 40% w dół... - mnie minuta w szczycie wychodzi ponizej zlotowki...nie wspominajac ze mam 2h w abonamencie. Ja nie dzwonie ze stacjonarki na gsm - to sie zwyczajnie nie kalkuluje. A jesli plus wprowadzi taktowanie za konkurencja, to wogole nie bedzie o czym mowic.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-31 10:55
    fian***Obniżone zostają ceny połączeń w dni robocze w godz. 18.00-22.00 a w weekendy i święta w godz. 8.00-18.00.Jeżeli,to nie jest obniżka,to co.Nie uważam,że ta obniżka jest czymś dużym,nie ma tego w moim komentarzu,ale obniżka jest faktem i tego nie możesz negować.Można było liczyć na więcej i sam jestem zawiedziony,ale chyba nie będę się gniewał z obniżki.Wybacz może już taki jestem,mam nadzieję,że to dopiero początek i za tym pójdą dalsze,np. inni operatorzy obniżą i znów tepsa będzie zmuszona do działań.Wiem,że zawsze komentujesz merytorycznie i to się chwali i mam cichą nadzieję,że to dopiero początek batali o obniżki,którego apogeum powinno nastąpić z całkowitym liberaliżmie rynku jaki nastąpi po 1 stycznia 2003r a tego chyba chcemy wszyscy.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-31 11:00
    Cieplix***piszesz efekt marketingowy,a jakim efektem marketingowym jest taktowanie sekundowe w mediach,jakoś żadna reklama nie wspomina o dodatkowych kosztach i wysokim abo.Niestety wszystko jest marketingiem nawet najbardziej nieudana promocja Idei Pakiet Domowy,która bardzo fajnie się sprzedaje w mediach,a po dokładniejszym przestudiowaniu dla szarego klienta jest nie do przyjęcia.I po drugie co stało na przeszkodzie by podpieli się pod ten efekt marketingowy pozostałe opy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-10-31 11:11
    Zresztą by nie być gołosłownym widać to po tym,jak zareagowała Netia nad niziutkimi według niektórych userów obniżkami na rozmowy międzynarodowe jakie zrobiła tpsa,też wprowadziła nowe taryfy,co prawda,też są komentarze,że obniżki są małe.Ale faktem jest,że są.Jakoś nikt nie narzeka,że banki mjimo niskiej inflacji mają wysoko oprocentowane kredyty,a jeżeli już wprowadzają obniżkę o pół 5-ta to szumu jest we wszystkich mediach.Fakt,to nie tpsa,ale mnie jako dobrowolnie przymuszonemu klientowi tej firmy cieszy każda obniżka z nadzieją na więcej.Jakoś nie mogę się doczekać by się chciało zakładać łączy u mnie konkurencji tej firmy niestety nie mam wyboru.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-10-31 11:25
    fakof, z takimi fanami gsm jak ty to cięzko sie dyskutuje. Cieszysz się jak murzyn starą bateryjka z tego, że era i plus nie godza się na obniżke cen połączeń, to że to w odniesieniu do ideii miało byc tylko po szczycie było wiadomo od początku. Jak era i plus poszłyby na to samo to moze byłaby obnizka wieksza i w godzinach szczytu. Racz zauwazyc, że w Polsce zyje prawie 40 mln ludzi i niestety nie wszyscy maja telefon gsm i ci co dzwonia ze stacjonarnego na telefony ideii sie ciesza - trochę grosza zostanie im w kieszeni.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-10-31 11:26
    i o to chodzi - by płacić mniej - obijetnie komu tpsa czy plusowi, erze czy ideii. Jesli tego nie dostrzegasz to idź sie daj wyfakować i wróć, tylko potem nie żal się że cie dupa boli :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2002-10-31 11:39
    Bardzo krótko: ewidetnie obnizka brzmi dobrze dla abonentów w krótkim okresie czasu, dla rynku jest to ewidetne przeniesienie dominującej pozycji Tpsa na rynek komórkowy. Na tym może stracą operatorzy komórkowi (PLus i Era) ale straci też Idea, ponieważ obniżyła stawki za interconnect w stosunku do TPsa, Teraz Idea będzie musiał obnizyć stawki w stosunku do pozostałych operatorów z którymi ma punkty styku, zgodnie z zasadą niedysryminacji zapisaną w prawie i jeszcze bardziej obniży swoje przychody. Chyba, że ruch wzrośnie, a na pewno wzrośnie, tylko nie tak szybko.
    0
  • Users Avatars Mini
    ter_mi pisze: 2002-10-31 11:47
    Jest obniżka, OK. Szkoda, że w określonych godzinach, ale lepiej powoli, niż wcale.
    0
  • Users Avatars Mini
    vassago4 pisze: 2002-10-31 12:02
    niby zaproponowali pozostalym operatorom? bujda na kolkach i tyle!!! a jesli tak faktycznie bylo to na taki zasadach ze trzeba by byc pijanym by sie na nie zgodzic, przeciez wiadomo nie od dzis ze tpsa i ideaa to jedna banda z jednym hersztem
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-10-31 12:04
    1.4 na koma w polsce a do nie mec 1.2 - ciekawe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-10-31 12:14
    Ale staniały tylko połaczenioa od 18-22, a najwiecej sie jednak dzwoni w ciagu dnia - tj. do 18
    0
  • Users Avatars Mini
    grzechu pisze: 2002-10-31 12:35
    Ale pisali na GOLu wczesniej, ze obnizka bedzie dotyczyc tylko polaczen w szczycie, a teraz zmienili zdanie. Niech sie wreszcie zdecyduja!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pit pisze: 2002-10-31 12:45
    Jak teraz wygląda Era i Plus któzy robili afere z powodu obniżek! Super że staniało ale nasza wielka dwójka komórkowa naprawdę przegina. oni po prostu zawsze będą przeciw. Maras** OK :)) podziwiam upór i argumenty
    0
  • Users Avatars Mini
    taray pisze: 2002-10-31 14:28
    Dokladnie "dobre to i to.." może tp pierwszy krok aby polączenia staniały na komórki z tepsy.Przydałaby się większa obnikża w czasie szczytu ,a nie poza szczytem!!!!!!!:-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-31 14:44
    na kolejne obniżki przyjdzie czekać do nowego roku - może wraz liberalizacją międzynarodowych coś jeszcze spadnie
    0
  • Users Avatars Mini
    Wlodek pisze: 2002-10-31 15:00
    Pindy!!! Do Idei (swojej sieci) to tak ale do ery i plusa to juz nie. Widac ze monopolista traktuje swoje firmy na uprzywilowanej pozycji natomiast konkurencje olewa.
    0
  • Users Avatars Mini
    gumis pisze: 2002-10-31 15:50
    wszystkie sieci dostaly od tepsy taka sama oferte obnizenia polaczen ale oczywiscie Ra i + nie sa ze skapstwa w stanie obnizyc swoich dochodow z nas - wiec zrobila to tylko idea bo to jej zalezy na nowych klientach i dziwki wiekszemu ruchowi powetuje sobie strate czesci marzy. Czasem warto sie zastanowic kto tu blokuje rozwoj rynku i spadek cen, a nie zwalac wszystkigo na tepse, np ze deszcz pada!
    0
  • Users Avatars Mini
    PeTeRx pisze: 2002-10-31 20:14
    Ta obnizka jest w ogole niezauwazalna. Podobno telekomuna zmienia sie na lepsze ale dialog jest jeszcze lepszy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2002-10-31 22:03
    to sa skur....yny i to jest poroniona dyskryminacja.oni sa pojeb....ani i juz nawet nie staraja sie ukryc swoich popitolonych pomysłów!!!!!!!!! dlaczego nikt uich nie zaskarży!?!?!?
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2002-10-31 22:06
    gumis, nie wierze, ze tepssa postawila taka sama ofertę wszystkim opom! to musi smierdziec i smierdzi, bo ja nie wiem, ale moze po prostu im zaproponowala inne rozliczanie sie z oplat klientów, to znaczy judea bierze wiecej, a inni mniej. a judea sie zgodzila z tepsą, bo wszystko zostaje w rodzinie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-10-31 22:20
    hmmm zmiany sa nie wielkie aczkolwiek to zawsze obnizka. I tak jak Kan pisze wielu z nas jest po prostu skazanych na TPsa wiec nie pozostaje nam nic innego jak cieszyc sie z tej obnizki i modlic sie o nastepne
    0
  • Users Avatars Mini
    fakof pisze: 2002-10-31 23:21
    gumis, tak masz racje, wszystkie sieci dostały od TEPSY tą samą rewelacyjną ofertę, a brzmiała ona w skrócie tak:"Dajcie nam dwieście dużych baniek rocznie, a my zrobimy wielką obniżkę 20gr po szczycie". No i jeden super-niezależny wspaniałomyślny operator powiedział "świetna oferta, wchodzimy w to", a te dwa pozostałe niedobre zdzierusy nie wiadomo dlaczego nie chciały się zgodzić, łobuzy. Ja teraz czekam na komunikat w GOLu, że TEPSA dokapitalizowała super-niezależnego operatora kwotą 200 MLN PLN na przyszłoroczne inwestycje. Nic w przyrodzie przecież nie ginie, kasa też nie. Jeśli takiego komunikatu w ciągu kwartału nie usłyszę to przepraszam i za karę GOLę się na łyso.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-11-01 01:38
    OBNIZKA TYLKO POZA SZCZYTEM... SZKODA BYLO CZASU NA CZYTANIE NEWSA, BO 'G' WARTE TO JAKZE PROPAGANDOWE POSUNIECIE! Hmmm - NO COMMENT (Obnizki 'TAK' - ale tylko te dajace realne korzysci uzytkownikom a nie siejace wielka, nic nie znaczaca propagande).
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-11-01 01:42
    Wielkie HALO o obnizkach i braku checi do wspolpracy ze strony OPOW GSM... No coz - cieszylby fakt OBNIZKI 24h/7d a nie jakies tak PO SZCZYCIE! Choc moglo byc jeszcze gorzyej - obnizka w NOCY!
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2002-11-01 02:27
    A w NETII to jeszcze większa kupa g****, bo ceny na komóry ani drgną, a w dodatku taryfikacja co 1min.!!! To dopiero złodzieje! :((
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2002-11-01 14:26
    ***fakof*** a czy ty wogóle zdajesz sobie sprawę z tego że do 1998 roku rozlicznie między operatorami w Polsce prowadzonow według zasady BILL AND KEEP, czyli każda firma bierze pieniądze od swoich abonentów i nie przekazuje żadnych opłat na rzecz innego operatora. Wtedy stawki operatórw GSM były jescze bardziej kosmiczne jak teraz ale (całość GSM zostawiała dla siebie) z TPSA na GSM dzwoniłeś za 80, 60 lub 40 groszy za minutę zaleznie od pory dnia. Oczywiście nie podobało się to Operatorom GSM ponieważ większość rozmów między GSM a Stacjonarką to były połaczenia ze stacjonarki na GSM. Operatorzy GSM "wywalczyli" wprowadzenie opłat interconektowych. TPSA o te opłaty musiała podnieść ceny. GSM wcale nie musiała wyżej podnosić cen bo i tak po odliczeniu interconektu z każdej minuty zarabiali dużo więcej od TPSA. W ten sposób sieci GSM zbudowały cześć swojej infrastruktury za pieniądze abonentów TPSA.....
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2002-11-01 14:33
    ....ale tego było mało i 2001 roku sieci GSM załatwiły sobie u prezesa URT kilkukrotne obniżenie stawek interconektowych do poziomu 19gr. Tylko jakoś prezes URT "zapomniał" obniżyć te stawki także dla TPSA i TPSA płaci nadal po staremu czyli jakieś 80gr. W ten sposób połaczenia nie staniałay ale wiecej kasy (zysk) zostaje na kontach operatorów GSM. Czy od tego czasu operatorzy GSM obniżyli znacząco ceny? NIE!!!. Wiec zastanów się dlaczego jest tak drogo na GSM bo ja i jakieś 10 mln abonentów TPSA wolimy płacić 80,60,40gr a nie 1,40 dzwoniąc na GSM.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-11-01 16:21
    Co to sie porobiło zeby obniżka (może i niewielka) się niepodobała :P
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-11-01 17:23
    maras, dobrze to ująłes, ale fakof to fanatyk gsm i wyzszych opłat, jest jeszcze rozumem w okresie monopolu tpsa więc raczej nie zrozumie.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2002-11-01 17:26
    mało osób to wie a kiedyś cos im sie obiło o uszy, że tpsa to monopolista, sieci gsm w Polsce stworzyły cos podobnego do monopolu, cos na podobieństwo słynnej "bandy czworga" w Chinach, tylko u nas jest to "banda trojga". Z tej bandy juz powoli zaczyna się wyłamywac idea i to jest dobre.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2002-11-01 23:39
    Mam nadzieje, ze kiedys OPOWIE zauwaza pewna podstawe marketingu - dobra firma to taka, ktora zarabia duzo na obrocie, a nie 'tylko' duzo sobie liczy za towar/usluge. Gdyby obnizyc ceny polaczen telekomunikacyjnych o ok.20-25% to wygenerowany dodatkowo ruch przynioslby zysk (ponad stan sprzed obnizki) o ok.15%... 15% zysku wiecej! Ciekawe dlaczego OPOWIE marnuja TAKA szanse?!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-11-03 16:56
    _CISCO_ bo wszyscy mysleli, ze bedzie taniej przez cala dobe i caly rok, a tu tylko w wybranych godzinach! Lipa, ale zawsze lepsze to niz totalnie nic!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: