Firma 2Si S.A. zakończyła wdrożenie systemu obsługi klientów bankowych poprzez SMS w Banku Śląskim. Klient banku poprzez wysłanie SMS będzie mógł sprawdzić aktualne salda rachunków bankowych, otrzymać historię ostatnich operacji na rachunkach bankowych oraz zrealizować przelew środków. 2Si dostarczyła koncepcję rozwiązania, oprogramowanie i podjęła się jego implementacji. Wdrożenie trwało niecały rok.
Wdrożona aplikacja umożliwia połączenie z SMSC Ery i Plusa ale oprogramowanie umożliwia rozbudowę o obsługę kolejnych operatorów. Serwer bankowy połączony jest z serwerami operatorów GSM poprzez dzierżawione łącza stałe z zastosowaniem szyfrowania przy pomocy IPSec. Integracja z używanym w banku systemem centralnym systemem bankowym ICBS została wykonana siłami własnymi banku z zastosowaniem oprogramowania MQ Series jako warstwy middleware i interfejsów opracowanych wcześniej na potrzeby innych kanałów dostępu takich jak IVR i Internet.