Ocenzurowana wersja reklamy z Czerwonym Kapturkiem Heyah

Newsy
Żródło: Heyah
Opinie: 91

Heyah ocenzurowała swoją reklamę z Czerwonym Kapturkiem. Najnowsza wersja spotu reklamowego znajduje się tutaj (plik MPEG, 5 MB)

Opinie:

Opinie archiwalne (91):

Komentuj

Komentarze / 91

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    marcel pisze: 2005-08-09 15:57
    no to cenzor waniek doprowadził do tego ze o nim sie pamieta robcie tak czesciej moze pokazecie ze za cos jednak wam placa !!
    0
  • Users Avatars Mini
    .wally. pisze: 2005-08-09 15:58
    beznadziejna reklama
    0
  • Users Avatars Mini
    .wally. pisze: 2005-08-09 15:59
    reszta wszystkie reklamy heyah sa do bani
    0
  • Users Avatars Mini
    aaaauuuuććććć pisze: 2005-08-09 16:01
    k##$%^ ale ch@#%# ta Heyah, k#$%^ nara ziomale - by Heyah ® -
    0
  • Users Avatars Mini
    ChairMan pisze: 2005-08-09 16:22
    Ta reklama to nic ciekawego.
    0
  • Users Avatars Mini
    cycoch pisze: 2005-08-09 16:26
    a co w reklamie musi byc kobitka z wylatujacym z bluzki biustem bo inaczej sie nie podoba?
    0
  • Users Avatars Mini
    Jhonnyb pisze: 2005-08-09 16:29
    Niestety tak bo to, reklama musi być szowinistyczna
    0
  • Users Avatars Mini
    nik pisze: 2005-08-09 17:04
    a może puszczą dziś wieczorem w wiadomościach ?
    0
  • Users Avatars Mini
    nik pisze: 2005-08-09 17:06
    ni i co z jasiem i małgosią
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-09 17:29
    hehe dobre, jeszcze powinien być na dole napis: "ocenzurowano przez danutę waniek" naszą komunistyczną kretynkę, która zamiast mózgu kokosa :D
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-08-09 17:30
    Bardzo dobry krok. Jeszcze powinni dodać na końcu, że reklama została ocenzurowana zgodnie z sugestią KRRiT. Kiedyś mieliśmy urząd cenzora i widzę, że teraz rośnie nam nowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-09 17:30
    w sumie to siebie powinna ocenzurować, bo patrzenie na jej wstrętną gębe może wypatrzyć umysły biednych dzieci
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-08-09 17:30
    lennox: WIdzę, że pomyśleliśmy o tym samym.
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 17:36
    nie rozumiem. na poczatku czytalam ze reklama jest zbyt drastyczna i dlatego sie nie podoba, bo to dzieci i wogole. teraz ja ocenzurowali i dalej sie nie podoba. i tu pojawia sie pytanie dlaczego??? jaka mozna nakrecic reklame zeby sie podobala???
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 17:38
    moze ma to byc rodzinka (czteroosobowa) ktroa korzysta z uslug sieci Heyah??? przeciez ta siec jest skierowana do mlodych ludzi. od 13 do 27 roku zycia. takie bylo poczatkowe zalozenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2005-08-09 17:41
    *RAFALS - ale byłem o parę sekund szybszy ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    geniusz pisze: 2005-08-09 17:58
    w kazdym razie produkt jest do młodych reklama jest dla młodych to czemu krritv robi z tego reklamę dla dzieci może mają jeszcze ja poprzedzać planszą "reklama tylko dla dorosłych" albo emitować po godzinie 22:00??
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 18:13
    ale reklama nie jest dla dzieci. ma tylko motyw przewodni z bajki. co do bajek jakby je przeanalizowac to wszystkie sa z podtekstem np. seksualnym jak smerfy. w kazdej bajce mozna zobaczyc jakies niedostosowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    Musli pisze: 2005-08-09 18:29
    ale to zjebalo reklame. ta plansza z tekstem, nic tylko plakac...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2005-08-09 18:32
    Hehe, stworzenie reklamy z planszą pokazało, co PTC myśli o organach administracji :).
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 18:47
    ale pokazala sie plansza i wszyscy chodza zadowoleni. i administracja i rodzice malych dzieci. wszyscy widzieli reklame w calosci (ok prawie wszyscy mnie to ominelo nie mam telewizora) a teraz widza ocenzurowana i przypominaja sobie w calosci. jezeli zapomna wchodza na stronke www.heyah.pl i tam moga ogladac do woli. chyba jest oki??? czy sie myle???
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-08-09 19:19
    E TAM... TAKIE DURNE REKLAMY POWINNI OD RAZU ZDEJMOWAC A NIE CENZUROWAĆ....
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 19:22
    *tele-ekspert ale przeciez nikt Cie nie zmusza zebys je ogladal. dla Ciebie moze sa durne ale moze nie dla wszystkich. a jaka towoim zdaniem reklama nie jest durna???
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-08-09 19:28
    pojechana jest ta reklama - 10.
    0
  • Users Avatars Mini
    macho pisze: 2005-08-09 19:29
    Ja tam wole ogladać gołe dupy w reklamach. Wypnie dupcie, cycki pokaze i jest cool
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 19:32
    *macho i twoim zdaniem to wszystko. zeby fajna dupcia byla i cycki??? a gdzie reklama dla twojej mamy??? proszek do prania reklamowany przez gola babke np w wieku 45 lat???
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-08-09 19:38
    jaa - jak narazie to najlepszy pomysł na reklame ma plus... ale to moje zdanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-08-09 19:41
    pozatym hayah oprócz reklam niczym nie zaskakuje w tym momencie. zajeliby sie swoją ofertą w końcu...
    0
  • Users Avatars Mini
    wiesmak pisze: 2005-08-09 19:42
    a kto tu mówi o reklamie proszku do prania wypaczono sens reklamy nawet zmieniono to do kogo ona dociera i w jaki sposób; przecież ta reklama nawiązywała do popularnej wśród młodzieży twórczości typu happytreefriends przy której nie ma cenzury a internauci to znają ale widać krritv ma na inne poczucie co jest dla młodzieży bo oni po prostu wiedza lepiej
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec dyrektor pisze: 2005-08-09 19:48
    No w końcu jedną mądrą decyzję podjęli bo oni tak jak i rada polityki pienieżnej powinnni byc dawno zlikwidowani a balcerowicz i czerwona waniek na zieloną trawke - tak okrutna reklama nie powinna się pojawić wogule i te ściemy 3 grosze a nie powiedziane że tylko do heyah a Wodecki lepiej się nie z pszczółke Maję weźmie z tym frycem ala lata '70 oszołom a pozatym mnie i innych znajomych denerwowała nahalna reklama we fleszu na inecie że nawet XP SP2 , Google Toolbar i Ad-Watch nie blokowały tego ścierwa , zresztą reklamy heyah nigdz mi nie podchodziły gdyż targetem ich byli cwaniaczki w dresach spod osiedlowego sklepu społem albo tepe hiphopolowe małolactwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 19:50
    *tele-ekspert nie mowie ze reklama heyah jest zajebista. plus jest oki zawsze mam ubaw jak ja widze. jest kilka fajnych reklam na rynku. co do oferty heyah nie wypowiadam sie bo nieznam jej juz. ale tak mozna powiedziec o wszystkim. zamiast reklam niech beda nizsze ceny. fajnie by bylo. ale jak sms bedzie po 1 gr. do wszystkich to i tak bedzie drogo. zawsze znajdzie sie ktos dla kogo polaczenie za 30 gr/min to drogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec dyrektor pisze: 2005-08-09 19:50
    a dałbyś swojemu powiedzmy 10-letniemu dziecku do obejrzenia happytreefriends - bo to raczej dla młodzieży od 16 roku życia
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 20:00
    to chyba zalezy od rodzicow i wychowania jakie bajki pozwalaja ogladac swoim dziecom. dzieci moga ogladac wszystkie bajki ale jest ok jezeli rodzic (albo opiekun) tlumacza co moze zdarzyc sie w realu a co jest tylko bajka. nie sadzisz???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-09 20:15
    Moje dziecko wczoraj oglądało na żywo "bajkę" kiedy nagi człowiek z nożem szalał między blokami, do którego policja musiała strzelać żeby go unieruchomić ;-) Bardzo dokładnie opowiedział mi o ranach i kałuży krwi, w której leżał... Czerwony Kapturek... Niech pokażą dzieciom jak wilk zjada babcię i później jak leślniczy go tnie... Chociaż nie - ja pamiętam obrazki z książeczki jak babcia i wnusia wychodzą z wnętrza wilka... Hmmm... Jest serwis bajek PRL-u - kto wie czy się nie znajdzie tam skanów z tej książeczki?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-08-09 20:27
    ooo.. czy mi sie wydaje, czy kapturek przestał seplenić? Heyah zafundowała mu logopedę? Bu ha haha
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 20:30
    *wlo jako doswiadczony mezczyzna z bagazem doswiadczen i ty ktory widziales wiele bajek powiedz czy reklama heyah jest bardziej okrutna niz bajka czy moze bajka jest bradziej okrutna niz reklama???
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 20:31
    *alexander25 o co chodzi z tym ze "kapturek przestal seplenic"???
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-08-09 20:33
    Zrobili sobie zarty z debili z KRRiTV z ta nowa wersja!! Jak ktos kogos wrzuci pod autobus to jet to reklama POUCZAJACA!! Jak zrzuci go z dachu rowniez!!! Ale ta jest niefajna bo sie bandzie darmozjadow nie spodobnala i juz!! 90% gier, w ktore graja, drodzy obroncy cenzury, Wasze dzieci to strzelanki z lejaca sie krwia jak z prysznica (np. ulubiona gra dzieciakow GTA) wiec nie siejcie obludy. W tej grze Wasz grzeczny synek rozjezdza policjantow, rozwala basebollem glowy przechodniom ale to wedlug Was jest KSZTALCACE pewnie?!!!!!!!! Polska ch.olerna OBLUDA!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 20:43
    *emf gdzie byles wczesniej??? nareszcie ktos pisze rozsadnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-09 21:10
    jaaa - ja mam swoje zdanie na ten temat... jak ktoś nie ma co robić a ma wtyki, to siedzi przed telewizorem i ogląda co tam puszczają... Na dodatek ma najnowszy sprzęt do rejestrowania... No i ponieważ dużo czasu spędza na oglądaniu tewizji (kilku kanałów) to i odpowiedni sprzęt (i jego ilość) do oglądania... Aha! I jeszcze pewnie barek (z paluszkami) żeby było co z palcami robić bo w przeciwnym wypadku po takich horrorach jak ten o Kapturku nie byłoby z czym do manikiurzystki chodzić paznokcie malować ;-) Ja mam propozycję, żeby Danuta zajęła się reklamówkami wszystkich wiadomości, które zachęcając do oglądania głównego wydania przez cały dzień nadają spoty z najbardziej okrutnymi zdarzeniami (w tym nie raz widziałem zdjęcia z egzekucji - strzał w tył głowy - z dość odległych czasów w kilku krajach Wschodu).
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 21:32
    dzieki bardzo za wypowiedz. ludzie ogolnie i tak beda ogladac telewizje. nieoszukujmy sie jest to najlepszy przyjaciel czlowieka od kiedy jest, nawet przebija psa. i nie wazne co nadaja i tak sie oglada i tak. wiem po sobie. nie mam telewizora w domu ale oststnio jak dorwalam telewizor to ogladalam wszystko po kolei, doslownie wszystko. dodatkowo nawet nie przelaczylam jak byly reklamy bo w pracy powiedzieli mi o zajebistej reklami heyah. siedzial;am jak debil i czekalam az zobacze ta zajebista reklame. widzialam. czy zajebista nie wiem. niekoniecznie. jest bo jest i wszystko
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 21:34
    dzisiaj patrzylam na reakcje mojej bratanicy 5-letniej na reklame heyah. ogladala ja jedzac drugie sniadanie, spokojnie gryzla wszystko po kolei a pozniej zaczela sie dusic... ze smiechu. nie mogla sie powstrzymac. pytam co jest a ona jakie smieszne drzewko. hmmm... ale o co chodzi??? na co dzieci najbardziej zwracaja uwage???
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 21:38
    a co rzadzacych to powinni na poczatku zaczac od cenzury wlasnych wypowiedzi ktore sa poza zasiegiem reporterow. nie wiem czy to szczescie czy nie ale mialal okazje uczestniczyc w kolacji u pana ministra (ktory malo wazne). bylo nas kilka osob. kolacja po ciezkim dniu w trakcie kampanii wyborczej. na poczatek moze troche alkoholu (mialam 17 lat), pozniej troche wiecej. rozmowa na "wysokim" poziomie jak przystalo na pana ministra i jego sztab wyborczy same kurvy i %#$@$% lataly. ale coz. cenzura musi byc
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-08-09 21:53
    *jaaa POPIERAM!! Banda oszustow i prostakow probuje cenzurowac innych ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-08-09 21:55
    POŁOWA REKLAM W TEL. JEST BARDZIEJ SZKODLIWA. A REKLAMY ALKOCHOLU SA DOBRE??? MIMO TO SA!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 22:10
    co do reklam piwa slyszalam ze nie beda ich reklamowac mlodzi i przystojni (tego zal najbardziej) ale starsi malo atrakcyjnie wygladajkacy panowi. dlaczego. tylko i wylaczenie po to zeby dobitniej wykazac szkodliwosc alkoholu na zdrowie i wyglad.
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 22:18
    kiedys myslalam ze reklama musi byc powiazana tematycznie z produktem czyli jak proszek do prania to pokaza jak wyglada jak sie go uzywa i gdzie. myslalam tak bardzo dlugo i nagle cos zwalilo moj poglad. to byla prawie trauma. przawie szalenstwo. jak to mozliwe: reklamowac cos i nawet tego nie pokazac??? nie rozumialam tago. az w koncu zaczelam pracoac w (slodka tajemnica) reklama okazala sie tak prosta. malo skomplikowana i wogole nie powiazana z produktem. zaczelam patrzec na swiat innymi oczami. cos je otworzylo. teraz patrzac na kobiety o 80D mam ochote... wejsc do najblizszego salonu Plusa i zadzwonic do fantastycznego kolesia z afro i lisciem na glowie. to sie nazwywa chyba "trafnosc reklamy" hehehehe.
    0
  • Users Avatars Mini
    Golas pisze: 2005-08-09 22:30
    Jak nie drzwiami sie wepchają z tą reklamą, to oknami sie wpychaja :) Hehe, no cenzurka smiesznie wygląda, ale i tak relkamy Plusa są najlepsze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-09 22:38
    ale tylko mixy. jak jest reklama simplusa to dostaje wysypki. a co do cenzury reklam zastanawiam sie dlaczego nie zozstala wycofana reklama sprite gdzie jeden koles wystawia drugiego pod tira a ten wstaje i juz wszystko rozumie??? moze ktos wie???
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-09 22:55
    jaaa - ja nie wiem... wiem natomiast, że nie rozumiem tych reklam (sprajta) ;-) Synowie mi za każdym razem tłumacza, ale joś przekaz do mnie nie dociera ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz pisze: 2005-08-09 23:19
    Reklama nie musi sie posdobac - wazne zeby sie o niej dyskutowalo :) I w tym wypadku chyba sie udalo :D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-09 23:33
    No nie bardzo... Od dyskusji wydatek się nie zwróci ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    trabant pisze: 2005-08-09 23:43
    ***jaaa: reklama sprite'a dobrze się kończy - koleś wstaje i jest OK. NIC MU SIĘ NIE STAŁO! Mądre to nie jest, ale oglądający odetchną z ulgą, i zapomną. A w reklamie z kapturkiem nie. Inaczej jest też w bajce o Czerwonym Kapturku, bo owszem wilk zjada babcię, ale potem ktoś rozpruwa wilkowi brzuch i babcię uwalnia. HAPPY END. Wilk jest zły i zawinił, więc JEMU MOŻNA zrobić kuku, poza tym kuku jest zrobione PO TO, żeby uwolnić babcię więc jest to sytuacja zupełnie inna niż w reklamie. W grę w której leje się krew grasz bo chcesz, bajkę czytasz/oglądasz też (na ogół) intencjonalnie - chcesz to zrobić. Reklamę wmuszają ci czy chcesz, czy nie, więc nie powinna epatować okrucieństwem.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-10 01:29
    trabant - rzeczywiście po zderzeniu z autobusem można wstać i sie otrzepać a na ddatek skapować co to jest pragnienie czy tam sprajt... nie wiem co jest co i o co chodzi ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Dyś pisze: 2005-08-10 01:32
    EEEtam mi sie tam podoba pełna wersja ale i ta moze byc
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-08-10 01:33
    ~~~ jaaa , miałem problemu ze zrozumieniem słów wypowiadanych przez kapturka na końcu reklamy " nie będę wystepować" - zresztą nie tylko ja, po prostu teraz ta kwestia została zmieniona.
    0
  • Users Avatars Mini
    HawkEye pisze: 2005-08-10 03:07
    trabant*** jestem tego samego zdania :), tylko troszke przegiales z tym wstawaniem po przejechaniu kogos wczesniej autem ;) reklama ta (Heyah) dla doroslych nie jest wcale taka zla :) ale dla dzieci moze byc szkodliwa...chociaz ktos tu poruszyl Sprita... to dopiero szmelc i o wiele glupszy i szkodliwszy dla dzieci... co bedzie, jesli dziecko sie zapatrzy na ta reklame, kupi Sprita, kolega podejdzie do niego, a ten wepchnie go pod autobus? "no bo w reklamie tamten chlopak wstal..." bedzie sie dziecko tlumaczyc... w kapturku przynajmniej bylo to za drzewkiem... i nie bylo trakie okrutne. jedynie wpienia mnie to, ze pozniej dzieci, szczegolnie te male , moga to roznie odbierac i stresowac sie, ze Kapturkowi cos sie stalo...
    0
  • Users Avatars Mini
    trabant pisze: 2005-08-10 10:52
    ***wlo - ja nie oceniam merytorycznie że to jest mądre, a tylko że nie powoduje wstrząsu u oglądających. Macie w pamięci ten wypadek, jak koleś zeskoczył na tory przed metrem po obejrzeniu słynnej sceny w Matrixie? To był jeden koleś na ile milionów oglądających??? I na dodatek Amerykanin! Reklama Sprite'a jest głupia, ale chyba nikt nie pomyśli, że można tak zrobić. Jest jeszcze ta plansza i chyba lektor na początku (Nie próbuj naśladować...) Ma rację HawkEye: chodzi tu głównie o to to że "dzieci, szczegolnie te male , moga to roznie odbierac i stresowac sie, ze Kapturkowi cos sie stalo..." I z tego powodu był zakaz emisji. Nowa wersja już nie jest taka stresująca.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymek pisze: 2005-08-10 11:04
    A ja wierzę,że gdyby nie ta reklama,to pewnie część dzieciaków nie dowiedziałaby się,że Czerwony Kapturek wogóle istnieje i co to jest. To smutne,ale tak jest w naszym coraz bardziej zacofanym społeczeństwie :-[
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-10 12:16
    trabant - jesteś pewien, że nikt nie pomyśli? To po co ten tekst na początku? Dla zabawy? A może sla podniesienia adrenaliny? Szymek - dokładnie... Moi synowie się pytali co to za bajka jest :-) I o co w niej chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-08-10 13:11
    Wchodzę na Gol- a tu straszy odcięta gadająca łapa czerwonego kapturka :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    nodzak pisze: 2005-08-10 13:16
    * UWAGA!!! UWAGA!!! UWAGA!!! * * Oferuje zdejmowanie BLOKAD SIM-LOCK z każdego modelu tel. Nokia!!! * * kontakt: 0 509-250-366 e-mail: nodzak@xl.wp.pl GG: 3113678 *
    0
  • Users Avatars Mini
    1stT pisze: 2005-08-10 13:58
    I TAK NAJBARDZIEJ NIESMACZNE SĄ REKLAMY MIĘSA - TO NIE FIKCJA, POKAZUJĄ PRAWDZIWE ZWŁOKI. CZY ZASTANOWIŁ SIĘ KTÓRYŚ Z SZANOWNYCH PADLINOŻERCÓW JAK MOŻE ONA ODDZIAŁYWAĆ NA NIEKTÓRYCH?
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-08-10 14:00
    Ocenzurowana reklama Heyah pokazuje jak bardzo taki twor jak KRRiTV nie jest potrzebny i bezuzyteczny. Jedynie z naszych podatkow siedza sobie i bzdury wymyslaja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-08-10 15:23
    Cenzura jakakolwiek by nie była - nie powinna istnieć. Inna sprawa, że tę reklamę mogły oglądać dzieci, które mogły różnie to odebrać. Sam mam mieszane uczucia teraz... Z jednej strony ta bajka (dla dzieci) sama w sobie jest drastyczna, a jednak nikt tego nie cenzuruje. A widzieliście "bajki" rodem ze wschodu (Anime)? To przecież też bajki dla dzieci i młodzieży. Sama reklama nawiązuje tylko do bajki. KRRiT nie powinna się mieszać do tego. A z drugiej strony.... Z drugiej strony to powinno się ocenzurować 80% reklam bo te źle mogą wpływać na nasze dzieci....
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-08-10 15:27
    A co do reklam alkoholu - to też ich być nie powinno. A są. Teraz niech się Szanowna Pani z KRRiT przejedzie wieczornym autobusem lub tramwajem. Ponad połowa to małolaty z butelką (puszką) piwa, zachowujący się co najmniej dziwnie. Ale to przecież jest mała szkodliwość społeczna oberwać butelką w łeb i stać się biedniejszym o kilka złotych i komórkę... Piwo bezalkoholowe... Śmiechu warte... Może by tak reklamować papierosy beznikotynowe czy narkotyki bez narkotyku??? To tak na marginesie.
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-10 17:12
    witam ponownie. duzo pisania czy dobrze zrobili ze ocenzurowali. ale nikt konkretnie nie powiedzial czy dobrze czy zle??? ktora reklama lepsza ocenzurowana czy wczesniejsza??? wiec??? jak to jest???
    0
  • Users Avatars Mini
    Nick pisze: 2005-08-10 18:16
    reklama do dupy, zresztą jak wszystkie reklamy heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec dyrektor pisze: 2005-08-10 20:40
    zgadzam się z przedmówcą całkowicie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-10 20:48
    ojciec ty i ten twoj komentarz...
    0
  • Users Avatars Mini
    DOMAN pisze: 2005-08-10 22:17
    Słuchajcie bez sensu dyskusja!Weżcie spójrzcie jeszcze raz na reklame i dozsukajcie sie czegos--jakiejs puenty czy w ogóle sensu...Przeciez ta reklama jest totalnie pusta wrecz głupia!Czym sie podniecac? Co za dekl ta reklame robil--kto scenariusz pisał? Chyba jakis łysy z boiska,który ma totalnie pusto w głowie.Beznadzieja. Uchhh...co za żłoby ostatnio opanowuja nasz kraj.Yo!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-10 22:20
    doman* nie rozumiem twojego podejscia do reklam. tez w sumie spojrz na reklamy powiedz szczerze jaka reklama ma sens i ma jakas puente??? moze zaj3biste reklamy plusa z kabaretem mumio??? sa smieszne ale nie maja nic glebokiego. a ty chyba glebokosci sie doszukujesz???
    0
  • Users Avatars Mini
    DOMAN pisze: 2005-08-10 22:25
    Każda reklama ma jakis sens,bo po prostu pokazuje zalety reklamowanego produktu. Jak jest w tej reklamie?Kapturek mowi ze wiecej nie zagra bo sie wypie..olil . Totalna glupota,w ogóle nie smieszne tylko drazniace.Co tam do czego--co kapturek ma wspolnego z 3ma groszami w heyah przewracajac sie o patyk.Dajcie spokój ludziska--heyah tez era, a era kicha jak juz wspominalem...
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-10 22:31
    to powiedz co maja wspolnego cycki 80D z smsami za 1 grosz??? albo koles z afro i lisciem??? albo kopytko z miksem w plusie??? nie bronie reklamy heyah ale reklama jak reklama. ma na celu przede wszystkim przyciagniecie um\wagi do produktu, powiedzenie co jest i koniec. a w jaki sposob to juz sobie kazdy sam wymysla. ma byc i wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    DOMAN pisze: 2005-08-10 22:37
    ok. niech kazdy widzi reklamy jak mu sie podoba. Mi reklama plusa z grosikiem np. sie podobała,bo jestem facetem i wszystko:) Widocznie heyah to same dzieci--ale czy az takie małe? Nieistotne..
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-10 22:39
    ok. ale pytalam co ma wspolnego 80D z ama za 1 grosz???
    0
  • Users Avatars Mini
    DOMAN pisze: 2005-08-10 22:42
    Nie wiem co to znaczy 80D...kolezanko z oktagonu...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-10 22:45
    DOMAN - reklama jest świetna! Mi się akurat podoba reklama z Kapturkiem - a ta z kosteczką wystającą jeszcze bardziej, chociaż nie o to tutaj chodzi a o samą... puentę właśnie, która jest jak najbardziej - jest nią hasło tej kampanii. To oczywiste. Co do oddziaływania bajki... Głupota ludzka (w tym parypadku PT Danuty) nie ma granic - to już jeden gość mądry stwierdził dawno temu a wszyscy następni mądrzy to potwierdzają. Dzieci 3-, 4-letnie jak najbardziej nie rozumieją o co chodzi - ale przecież nie dla nich są jakiekolwiek reklamy w telewizji!! Natomiast 7-latki a już 9- starsze, dokładnie rozumieją przesłanie reklamy. Wiem to dobrze, bo mam dzieci ;-) Co ciekawe, nie znają bajki o Czerwonym Kapturku - przynajmniej dokładnie. A kiedy im powiedziałem jak się kończy prawdziwa, zastanawiali się kto takie głupoty wymyśla ;-) O dziewczynce z zapałkami nawet nie mówię, bo kiedy w trzeciej klasie Młody ją przeczytał do szkoły na polecenie nauczycieli, kilka dni nie mógł spać.
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-10 22:46
    rozmiar!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-10 22:46
    to co z Ciebie za facet jak nie wiesz???
    0
  • Users Avatars Mini
    DOMAN pisze: 2005-08-10 22:50
    Hehhh dobra ja swój komentarz juz dałem.Kazdy ma prawo miec swoje zdanie,ja zostaje przy swoim--kicha!
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-10 22:50
    *wlo zmien szkole dzieciom. bedzie lepiej. jak sa starsze to zacznij dawac im ksiazki do czytania. a jak nie potrafia to mozesz poczytac. ale uwazaj tez jakie bajki bedziesz czytal. sadze ze w jako bajke mozna potraktowac programy polityczne ktore zaczynaja byc w obiegu... :-)))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-10 22:52
    oczywiscie ze kazdy ma prawo do wlasnego zdania. ale nie kazdy ma prawo oceniacx innych i rzucac w ich strone jakies obrazliwe teksty. czy jestes pewien ze ktos z twoich znajomych nie napisal tej reklamy a kolesia albo panne lubisz???
    0
  • Users Avatars Mini
    DOMAN pisze: 2005-08-10 22:56
    I co z tego? Nawet gdyby to była moja siostra to powiedziałbym ze to kicha i mi sie to nie podoba! Powiedziałbym ze jak chce niech wypuszcza to na rynek , ale moje zdanie byloby negatywne--to jest wlasnie miec swoje zdanie--nie wolno bac sie o czyms takim mowic--zreszta nie zmieniajmy tematu--potwierdzam ze kicha.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-10 23:08
    jaaa - spoko - czytają Ludluma i podobne rzeczy - Duży przynajmniej. Ostatno coś Cobena katuje :-) Sapkowski i inne Tolkieny to już ponowna lektura ;-))) A! Bym zapomniał - Kod Leonarda da Vinci też ma zaliczony i jakoś nie widzę załamania wiary u mojego dziecka ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-08-11 00:34
    Doman to mnie rozbawiles :D Puenta w reklamie ;)) Ty chyba reklame z opera i teatrem mylisz, a nawet tam ciezko czasami o to. Podobal Ci sie grosik, a gdzie tam puenta oprocz balonow tej laski. Co bylo puenta: gapienie sie na jej cyce?? Ile Ty masz lat ...16???
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-08-11 00:37
    Kazdy ma swoj gust ale akurat ta reklama dla mnie byla swietna. Inne niz te %#$@$%#@ w stylu: mamo jestem glodny, a kto mi zezarl jogurt z lodowki albo mydlane badziewie z Davidem Beckhamem.
    0
  • Users Avatars Mini
    jaaa pisze: 2005-08-11 18:40
    wol* podrzuc "Mozaike Persifala" ludluma. moja kumpela siedziala 3 miechy i ja katowala a mnie przy okazji. a co do reklam, bajek i ksiazek,niewazne jakie sa wystarczy to dziecku wytlumaczyc i jest wszystko oki. to zalezy przede wszystkim od podejscia rodzicow do wychowania dziecka. takie jest moje zdanie i kilku pedagogow.
    0
  • Users Avatars Mini
    duppel pisze: 2005-08-11 19:36
    no to Waniek dopięła swego ożywiła GALOPUJĄCĄ CENZURĘ
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-08-11 21:47
    jaaa - dokładnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    __S_Y_N_E_K__ pisze: 2005-08-11 23:21
    a co przedtem dokładnie mówił ten kapturek bo nigdy nie zwracałem uwagi
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: