Odpowiedź rzecznika Idei w sprawie zarzutów telefon.pl o naliczanie opłat za usługe CLIR

Newsy
Opinie: 13

Pan Waldemar Godel
Redaktor Naczelny
Telefon.pl

Szanowny Panie Redaktorze:

w odpowiedzi na publikacje na Państwa portalu informacji z dn. 12.03.br. pragnę poinformować:

W związku z wprowadzeniem nowego prawa telekomunikacyjnego, usunęliśmy z cennika usług opłaty związane z usługą CLIR (oplata za udostępnienie i abonament miesięczny) z dn. 19.03.br.

Korzystanie z usługi "Blokada prezentacji własnego numeru" jest całkowicie bezpłatne dla abonentów oferty Idea Optima, Idea 50/150 Meritum oraz użytkowników POP. Nie pobieramy również opłat za CLIR w sieci NMT450.

Blokada prezentacji własnego numeru jest w sieci Idea i Centertel uruchamiana i odłączana na każde życzenie abonenta, w dowolnej chwili. Jest to realizowane po wykonaniu przez klienta bezpłatnego telefonu do BOK, co przy obecnym, wysokim poziomie obsługi telefonicznej trwa krotko i nie stwarza problemów. Spełnia to jednocześnie wymagania prawa, dotyczące zapewnienia abonentom prostych środków uruchamiania uslugi CLIR.
Klienci, którzy są zainteresowani uruchomieniem usługi CLIR, wykorzystują blokadę prezentacji w zdecydowanej większości swoich rozmów, tak wiec forma włączania CLIR "na stale", za pośrednictwem BOK, jest dla nich atrakcyjna.


Z poważaniem
(-)
Jacek Kalinowski
Rzecznik Prasowy
PTK Centertel

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: