W tym tygodniu w salonach Mobile Phone Telecom (grupa Germanosa) pojawi się usługa szerokopasmowego dostępu do internetu Netii. Będzie eksponowana obok telefonów sieci Play. W związku z tym, że w sklepach oferta będzie wystawiona obok telefonów sieci komórkowej, Netia unowocześniła swoje logo. Mirosław Godlewski, prezes Netii, uważa, że dzięki zmianie logotypu konsumenci będą mieli wrażenie, że zarówno usługi telefonii komórkowej, jak i internet to oferta niemal jednego dostawcy. Zapewnił, że retusz logotypu nie będzie dla firmy kosztowny. "Mówimy o miękkiej zmianie logo. Jest to raczej związane z bieżącymi kosztami niż z dodatkowymi znaczącymi wydatkami. Koszt projektu nowego logotypu liczymy w dziesiątkach tysięcy złotych" - powiedział prezes Godlewski. Według niego, oferta Netii będzie początkowo dostępna w kilku sklepach, ale liczba tych punktów będzie stopniowo rosła i na pewno będzie wyższa niż 100.