W najnowszej kampanii reklamowej T‑Mobile przypomina o swojej ofercie dla rodzin.
Nowa oferta to nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz paczki internetu mobilnego w abonamencie od 25 zł miesięcznie za numer. Zniżki czekają również na osoby, które wybiorą ofertę dla duetów.
Kampania wystartowała 23 czerwca.
Jak uzyskać dostęp do abonamentu w cenie 25 zł miesięcznie?
Wystarczy zdecydować się na najnowszą taryfę XS, dostępną standardowo w cenie 35 zł za miesiąc, a następnie wybrać opcję abonamentu dla rodziny. Wówczas cykliczna opłata za każdy z numerów będzie wynosić dokładnie 25 zł. Na użytkowników tej opcji czekają oczywiście nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y w Polsce oraz Unii Europejskiej oraz pakiet 3 GB danych.
Oferta dostępna jest również z smartfonami (cena abonamentu wynosi wówczas od 45 zł miesięcznie, w zależności od wybranego modelu).
Smartfony dostępne są od 1 zł, to np:
Oferta rodzinna może składać się z dowolnie wybranych opcji, które można ze sobą łączyć. Taryfa XS została stworzona z myślą o osobach chcących pozostawać zawsze w kontakcie i cieszyć się abonamentem w atrakcyjnej cenie. T‑Mobile przygotował też m.in. taryfę M, zapewniającą dostęp do gigabajtów, rozmów i SMS-ów bez limitu. Po wykorzystaniu 15 GB przewidzianych w pakiecie, użytkownik może nadal korzystać z sieci z prędkością 1Mb/s. W ofercie standardowej opcja dostępna jest od 55 zł miesięcznie, zaś w abonamencie rodzinnym cena ta spada do 40 zł za numer. Niezależnie od wybranej taryfy, dołączanie bliskich do abonamentu rodzinnego może odbyć się w dowolnym momencie.
Dodatkowo klienci T‑Mobile mogą bezpłatnie korzystać z sieci piątej generacji. Aby skorzystać z usługi wystarczy zdecydować się na jedną z nowych ofert abonamentowych, posiadać telefon kompatybilny z tą technologią.
Najnowsza kampania reklamowa T‑Mobile będzie prowadzona w telewizji, internecie, social mediach oraz na billboardach i w punktach sprzedaży do połowy sierpnia.
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T‑Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.