Niniejsze warunki oferty promocyjnej PTC Sp. z o.o. dla obecnych Abonentów instytucjonalnych sieci Era, określają zasady i zakres oferty zwanej dalej "Wymiana telefonu - Biznes". Oferta ważna jest do odwołania.
Oferta "Wymiana telefonu - Biznes " umożliwia Abonentom instytucjonalnym zakup nowego aparatu telefonicznego po preferencyjnej cenie bez aktywacji.
Z oferty "Wymiana telefonu - Biznes " może skorzystać Abonent sieci Era, który:
jest firmą bądź instytucją posiadająca numer identyfikacyjny Regon (oferta nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej)
zostanie poinformowany o ofercie przez Autoryzowanego Doradcę Biznesowego, Doradcę Biznesowego sieci Era lub otrzyma ofertę bezpośrednio z PTC
uregulował wszystkie należności wobec PTC
podpisze przy skorzystaniu z oferty Aneks do Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, przedłużający ją na następne 24 miesiące
Dodatkowo Abonent korzystając z oferty może przy podpisywaniu Aneksu jednorazowo zmienić posiadaną taryfę na jedną z nowych taryf biznesowych: Biznes 220, Biznes 100, Biznes 45, Biznes 10. Jeśli wybór jednej z powyższych taryf nastąpi w momencie podpisania Aneksu, PTC nie pobierze dodatkowej opłaty.
Abonent może skorzystać z warunków aktualnie dostępnej promocji biznesowej w zakresie wskazanym przez Operatora, na zasadach określonych w regulaminie aktualnej promocji. Abonent nie może skorzystać z innych promocji lub warunków promocyjnych niż te wskazane przez Operatora.
Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era oraz zgodnie z warunkami Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, dostępnych u Autoryzowanych Doradców Biznesowych, Doradców Biznesowych sieci Era, w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży w salonach i sklepach firmowych sieci Era.
Operator zastrzega sobie prawo zmiany oferty "Wymiana telefonu - Biznes " bez podania przyczyn. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
W przypadku podpisania Aneksu do Umowy w ramach niniejszej oferty zgodnym zamiarem stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało, co najmniej przez okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania Aneksu. Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu obowiązywania Umowy.
Abonent przyjmuje na siebie:
8.1 Zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania aneksu
8.2 Zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne oraz inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania, o którym mowa w pkt. 8.1, Abonent będzie zobowiązany na pisemne żądanie PTC, do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości 1000 zl. Kara umowna będzie pomniejszana w stosunku miesięcznym w zależności od czasu, w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru Stron, o którym mowa, w pkt. 7 i celu Umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczył w szczególności przypadków, w których niemożność utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
Złożenia przez Abonenta FTC oświadczenia o rozwiązaniu umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania
Rozwiązania przez PTC Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych w przypadkach, o których mowa w ś 17 ust.3, 4, 5 i 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową.
Utraty przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywanie związanych z tym obowiązków określonych w pkt.8.
W przypadku utraty karty SIM przed upływem 24 miesięcy licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty ,Wymiana telefonu - Biznes", Abonent zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania. Abonent ma również obowiązek wystąpić do PfC o wydanie nowej karty SIM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
Przy skorzystaniu z kolejnej oferty "Wymiana telefonu - Biznes ", przywileje uzyskane przy skorzystaniu z poprzedniej promocji ulegają anulowaniu. 12. Oferta ograniczona dostępnością aparatów.