Warunki oferty promocyjnej "Wymiana Telefonu" dla obecnych abonentów sieci Era zwanej dalej "Wymiana Telefonu - 12 miesięcy" i "Wymiana telefonu - 24 miesiące" w okresie od 08.07.2002r do odwołania.
Oferta Wymiana Telefonu umożliwia Abonentom zakup nowego aparatu telefonicznego po preferencyjnej cenie bez aktywacji.
Z oferty Wymiany Telefonu może skorzystać każdy Abonent sieci Era, który:
spełnia kryteria każdorazowo określone przez Operatora, (są one dostępne w punktach sprzedaży Operatora dokonujących wymiany telefonów oraz w Biurze Obsługi Abonenta*)
uregulował wszystkie wymagalne należności wobec PTC
podpisze przy skorzystaniu z oferty Aneks do Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych, przedłużający ją na następne:
12 miesięcy licząc od daty podpisania Aneksu do Umowy przy realizacji oferty "Wymiana telefonu „Wymiana Telefonu – 12 miesięcy"
24 miesiące licząc od daty podpisania Aneksu do Umowy przy realizacji oferty "Wymiana Telefonu – 24 miesiące"
Abonent korzystając z oferty "Wymiana telefonu - 12 miesięcy" może przy podpisywaniu Aneksu jednorazowo zmienić posiadaną taryfę na jedną z taryf Moja (Moja, Moja 10, Moja 45, Moja 100) lub Biznes (Biznes 10, Biznes 45, Biznes 100, Biznes 220)*. Jeśli wybór jednej z powyższych taryf nastąpi w momencie podpisania Aneksu, PTC nie pobierze
dodatkowej opłaty.
Abonent korzystając z oferty "Wymiana telefonu - 24 miesiące" może przy podpisywaniu Aneksu do Umowy jednorazowo zmienić posiadaną taryfę:
podpisując Aneks do Umowy do dnia 31.07.2002 na jedną z taryf Moja: Moja, Moja 10, Moja 45, Moja 100, Biznes 10, Biznes 45, Biznes 100, Biznes 220,
podpisując Aneks do Umowy od dnia 01.08.2002 na jedną z promocyjnych taryf Ekstra: Moja 10 Ekstra, Moja 25 Ekstra, Moja 45 Ekstra, Moja 100 Ekstra, Moja 240 Ekstra **
Jeśli wybór jednej z powyższych taryf nastąpi w momencie podpisania Aneksu, PTC nie pobierze dodatkowej opłaty.
Abonent korzystając z oferty "Wymiana telefonu - 24 miesiące" podpisując Aneks do Umowy do dnia 31.07.2002 może zgłosić chęć uruchomienia taryfy Ekstra w ciągu 3 dni roboczych od daty podpisania Aneksu. Chęć zmiany taryfy na jedną z taryf Ekstra Abonent może zgłosić wysyłając SMS na numer 6694 z numeru telefonu, dla którego Abonent chce zmienić taryfę. Format wiadomości SMS jest zależny od wybieranej taryfy. Opłata za wysłanie SMS zgodna z Cennikiem.
Klient będący na taryfach Moja 25 Ekstra, Moja 45 Ekstra, Moja 100 Ekstra, Moja 240 Ekstra lub taryfach Biznes nie może zmienić taryfy na Moja lub Moja 10 Ekstra przez okres 12 Cykli rozliczeniowych.
Moja 10 Ekstra | Moja 25 Ekstra | Moja 45 Ekstra | Moja 100 Ekstra | Moja 240 Ekstra | ||
Abonament telefoniczny | 29,90 | 39,90 | 59,90 | 99,90 | 199,90 | |
Liczba bezpłatnych minut w pakiecie (wliczone w abonament) | 10 | 25 | 45 | 100 | 240 | |
Liczba bezpłatnych SMS-ów w pakiecie (wliczone w abonament) | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | |
Połączenia krajowe do wszystkich operatorów | 8:00 – 18:00 (pon. – pt.) | 1,75 | 1,55 | 1,35 | 1,00 | 0,85 |
18:00 – 8:00 (pon. – pt. oraz cała sobota, niedziela i święta państwowe) | 0,65 | 0,65 | 0,60 | 0,60 | 0,60 | |
Inne opłaty za połączenia, usługi podstawowe i dodatkowe w taryfach Ekstra, nie wymienione powyżej, obowiązują według stawki i w zakresie taryfy: | Moja 10 | Moja 10 | Moja 45 | Moja 100 | Moja 100 | |
Format wiadomości SMS | 10 | 25 | 45 | 100 | 240 |
PTC zastrzega sobie prawo do zmiany taryfy w terminie 7 dni od momentu otrzymania wiadomości tekstowej SMS na numer 6694 we właściwym formacie z numeru, dla którego został podpisany Aneks. W przypadku wielokrotnego zgłoszenia chęci zmiany taryfy na taryfę Ekstra, będzie brane pod uwagę pierwsze zgłoszenie SMS.
Abonent rezygnuje z Minut Ekstra przyznanych w ramach oferty dla Stałych Abonentów, jeśli wcześniej skorzysta. z tej oferty.
Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez PTC zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych w sieci Era oraz zgodnie z warunkami Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych, dostępnymi w każdym autoryzowanym punkcie sprzedaży, w salonach i sklepach firmowych sieci Era lub u reprezentantów handlowych sieci Era.
Wymiana Telefonu zaproponowana Abonentowi, ważna jest przez 30 dni kalendarzowych licząc od daty wysyłki oferty. Po upływie w/w okresu oferta może ulec zmianie. Operator zastrzega sobie prawo do przedstawienia Abonentowi nowej oferty zachowującej ważność przez okres kolejnych 30 dni kalendarzowych. Abonentowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
W przypadku podpisania Aneksu do Umowy w ramach niniejszej oferty zgodnym zamiarem stron jest, aby świadczenie usług telekomunikacyjnych na podstawie Umowy trwało co najmniej przez okres:
12 miesięcy, licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 12 miesięcy"
24 miesiące, licząc od daty podpisania Aneksu przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24 miesiące"
Po upływie tego okresu Umowa ulega przedłużeniu na czas nieoznaczony, chyba że jedna ze stron złoży na 30 dni przed jego upływem oświadczenie o nie przedłużaniu czasu Umowy.
Abonent przyjmuje na siebie:
zobowiązanie niepieniężne do utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era przez okres:
12 miesięcy, licząc od daty podpisania Aneksu, przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 12 miesięcy"
24 miesięcy, licząc od daty podpisania Aneksu, przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24 miesiące"
zobowiązanie pieniężne do uiszczania opłaty abonamentowej oraz do uiszczania opłat za usługi telekomunikacyjne i inne usługi świadczone przez PTC zgodnie z Cennikiem.
W przypadku naruszenia przez Abonenta zobowiązania niepieniężnego, o którym mowa w pkt. 9, Abonent będzie zobowiązany na pisemne .żądanie Operatora do naprawienia szkody poprzez zapłatę na jej rzecz kary umownej w wysokości:
325 z. w przypadku realizacji oferty "Wymiana telefonu - 12 miesięcy"
650 z. w przypadku realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24 miesiące"
Kara umowna będzie pomniejszana w stosunku miesięcznym w zależności od czasu w jakim Abonent wykonywał zobowiązanie. Obowiązek naprawienia szkody wynika ze zgodnego zamiaru stron, o którym mowa w pkt. 8 i celu umowy, który na zasadach promocyjnych przyznaje Abonentowi specjalne warunki zakupu telefonu. Obowiązek naprawienia szkody poprzez zapłatę powyższej kary umownej będzie dotyczy. równie. przypadków, w których niemożliwość utrzymania aktywnej karty SIM w sieci Era nastąpi wskutek jednej z poniższych przyczyn:
złożenia przez Abonenta w PTC oświadczenia o rozwiązaniu Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych przed końcem okresu jej obowiązywania,
rozwiązania przez PTC Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w przypadkach o których mowa w § 17 ust. 3, 4, 5 i 6 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez Polską Telefonię Cyfrową,
utracenia przez Abonenta karty SIM oraz niewykonywanie związanych z tym obowiązków określonych w pkt. 11.
W przypadku utraty karty SIM przed upływem:
12 miesięcy, licząc od daty podpisania Aneksu, przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 12 miesięcy"
24 miesięcy, licząc od daty podpisania Aneksu, przy realizacji oferty "Wymiana telefonu - 24 miesiące"
Abonent zobowiązany jest powiadomić PTC o tym fakcie w terminie 3 dni od dnia ujawnienia utraty, a w przypadku kradzieży przedstawić dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
Abonent ma równie. obowiązek wystąpić do PTC o aktywowanie następnej karty SIM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do PTC. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie zgodnej z Cennikiem.
Warunków niniejszej oferty nie można .łączyć z warunkami innych akcji promocyjnych prowadzonych przez PTC, w tym także akcji promocyjnych, które PTC będzie prowadziła w przyszłości.
* Operator zastrzega sobie prawo zmiany bądź wprowadzenia dodatkowych warunków bez uprzedzenia.
** Taryfy biznesowe dostępne są jedynie dla posiadaczy numeru REGON.