31.12.2012 r. Polkomtel zaprzestanie świadczenia Usługi TV w ofertach: „TV Mobilna w Plusie" oraz „TV Mobilna VAS". Po tym terminie nie będą one dostępne. Klient, który korzysta z oferty "TV Mobilna w Plusie", może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. Na rezygnację klient ma 14 dni od momentu otrzymania od Polkomtel pisemnej informacji o zakończeniu świadczenia Usługi TV Mobilnej i nie będzie wiązało się to z naliczeniem kary umownej. Jeżeli klient nie skorzysta z prawa wypowiedzenia umowy pozostanie abonentem i będziesz mógł dalej korzystać z pozostałych usług w ramach posiadanej taryfy.
Klient może zwrócić zakupiony dekoder, a Plus zwróci kwotę za którą klient go kupił. W tym celu należy udać się wraz z dowodem zakupu, do punktu sprzedaży, w którym został zakupiony sprzęt. Sprzęt można zwrócić w terminie od 22.10.2012 . do 31.01.2013 r.
W przypadku decyzji o skorzystaniu z oferty TV Mobilnej w Cyfrowym Polsacie Plus prosi o zatrzymanie posiadanego dekodera.