TVP podaje, że transmisje internetowe mundialowych meczów odnotowały łącznie ponad 43 mln wyświetleń. To absolutny rekord polskiego Internetu.
Przed Mistrzostwami Świata w Katarze najlepszym wynikiem mógł pochwalić się mecz Szwecja – Polska na Euro 2020, który zanotował 2,9 mln wyświetleń, a najlepszy mecz na Mundialu w Rosji (Polska – Senegal) osiągnął wynik 1,6 mln streamów.
Z kolei najlepiej oglądanym w internecie meczem bez udziału Polaków było spotkanie Argentyna – Arabia Saudyjska (2,5 mln wyświetleń).
Blisko 17,9 mln Polaków odwiedziło polskie serwisy sportowe w czasie pierwszych 11 dni Mistrzostw Świata w Katarze, z czego 21% - czyli ponad 7 mln osób – to użytkownicy TVP Sport. To dało serwisowi 5 miejsce w rankingu portali internetowych w kategorii ”sport”. W dniach meczów grupowych Polaków TVP Sport zajmował drugie miejsce w Polsce pod względem liczby unikalnych użytkowników. Rekordowe zaangażowanie odzwierciedla także czas spędzony w serwisie TVP Sport (2h 7 min.). Jednocześnie jest to najlepszy wynik w całej kategorii „sport” (średnia 1h 17 min.). Słabiej pod tym względem wypadły konkurencyjne serwisy sportowe (Grupa RAS i WP – ponad 9-krotnie, Grupa AGORA – ponad 14-krotnie i Polsat-Interia ponad 17-krotnie krótszy czas zaangażowania internautów).
Mundial zdominował również media społecznościowe TVP Sport. W okresie 20-30 listopada zasięg profilu na Facebooku to ponad 11,8 mln użytkowników, a na Instagramie ponad 1,7 mln. Największy zasięg na Facebooku (6,6 mln ) wygenerował post: ,,Robert Lewandowski po Polska-Meksyk”.
Na kanale TVP Sport w YouTube odnotowano 16,7 mln wyświetleń. Największą popularnością cieszyły skróty meczów Polska – Arabia Saudyjska, odtworzone przez internautów 1,3 mln razy.