Właśnie odbyła się sesja zdjęciowa dla marki ZTE z udziałem Omeny Mensah. Efekt sesji będzie można zobaczyć już wkrótce w kampanii outdoorowej, PR oraz w Social Mediach.
Ambasadorka będzie promowała najnowszy smartfon ZTE Blade V7 Lite.
Głównym celem kampanii, oprócz promocji ZTE Blade V7Lite, jest również budowa wizerunku marki ZTE.
„ZTE podejmując decyzję o wyborze Omeny Mensah na ambasadorkę kampanii realizuje konsekwentnie strategię działań komunikacyjnych opierając się na filozofii pozycjonowania marki określanej jako: „Affordable Premium”. ZTE chce być marką wyznającą pewne wartości, bliskie naszym klientom - uważamy, że nie ma potrzeby przepłacania za piękne, dobrej jakości rzeczy. Takie podejście rynkowe korzystnie nas wyróżnia na tle innych wiodących konkurentów, gdyż ZTE dostarcza zaawansowane technologicznie produkty w przystępnych cenach. Nasze wartości są także spójne z codziennymi aktywnościami ambasadorki, która działa charytatywnie, buduje szkołę dla dzieci w Ghanie, podróżuje po świecie i widzi jakie są potrzeby innych. Stąd wybór Omeny do takiej kampanii był dla nas oczywisty” – powiedział Jacek Koba - dyrektor sprzedaży i marketingu ZTE POLAND.
Kampania ZTE prowadzona będzie przy wykorzystaniu mediów szeroko zasięgowych z uwzględnieniem nośników outdoorowych oraz działań na platformie digital i social media. Główne wideo kampanii można będzie obejrzeć na kanale YouTube ZTE Poland.