One-2-One dla Eski

Newsy
Żródło: One-To-One
Opinie: 5

One-2-One realizuje projekt SMSowy "Gorąca Jedenastka" dla sieci Radia Eska. Ma on wyłonić spośród słuchaczy stacji, polskiego przedstawiciela na Mistrzostwa Europy 2004 w Portugalii. Akcja prowadzona będzie na antenie 22 stacji Radia Eska w całej Polsce. Rozpocznie się 31 maja i potrwa do 18 czerwca.

Słuchacze Radia Eska, aby wziąć udział w konkursie, będą mogli nadsyłać SMSowe zgłoszenia. Codziennie przez 11 dni, pomiędzy 4 a 18 czerwca, spośród biorących udział wyłaniani będą reprezentanci "Gorącej Jedenastki". Rywalizacja ma charakter typowo sportowy. Eliminacja polegać będzie na wybraniu poprawnych twierdzeń związanych z tematyką EURO 2004. W finale zawodnicy rozegrają rzuty karne odpowiadając na pięć pytań dotyczących piłki nożnej.
Zwycięzca wyjedzie na Mistrzostwa Europy 2004 do Lizbony. Pozostałym finalistom konkursu zostanie wręczona "superkanapa", by przed telewizorem mogli wygodnie śledzić relacje sportowe z Portugalii.

Celem kampanii jest promocja Radia Eska - inicjatora pomysłu. Sponsorem kampanii oraz fundatorem nagród jest Coca- Cola. Firma One- 2- One realizuje całość zagadnień mobilnych związanych z projektem. Zintegrowane usługi dodane w telefonii komórkowej oraz narzędzia mobilne oferowane przez One-2-One są powszechnie wykorzystywane przez media. Sieć Radia Eska korzysta z narzędzia jakim jest platforma "Radio One'X 2.0"- zestaw rozwiązań dla stacji radiowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: