One-2-One otrzymał dwa wyróżnienia w Konkursie Marketingu Bezpośredniego "Złota Strzała" organizowanym przez redakcję Media i Marketing. Nagrodzony projekt, przygotowany specjalnie dla Radia Eska, umożliwiał intuicyjne pobieranie dzwonków telefonicznych odpowiadających odtwarzanym utworom z listy "Gorąca Setka". Praca została wyróżniona w kategoriach "Innowacje" oraz "Marketing Bezpośredniej Reakcji".
"Bardzo się cieszę, że jury doceniło nasz projekt. SMS umożliwia nie tylko jednokierunkową komunikację pomiędzy słuchaczami a stacjami . Jest to narzędzie, które pozwala identyfikować poszczególnych słuchaczy, ich aktywność i zainteresowania. W zamian za zaangażowanie w tworzenie audycji, radio każdemu ze słuchaczy może zaproponować SMSem coś unikatowego, odpowiadającego jego gustom - powiedział Tomasz Długiewicz, z One-2-One.
Istota projektu polegała na tym, że zamówienie dzwonka odbywało się przez wysłanie krótkiego hasła w trakcie trwania słuchanego utworu bez konieczności podawania jego tytułu lub wykonawcy. Jury konkursu w projekcie One-2-One doceniło fakt, że był to pierwszy tego typu projekt w Polsce i jeden z pierwszych na świecie. W skład jury konkursu weszli znani przedstawiciele marketingu bezpośredniego. Wśród nich m.in. Piotr Badowski - prezes Euro RSCG Dialog, Tomasz Grzybowski dyrektor zarządzający warszawskiego oddziału Tequila\BTL Group i Sławomir Stępniewski - prezes HYPERmedia.
W tym roku konkurs Marketingu Bezpośredniego "Złota Strzała" zorganizowano po raz dwunasty. Jego celem jest promocja innowacyjnych oraz efektywnych marketingowo projektów. W tegorocznej edycji, prace można było zgłaszać w dwunastu kategoriach.