One-2-One dwukrotnie wyróżniony w trakcie „Złotej Strzały”

Newsy
Żródło: One-2-One Sp. z o.o.
Opinie: 5

One-2-One otrzymał dwa wyróżnienia w Konkursie Marketingu Bezpośredniego "Złota Strzała" organizowanym przez redakcję Media i Marketing. Nagrodzony projekt, przygotowany specjalnie dla Radia Eska, umożliwiał intuicyjne pobieranie dzwonków telefonicznych odpowiadających odtwarzanym utworom z listy "Gorąca Setka". Praca została wyróżniona w kategoriach "Innowacje" oraz "Marketing Bezpośredniej Reakcji". 

"Bardzo się cieszę, że jury doceniło nasz projekt. SMS umożliwia nie tylko jednokierunkową komunikację pomiędzy słuchaczami a stacjami . Jest to narzędzie, które pozwala identyfikować poszczególnych słuchaczy, ich aktywność i zainteresowania. W zamian za zaangażowanie w tworzenie audycji, radio każdemu ze słuchaczy może zaproponować SMSem coś unikatowego, odpowiadającego jego gustom - powiedział Tomasz Długiewicz, z One-2-One.
Istota projektu polegała na tym, że zamówienie dzwonka odbywało się przez wysłanie krótkiego hasła w trakcie trwania słuchanego utworu bez konieczności podawania jego tytułu lub wykonawcy. Jury konkursu w projekcie One-2-One doceniło fakt, że był to pierwszy tego typu projekt w Polsce i jeden z pierwszych na świecie. W skład jury konkursu weszli znani przedstawiciele marketingu bezpośredniego. Wśród nich m.in. Piotr Badowski - prezes Euro RSCG Dialog, Tomasz Grzybowski dyrektor zarządzający warszawskiego oddziału Tequila\BTL Group i Sławomir Stępniewski - prezes HYPERmedia. 
W tym roku konkurs Marketingu Bezpośredniego "Złota Strzała" zorganizowano po raz dwunasty. Jego celem jest promocja innowacyjnych oraz efektywnych marketingowo projektów. W tegorocznej edycji, prace można było zgłaszać w dwunastu kategoriach.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-06-18 17:14
    ciekaw jestem jaki był procent nie trafionych strzałów ? (w te wybrane melodie oczywiście)
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-06-18 17:14
    ciekaw jestem jaki był procent nie trafionych strzałów ? (w te wybrane melodie oczywiście)
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2003-06-18 20:09
    ten projekt byl naprawde super bardziej intuicyjnego pobierania dzwonkow nikt nie wymyslil bodopl ale napewno byl zostawiony jakis margines przed i po danej piosence choc watpie zeby wszyscy(100%)otrzymali upragniony dzwonek;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kenner pisze: 2003-06-19 01:07
    Na pewno caly system byl tak zrobiony zeby dzwonek dotarl na czas. Swoja droga to "zlota strzala" kojarzy mi sie z takim sokiem, ktory kiedys pilem. Nazywal sie .. "Zloty Potok", a to ostanie juz mie sie brzydko kojarzy ;))) Tak jak zreszta czekoladka "czekoladowy klejnot". :)) Niewaaaazne ..
    0
  • Users Avatars Mini
    maslo5 pisze: 2003-06-19 04:02
    Jezeli One-2-One sie naprawde spisala i kazdy otrzymal dzwonek to nagroda sie im jak najbardziej nalezy. Jednak powinni to ocenic sluchacze (np. za pomoca ankiety etc.). wiele juz bylo firm, ktore mialy dobry pomysl, ale wykonanie i realizacje (szczegolnie od strony technicznej) kiepska.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: