Zintegrowany system komunikacji smsowej dla prasy i radia "PRASA SuperSMS", będący autorskim projektem firmy One-2-One, zdobył nagrodę w 3 Konkursie Innowacji w Mass Mediach - Media Trend 2002 w kategorii Niekonwencjonalne wykorzystanie medium. Oceny dokonano na podstawie jego funkcjonowania w Gazecie Poznańskiej. System "PRASA SuperSMS" to kompleksowe i komplementarne z wydaniem drukowanym rozwiązanie, umożliwiające dostarczanie informacji i rozrywki oraz komunikację z czytelnikami w czasie rzeczywistym za pomocą SMSów.
"Jesteśmy bardzo szczęśliwi i dumni, że eksperci branży mediowej docenili nasz pomysł na wykorzystanie popularnych SMSów jako kanału komunikacji z czytelnikami. Dziękujemy serdecznie Gazecie Poznańskiej, że nam zaufała i jako pierwsza zdecydowała się zrealizować projekt. Nagroda jest dla nas tym bardziej cenna, gdyż dowodzi, że idea pomysłu się sprawdziła i takie usługi są potrzebne. Mamy nadzieję, że "Prasa SuperSMS" będzie ułatwiać kontakt coraz większej grupie zespołów redakcyjnych z szeroką gamą słuchaczy i czytelników" - powiedział Tomasz Długiewicz, prezes firmy One-2-One, operatora serwisu SuperSMS.pl.
Nagrodzone rozwiązanie "Prasa SuperSMS" to oryginalny pomysł na wykorzystanie SMSów do stworzenia prasowego systemu komunikacji mobilnej nadającego nowy wymiar gazetom codziennym. Czytelnicy wysyłając SMSy mogą kontaktować się na bieżąco z redakcją, brać udział w konkursach, plebiscytach sondach ad hoc organizowanych przez zespół redakcyjny oraz otrzymywać relacje na żywo z wydarzeń sportowych, notowań giełdowych i walutowych, a także mają dostęp do profilowanych kolekcji logosów i dzwonków do telefonów komórkowych.
Zaletą usługi jest stworzenie nowego, stałego kanału komunikacji z czytelnikami. Ponadto czasopismo zyskuje konkurencyjną pozycję wobec mediów elektronicznych, dzięki możliwości dostarczania informacji w czasie rzeczywistym. Projekt w dłuższej perspektywie będzie pozwalać na istotne rozszerzenie powierzchni i oferty reklamowej medium. Umożliwi natychmiastowe dotarcie przez SMS (np. w czasie kilkunastu minut od zamówienia) do grupy adresatów zgromadzonych w bazie danych oraz precyzyjne profilowanie przekazu reklamowego.
Konkurs Media Trend 2002 zorganizowała po raz trzeci krakowska firma szkoleniowa - Eskadra. Patronat objęło Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA - Oddział w Polsce) oraz Media i Marketing Polska i Gazeta Wyborcza.
Celem konkursu było wyróżnienie najciekawszych, najskuteczniejszych oraz najbardziej innowacyjnych projektów o charakterze marketingowym, powstałych z inicjatywy mass mediów. W tym roku formuła Konkursu została wzbogacona i tak, po raz pierwszy wzięły w nim udział domy mediowe. Do konkursu zgłoszono 50 projektów. Uroczysta Gala rozdania nagród odbyła się 24 października 2002 na zakończenie Konferencji Planowanie i Zakup Mediów.