"Co jest ważniejsze w utrzymaniu słuchacza przy stacji? Talent, czy technologie?"
To temat panelu dyskusyjnego, o najnowszych systemach interakcji ze słuchaczami, w którym udział weźmie Piotr Długiewicz, prezes rady nadzorczej firmy One-2-One, podczas dwudniowej Konferencji Radiowej. Dwunasta edycja Radio Conference Poland odbędzie się 19 i 20 października w Centrum Konferencyjnym Wojska Polskiego w Warszawie.
Organizowana od 1993 roku Konferencja Radiowa pozostaje najważniejszym wydarzeniem edukacyjnym i towarzyskim w Polsce dla profesjonalistów z radia i branż ściśle współpracujących z nadawcami. One-2-One jako firma specjalizująca się w usługach mobilnych dla radia, prasy i telewizji, po raz kolejny jest jednym z uczestników Konferencji. Firma dostarcza narzędzia służące do budowania relacji i nawiązywania interaktywnej komunikacji firm z klientami w oparciu o nowe technologie, w szczególności SMS i MMS oraz rozwiązania internetowe. One-2-One jest liderem na rynku polskim w zakresie komunikacji mobilnej dla stacji radiowych. Jest autorem platformy Radio One'X 2.0 - rozwiązania, które do komunikacji SMSowej ze swoimi słuchaczami stosuje większość rozgłośni radiowych w Polsce. Od kilku miesięcy swoje usługi oferuje również na rynkach zachodnich. Na dzień dzisiejszy ponad 80 stacji radiowych korzysta z rozwiązań One-2-One. Firma prowadzi kolejne już testy nowych systemów komunikacji mediów z odbiorcami wykorzystujących nie tylko popularne MMS, ale całe spektrum interakcji uwzględniające dodatkowo cechy targetu.
Konferencji, oprócz licznych wykładów, towarzyszyć będzie wystawa sprzętu, usług i oprogramowań dla radia. Swój udział potwierdzili przedstawiciele polskich stacji radiowych oraz prelegenci z BBC i Deutsche Welle. Licznie reprezentowane będą również wytwórnie płytowe, takie jak Sony Music, Uniwersal, Pomaton EMI.