Wydawnictwo International Data Group Poland S.A. zaoferowało swoim czytelnikom dostęp do zasobów archiwalnych wszystkich tytułów prasowych oraz udział w konkursach, plebiscytach i głosowaniach poprzez SMS. Dodatkowo czytelnicy mogą skorzystać z kolekcji gadżetów do telefonów komórkowych, w tym z popularnych dzwonków, logo, gier Java oraz animacji. Obsługą wszystkich czasopism oraz witryn internetowych należących do International Data Group Poland S.A. w zakresie technologii SMSowych zajmie się firma One-2-One.
"Z jednej strony chcieliśmy wyjść naprzeciw potrzebom naszych użytkownikom i wprowadzić znaczące udogodnienia, takie jak opcja błyskawicznego dostęp do, unikalnych na polskim rynku, zasobów archiwalnych czasopism (Computerworld, NetWorld, CXO, GameStar). Z drugiej chcieliśmy zaoferować naszym czytelnikom dodatkowy element rozrywki. Stąd właśnie pomysł wykorzystania SMSów, które są jednocześnie jednym z bardziej dostępnych i precyzyjnych narzędzi komunikacji" - powiedział Dariusz Sokołowski, szef sprzedaży Online w wydawnictwie International Data Group Poland S.A..
Zgodnie z zawartą umową, czytelnicy będą mogli sięgać do zasobów archiwum IDG oraz brać udział w konkursach i głosowaniach poprzez SMS. Jednocześnie na stronach internetowych poszczególnych tytułów wydawnictwa, zostaną zamieszczone galerie gadżetów do telefonów komórkowych takich jak: logosy, dzwonki oraz grafiki i animacje. Te same kolekcje pojawią się także w drukowanych wydaniach miesięczników PC World Komputer, Kino Domowego oraz GameStar.
"Cieszymy się, że zaufało nam kolejne tak duże i prestiżowe w swoim segmencie wydawnictwo. Korzystanie przez International Data Group Poland S.A. z usług One-2-One, jest dla nas tym cenniejsze, iż jest swoistego rodzaju świadectwem, że nasze zaplecze technologiczne oraz możliwości, jakimi dysponujemy, są w stanie sprostać oczekiwaniom jednego z największych wydawnictw zajmujących się nowymi technologiami w Polsce." - powiedział Sławomir Komiński, manager działu prasowego w One-2-One.