T-Mobile - kolejne roszady personalne

Newsy
Opinie: 10
Dagmara Ptasińska

T-Mobile poinformował o kolejnych zmianach personalnych w swojej strukturze.

Od 15 stycznia 2018 roku do zespołu T‑Mobile dołączy Magdalena Opara, która obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży Pośredniej.

Opara jest związana z branżą telekomunikacyjną od 2000 roku. Przez 10 lat pracowała w firmie Polkomtel, gdzie odpowiadała za rozwój kanałów i sieci sprzedaży. Zajmowała tam stanowiska menedżerskie, a następnie objęła stanowisko dyrektora Departamentu Sprzedaży Detalicznej. Była odpowiedzialna za realizację strategii rozwoju firmy, zarządzanie siecią sprzedaży pośredniej oraz budowanie relacji i zarządzanie współpracą z Partnerami. Magdalena ma również doświadczenie w zarządzaniu małymi firmami, w tym własnym biznesem.

Magdalena Opara zastąpi na stanowisku Pawła Kokoszę, który od października br. prowadził Departament Sprzedaży Pośredniej w T‑Mobile, a przedtem przez lata z powodzeniem zarządzał strategicznymi projektami realizowanymi w T‑Mobile Polska. Paweł Kokosza rozstaje się z firmą z końcem br.

1 stycznia w firmie powstanie również nowy departament Customer Expierience. Jest to jeden z kluczowych obszarów obranej w 2017 strategii, który dalej będzie rozwijany w kolejnych latach. Stanowisko Dyrektora Departamentu Customer Expierience obejmie Agnieszka Dudek, która od października br. kierowała działem CEX w T‑Mobile Polska. Dudek przez ostatnie lata zajmowała się zarządzaniem najważniejszymi projektami prowadzonymi w spółce.


Od początku 2018 w ramach struktury pionu Polityki Personalnej powstaje nowy departament Portfolia Produktów HR. Nową jednostką pokieruje Dagmara Ptasińska, związana z firmą od 6 lat, ostatnio Global Executive Manager HR oraz HR Manager Business Partner dla Pionu Technologii i Innowacji w T‑Mobile Polska. Nowy departament będzie koncentrował się na dostarczaniu rozwiązań programów rozwojowych dla kadry menedżerskiej i eksperckiej, realizacji projektów transformacji w ramach HR, jak również będzie łącznikiem pomiędzy globalnymi rozwiązaniami HR, a lokalnymi potrzebami biznesowymi.

Agnieszka Dudek

Magdalena Opara

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2017-12-19 19:00
    Z deszczu pod rynnę.
    -3
  • Users Avatars Mini
    Drukarz pisze: 2017-12-19 19:29
    Super, coraz wiecej kobiet w biznesie. Na trudne czasy to najlepszy ruch jaki Tmpl mogł zrobic. Szkoda jednak Pawla ale prawie 20 lat w jednej firmie to prawie emerytura:) Aga, trzymam kciuki za nowe wyzwania:)
    1
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-12-19 20:22
    Ja życzę dobrej technicznie sieci T-mobile zdecydowanie lepszej jakości obsługi i dbania o klienta. Każdego. Prepaid to też klient o czym się T-mobile boleśnie przekonało. Mniej durnowatych regulaminów i ograniczeń, mniej niechcianych bezsensownych wciskanych pseudousług typu "bezpieczne internety", pełen zakres usług dla prepaidów (jak w Orange), naprawa platformy billingowej i macie szansę odbić się od dna na które spadliście przez swoją niemiecką korpopolitykę.
    9
  • Users Avatars Mini
    Xxx pisze: 2017-12-19 22:37
    Czy T-mobile nadal ma wsparcie IT w Indiach?
    1
  • Users Avatars Mini
    Era pisze: 2017-12-19 22:47
    Customer Expierience. Niezwykłe będą doświadczenie klienta przy takim Expierience.
    1
  • Users Avatars Mini
    Edyt pisze: 2017-12-20 10:53
    T-m jesteście szczęściarzami. Trafił Wam się manager z prawdziwego zdarzenia - Pani Magda Opara. Powodzenia i dokopcie konkurencji.
    2
  • Users Avatars Mini
    Łos and Go pisze: 2017-12-20 10:58
    Magda przychodzi z Plusa, odkąd stamtąd odeszła - było już tylko gorzej i ta "dobra zmiana" niestety nadal trwa, tak źle to tu jeszcze nie było. Wszystko co było do spieprzenia - spieprzono. Dobre lata szykują sie w T.
    4
  • Users Avatars Mini
    kmn pisze: 2017-12-20 10:58
    i znowu bełkot korporacyjny-zero innowacji dla klienta. chyba że ta pani wprowadzi ofertę na masowy napływ klientów do t-mobile i sieć padnie. historia lubi się powtarzać. pamiętajmy jak było z plus i jego internetem. obecnie nie da się z niego korzystać w normalnych prędkościach w mojej lokalizacji.
    4
  • Users Avatars Mini
    bolo pisze: 2017-12-20 17:38
    T-Mobile to stan umysłu. Jak sekta.
    2
  • Users Avatars Mini
    Mike pisze: 2017-12-20 22:33
    Pani O nic nie osiągnęła w Plusie. Numerem 1 jest Play, i tam trzeba było kupić Dyrektora.
    -1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: