Urządzenie to dedykowane jest dla osób potrzebujących stałej opieki lub po prostu dbających o swoje zdrowie.
Decydując się na zakup opaski klient otrzymuje urządzenie z kartą sim oraz usługę w postaci aplikacji.
W aplikacji możemy kontrolować parametry zdrowotne osoby, która nosi opaskę. Mamy taką możliwość nawet dla kilku osób na różnych kontach.
Dostawcą rozwiązania Opaska SOS jest firma Locon.
Dzięki niej można:
Usługa dostępna jest w dwóch wariantach: standard i premium.
Opcja premium ma usługę teleopieki tj. połączenia z Centrum Ratownictwa Medycznego, gdzie ratownicy dostępni 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu pozostają do dyspozycji, aby udzielić wsparcia osobie potrzebującej.
Ratownik ma dostęp do informacji zdrowotnych podanych wcześniej podczas rejestracji opaski. W razie połączenia (po sygnale SOS lub wykryciu upadku) ratownik widząc parametry życiowe lub po przeprowadzonym wywiadzie decyduje czy sytuacja wymaga wysłania karetki.
Podobnie będzie w sytuacji, kiedy poszkodowany upadł i nie ma z nim kontaktu.
Wariant Premium ma możliwość ustawienia automatycznych pomiarów typu ciśnienie, puls, temperatura ciała czy saturacja oraz 10 stref bezpieczeństwa.
W opcji standard można ustawić jedną strefę bezpieczeństwa a historia lokalizacji i wyników zdrowotnych dostępna jest przez 90 dni.
Zdalna opieka w wariancie Premium kosztuje 72 zł.
A w opcji Standard 22 zł.
W obu opcjach otrzymujemy pierwsze 3 miesiące korzystania z usługi za 0 zł.
Cena ratalna (0%) opaski to 27 zł miesięcznie przez 2 lata.