Orange podsumował technologicznie Open’er Festival Powered by Orange 2018.
12 TB danych – tyle przesłali w trakcie Open’er Festival Powered by Orange klienci Orange Polska.
Największy transfer danych, ponad 449 GB klienci operatora przesłali ok. godz. 2 w nocy z 6 na 7 lipca – w trakcie koncertu Taconafide, ostatniego wspólnego występu duetu.
Najwięcej rozmów klienci Orange wykonali między koncertami MØ i Davida Byrne.
W ciągu godziny łącznie wszystkie rozmowy trwały 244 godziny, czyli tyle, co ponad 10 dni.
W trakcie całego festiwalu fani muzyki korzystający z sieci Orange Polska rozmawiali ponad 355 256 minut. Najwięcej klientów równocześnie korzystało z sieci czwartego dnia festiwalu, przed rozpoczęciem koncertu Bruno Marsa.
Podczas Open’er Festival Powered by Orange działała Orange strefa, w której pomiędzy koncertami uczestnicy festiwalu mogli przekazać do recyklingu stare telefony. Tym razem zebrano ich 800 sztuk.
Nowością była usługa na bazie Internetu Rzeczy, umożliwiająca ładowanie tysiąca telefonów komórkowych. Z tej usługi skorzystało 600 festiwalowiczów, którzy wypożyczyli powerbanki z funkcją szybkiego ładowania obsługujące wszystkie smartfony.
W trakcie festiwalu z darmowego Wi - Fi w Orange strefie skorzystało ponad 2 tysiące osób.
Ponad 114 tys. klientów skorzystało z pakietu 10 GB, oferty którą Orange przygotowało z okazji festiwalu.