Operatorzy komórkowi powinni współpracować ze stacjonarnymi

Newsy
Żródło: Gartner Dataquest
Opinie: 9

Gartner przygotował analizę i prognozę liczby połączeń w sieciach komórkowych z podziałem na ilość połączeń klientów biznesowych i indywidualnych. Aż do 2009 r. Gartner nie przewiduje rewolucyjnych zmian - klienci biznesowi będą generować coraz większą część ruchu w sieci, ale ich udział w porównaniu do liczby połączeń generowanych przez klientów indywidualnych nadal będzie bardzo niewielki.

Liczba połączeń ze względu na rodzaj klientów: biznesowi i indywidualni, Zachodnia Europa, 2004-2009

  2004 2005 2006 2007 2008 2009
Całkowita liczba połączeń (k) 368,570.9 387,185.9 397,195.5 403,454.3 407,729.0 411,383.8
Udział rynku biznesowego w ogólnej liczbie połączeń 15.2% 16.7% 18.3% 19.7% 21.0% 22.1%
Liczba połączeń biznesowych (k) 55,976.5 64,771.8 72,524.5 79,534.2 85,461.5 90,800.9
Udział klientów indywidualnych w ogólnej liczbie połączeń 84.8% 83.3% 81.7% 80.3% 79.0% 77.9%
Liczba połączeń indywidualnych (k) 312,594.4 322,414.1 324,671.0 323,920.2 322,267.4 320,582.9

Dane obejmują Francję, Niemcy, Włochy, Hiszpanię, Szwecję oraz Wielką Brytanię.

Gartner niezbyt odkrywczo sugeruje, że operatorzy powinni wprowadzić ryczałtową opłatę za transmisję danych oraz obniżyć ceny roamingu. Kolejna dobra rada dla operatorów to wprowadzania usług z atrakcyjnymi i prostymi opłatami. Operatorzy komórkowi powinni rozpocząć współpracę z operatorami stacjonarnymi i razem obsługiwać klienta w oparciu o zasadę "one-stop-shop".

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-06-29 01:18
    Amerykę odkryli.
    0
  • Users Avatars Mini
    gizmo9999 pisze: 2005-06-29 02:13
    Them... Ciekawe ile kasji wydali żeby wyciągnąć tak genialne wnioski!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    khak pisze: 2005-06-29 02:22
    Olsnienie ! Operatorzy oszolomieni tymi analizami i prognozami dojada do siebie (otrzasna sie) pod koniec 2020 roku, i poobnizaja ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    bla pisze: 2005-06-29 03:17
    ...niepokojąco odkrywcze...
    0
  • Users Avatars Mini
    NM pisze: 2005-06-29 04:36
    W toplsce tak jest narazie z "Ideją" i TPsą
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2005-06-29 09:57
    to raczej stacjonarni powinni zaczac wspolpracowac z mobilnymi...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-29 10:21
    I co wynika z rego "raportu"? Podali liczbę połączeń... Co to nam mówi? Oprócz tego, że firm jest dużo, dużo mniej niż indywidualnych klientów i w związku z tym jest mniejsza liczba połączeń - nic. A może tak czas połączeń by pokazano jak się rozkłąda? Za to się przecież płaci a nie jak jeszcze 20 lat temu u nas za pojedyncze połączenie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kzmik pisze: 2005-06-29 16:40
    Przyjmując logike szanowych panów z analizy wynika ze w 2025 rozmowy biznesowe bedą trawły dłużej niż trwa dzień ( w przeliczeniu na sztuke biznesmena) cos mi sie w tym nie podoba. Raport dla raportu a nie twarda informacja
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-07-01 05:44
    i co z tego ma wynikac?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: