W spotach będzie Marcin Prokop. Na platformach cyfrowych wezmą w niej udział twórcy internetowi.
W ciągu dwóch lat udało nam się zbudować wysoką, blisko 60-procentową świadomość marki nad Wisłą - zdradziła cytowana w komunikacie Mo Zhang, Brand Manager OPPO na Polska.
Jest to tzw. wspomagany brand awareness.
Produkcją spotu zajęła się agencja Grandes Kochonos, za działania w social mediach odpowiada agencja House of Hype, a działania PR wspiera agencja 24/7Communication.
Reżyserował Michał Korzewski, operatorem była Dominika Podczaska, scenografię stworzyła Natalia Mleczak, ubrania to marka MAMBI, muzyka to Auer, a całość wyprodukowała Papaya Films.
Nowciax, Rezigiusz, Patec, Zulu Kuki, Blowek i członkowie ekipy Wip Bros w nawiązaniu do motta „Film Your Story” smartfonem OPPO Reno5 5G tworzą na swoich kanałach w mediach społecznościowych daily vlogi.
Firma nawiązała również współpracę z Igorem Ignacym Leśniewskim, Wielmożnym – Igorem Szwęchem, Sebastianem Chlodnickim, Pauliną Wierzgacz, Aleksandrem Czubą oraz Krzysztofem Adamkiem. OPPO współpracuje także z Natalią Karczmarczyk oraz Karolem Pieszko, youtuberami i influencerami należącymi do Team X.
OPPO rusza niebawem również z kampanią na TiK Toku, gdzie w formie #challengu będzie promowało m.in. tworzenie materiałów wideo w nocy z pomocą smartfona z serii Reno5 (Ultra Night Mode Video).