OPPO ma 60% świadomość marki w Polsce

Newsy
Opinie: 0
Marcin Prokop oraz gwiazdy internetu w lokalnej kampanii marki OPPO

OPPO startuje z ogólnopolską kampanią pod hasłem Film Your Story, promującą nowe smartfony z serii Reno5.

W spotach będzie Marcin Prokop. Na platformach cyfrowych wezmą w niej udział twórcy internetowi.

W ciągu dwóch lat udało nam się zbudować wysoką, blisko 60-procentową świadomość marki nad Wisłą - zdradziła cytowana w komunikacie Mo Zhang, Brand Manager OPPO na Polska.

Jest to tzw. wspomagany brand awareness.

 

Produkcją spotu zajęła się agencja Grandes Kochonos, za działania w social mediach odpowiada agencja House of Hype, a działania PR wspiera agencja 24/7Communication.

Reżyserował Michał Korzewski, operatorem była Dominika Podczaska, scenografię stworzyła Natalia Mleczak, ubrania to marka MAMBI, muzyka to Auer, a całość wyprodukowała Papaya Films.


Nowciax, Rezigiusz, Patec, Zulu Kuki, Blowek i członkowie ekipy Wip Bros w nawiązaniu do motta „Film Your Story” smartfonem OPPO Reno5 5G tworzą na swoich kanałach w mediach społecznościowych daily vlogi.

Firma nawiązała również współpracę z Igorem Ignacym Leśniewskim, Wielmożnym – Igorem Szwęchem, Sebastianem Chlodnickim, Pauliną Wierzgacz, Aleksandrem Czubą oraz Krzysztofem Adamkiem. OPPO współpracuje także z Natalią Karczmarczyk oraz Karolem Pieszko, youtuberami i influencerami należącymi do Team X.

OPPO rusza niebawem również z kampanią na TiK Toku, gdzie w formie #challengu będzie promowało m.in. tworzenie materiałów wideo w nocy z pomocą smartfona z serii Reno5 (Ultra Night Mode Video).

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: