Polski oddział OPPO podał kilka danych dotyczących swoich wyników na naszym rynku w tym roku. Najważniejsza dla OPPO seria RENO stanowiła ponad 30% sprzedaży u operatorów i ponad 50% w sklepach RTV (retail).
OPPO sprzedało w tym roku około 90 tysięcy urządzeń IoT – były to głównie słuchawki.
Chiński producent w tym roku zmienił swoją europejską strukturę, co ma sprawić, że w całej Europie produkty będą debiutować szybciej i mniej więcej w tym samym czasie, a portfolio ma być bardziej jednolite w regionie. Od tego roku nie ma już podziału na Zachód i Wschód - jest jeden region Europa, z centralą w Düsseldorfie.
W I kw. przyszłego roku (styczeń-luty) na naszym rynku zadebiutuje smartfon z serii Reno8 (może występować pod inną nazwą), który będzie bezpośrednim następcą modelu Reno7 4G. W Polsce może pojawić się także składany smartfon Flip.
OPPO podczas prezentacji nie podało niestety danych dotyczących sprzedaży smartfonów i aktualnych udziałów w rynku.
W przyszłym roku OPPO zamierza mocno skupić się na rozwoju w segmencie premium, również w sektorze B2B i kontynuować dobrą passę w IoT, aby przebić tegoroczny wynik.