OPPO zostało oficjalnym partnerem UEFA Champions League. Umowa została podpisana na dwa sezony. OPPO jest pierwszą w historii chińską marką, która rozpoczęła współpracę z UEFA Champions League.
Podczas rozgrywek UEFA Champions League promowane będą smartfony z serii Reno i Find X oraz słuchawki i smartwatche.
W ramach współpracy z UEFA Champions League, OPPO będzie szeroko promowane podczas transmisji ze spotkań, na stadionach, w tym bandach reklamowych wokół boisk, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.
OPPO współpracuje z turniejami tenisowymi – Wimbledon oraz Roland-Garros, z którymi producent związany jest już czwarty rok z rzędu. Ponadto, jest globalnym partnerem Międzynarodowej Rady Krykieta ICC (ang. International Cricket Council).
Producent będzie współpracować z UEFA w ramach Superpucharu Europy UEFA, Ligi Mistrzów Futsalu UEFA oraz Ligi Młodzieżowej UEFA. Umowa została podpisana na dwa sezony: 2022-2023 oraz 2023-2024.