Orange ma awarię sieci

Newsy
Opinie: 38

Orange poinformował, że ma kolejną awarię sieci. Są problemy z połączeniami głosowymi i internetem. Informacje o awarii są komunikowane na infolinii i Facebooku.

Aktualizacja (23:00) - komunikat Orange na FB:

W tym momencie mogą jeszcze występować utrudnienia w działaniu sieci, ale powoli powinno wszystko wracać do normy. Przepraszamy za niedogodności.

Opinie:

Opinie archiwalne (38):

Komentuj

Komentarze / 38

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Idol pisze: 2016-08-05 23:04
    Kolejne zbiegowisko w Warszawie (koncert Rihanna), a poprzednio szczyt NATO i marketingowy bożek wymyślony przez marketingowców Pana Falacher-a padł zanim na dobre powstał. Brawo Orange - oby tak dalej!
    3
  • Users Avatars Mini
    Nihao pisze: 2016-08-06 00:03
    Tym razem chociaz obeszlo sie bez przypalu na cala Polske.
    2
  • Users Avatars Mini
    dron timobajl pisze: 2016-08-06 00:08
    Jestem jelopem z timobajl i powtarzam tylko to, co uslyszalem pod biurkiem na szkoleniu. Timobajl ma wspanialy, prosty abonament, nie wiem co to, ale tak kazali gadac. Wzwyzek tez nie ma, ale tez nie powiem co to, bo kazali mi to powiedziec, a nie rozumiec. Oczywiscie na wszelkie pytania dotyczace mojego wychwalania nie odpowiem, bo marketingowcy nie kazali. Marketingowcy timobajl sa wspaniali i ludzie zupelnie nie opuszczaja masowo naszej sieci a pracownicy sa w pelni zadowoleni z niebotycznie niskich wyplat.
    2
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2016-08-06 00:12
    Ale się cieszę, że niedługo już w play ;)
    -1
  • Users Avatars Mini
    Jakub pisze: 2016-08-06 01:34
    Dzisiaj przeniosłem numer do PLAY, z tego co słyszę może działa topornie ale zawsze działa.. A podobno operator bez infrastruktury :p
    -2
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2016-08-06 01:42
    Niestety działa bez awarii gorzej niż Orange w czasie awarii. Flej, to megaporażka.
    -3
  • Users Avatars Mini
    maruuu pisze: 2016-08-06 07:56
    A już myślałem, że mi się środki na koncie skończyły i zrywa połączenia 2G,3G,LTE, bez różnicy. Nawet meczu nie szło oglądać :(
    1
  • Users Avatars Mini
    Widz pisze: 2016-08-06 08:19
    A co robią nasze służby specjalne? Przecież przy poprzedniej awarii guru A. macierewicz stwierdził, że to niemal na pewno cybernetyczny atak na strategiczną infrastrukturę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Nie przedlużę umowy z Orange. pisze: 2016-08-06 08:20
    Znowu ogólnopolska awaria sieci Orange! Czy tak będzie co miesiąc? Zaczyna mnie to wk....ć. A niby wczoraj artykuł (chyba sponsorowany), że Orange ma najlepszy net mobilny.
    6
  • Users Avatars Mini
    Promo - od 5.08 Orange bezpłatnie oferuje "Awarię" jako comiesięczny pakiet odnawialny. pisze: 2016-08-06 08:26
    Porażka i kompromitacja. Pod koniec lipca ogólnopolska awaria sieci Orange. Wczoraj 5.08.2016 od godziny 21:16 kolejna awaria ogólnopolska Pomarańczowego Niedorajdy. Widać, że Orange postanowił awarię sieci dawać klientom w gratisie jako comiesięczny pakiet odnawialny.
    4
  • Users Avatars Mini
    sbsb pisze: 2016-08-06 09:20
    Oj to tylko awaria, a wszędzie zaraz groźby, gromy. "odejdę" itd... No, to jeszcze raz powiem, to tylko awaria. Warto się uspokoić wewnętrznie, skąd w ludziach tyle agresji?
    -1
  • Users Avatars Mini
    fafik pisze: 2016-08-06 09:58
    Zwalniajcie dalej pracowników z obsługi technicznej celem 'oszczędności' to tych awarii na pewno mniej będzie... :/
    10
  • Users Avatars Mini
    jsfgjs pisze: 2016-08-06 11:11
    Płacisz za dostęp do sieci to masz ją mieć. Nie ma sieci, nie ma kasy. Tak powinno być. Samo "przepraszamy za usterki" nie wystarczy. Czy jak ty nie zapłacisz operatorowi to możesz powiedzieć "przepraszam nie mam kasy"?
    6
  • Users Avatars Mini
    Wjo pisze: 2016-08-06 12:01
    Jak Publikowanie imienia i nazwiska oraz wizerunku bez zezwolenia ma sie do ustawy o ochr. Danych osobowych?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pomarańczowa awaria pisze: 2016-08-06 12:37
    Niech pan rzecznik Orange się wypowie może na temat przyczyn tej kolejnej awarii. Oszczędności panie rzeczniku? Zachłanny koncern prowadzi politykę dziadowania na wszystkim? Niekompetentni ludzie? Zaniedbania? Czekam panie rzeczniku Orange, tylko prawdę proszę, bez marketingowego bełkotu i formułek ze szkoleń. A przeprosiny może pan sobie włożyć, co mi po nich jeżeli awarie w Orange nabierają systematyczności? Jeszcze jedna powżna awaria jak te ostatnie i wywalam dwia karty sim Orange do śmietnika, i tak powinien zrobić każdy wasz abonent, może to was czegoś nauczy w końcu.
    9
  • Users Avatars Mini
    łukasz pisze: 2016-08-06 13:13
    Też składałem ostatnio do Orange zgłoszenie że net nie działa jak działato wolno dostałem odpowiedz:Sprawdziliśmy możliwości korzystania numeru z dostępnych technologii oraz za pomocą odpowiednich APN-ów. Wszystkie parametry wskazują na możliwość przesyłania danych a internet działa wolno strony fb i nk itp nie wchodzą wszystko w porządku jest itp taką informacje dostałem
    1
  • Users Avatars Mini
    Adam46 pisze: 2016-08-06 17:06
    Mam aktualnie w Orange 4 numery. Dwa z nich od ponad 10 lat. Zdecydowałem się przenieść je wszystkie do innej sieci. Regularne awarie i brak jakichkolwiek ciekawych ofert. Trzymajcie tak dalej :) Pozdrawiam. Niedługo już BYŁY klient.
    5
  • Users Avatars Mini
    pisze: 2016-08-06 18:58
    Bez przesady. Ja mam 7 numerów w Orange i nigdzie się nie przenoszę. W szufladzie awaryjny Virgin, w razie awarii (można z niego zalogować się do sieci, która aktualnie nie ma awarii).
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-08-06 20:14
    a gdzie jest naczelny internetowy PR-owiec tej sieci zwany ASF ?
    -3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-08-06 20:15
    Takie wydarzenia pokazują nadto wyraźnie że wszystko to, co kiedyś kiedyś pisałem o tej sieci i opowiadałem swoje doświadczenia, ze to jest.... prawdą. :-)
    -3
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2016-08-06 21:02
    ja też mam już dość ciągłych problemów. choć może one nie są jakieś uciążliwe ale brak jakiejkolwiek informacji o awarii na stronie operatora graniczy z cudem . nie mam konta ni nie będę miał konta na facebooku - wiec taki kanał informacji mnie nie obchodzi. po to jest strona operatora aby na niej w pierwszej kolejności pisać o takich awariach. Ale oczywiście pan Jabczyński ma nas użytkowników gdzieś - dlatego ja niedługo tez będę miał orange gdzieś . Numer mam od 2006 ale przygodę zacząłem od cho cho jeszcze jak była idea , później nowa idea i nieszczęsny orange. po prostu mam drugi numer w plusie i z któregoś musze zrezygnować wiec chyba jest oczywiste że to będzie ten operator co mnie najbardziej wkurza. ja wiem że awarie sa tez w plusie , playu t mobile i innych ale mnie denerwuje postepowanie tych ludzi na tych stołkach. Jak człowiek się spóźni jeden dzień to ma uz smsa o braku płatności a jak sami dają ciała to..... dadzą Internet na weekend gratisowy gdzie w ten weekend i tak nie m zasięgu lub dalej jest awaria. -ostatnia taka w lipcu nad morzem. poza tym kiedyś była jedna promocja i wszystko jasne a teraz piec promocji rabat taki rabat siaki gdzie trzeba mieć łeb jak arbuz żeby to zrozumieć. Mam gdzieś taka firmę dlatego już nie długo z niej odejdę. a panu Jabczyńskiemu życzę aby go wywalili ze stolka za głupoty które wygaduje a wygląda na takiego normalnego....
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2016-08-06 21:44
    a ja na marginesie to się zastanawiam, czy klienci biznesowi sieci Orange to tez mają AWARIĘ ?
    -3
  • Users Avatars Mini
    tak pisze: 2016-08-07 00:36
    też - mam zarówno służbowy z dużej korporacji jak i prywatny w orange. Wynik: oba nawalają przynajmniej jeśli chodzi o internet calutki dzień 06.08.2016
    0
  • Users Avatars Mini
    wm pisze: 2016-08-07 06:22
    Wygląda to jak teoria spiskowa, ale pół roku przed końcem umowy Neostrada zaczęła działać wzorowo - umowa "do 10 Mb/s", osiągany rzeczywisty transfer - 10,5 Mb/s, no, sama słodycz. Podpisane przedłużenie, minęły może dwa tygodnie i już mam w porywach 8 Mb/s, a ostatnio doszły znajome przerwy i zrywanie połączenia, i do pracy zatrudniam LTE innego operatora, wolniejsze, ale stabilne.
    0
  • Users Avatars Mini
    nju mobile pisze: 2016-08-07 07:57
    mam nju mobile, kto w tej sieci wymyślił idiotyzm braku możliwości wyłączenia pinu na sim karcie?
    1
  • Users Avatars Mini
    Marianek pisze: 2016-08-07 09:46
    Cześć. A co się dzieje z Orange? 24 godziny minęły i nie ma żadnej awarii? Leniuchują Orangutanki :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    do "dron timobajl": pisze: 2016-08-07 10:01
    BZDURY PISZESZ, acanie! W abonamentach T-Mobile (oprócz Internetu) są ZWYŻKI 5zł za brak zgody na marketing! A w niektórych ofertach z telefonem należy uważać na tzw. "dodatkowy czas oznaczony" - AUTOMATYCZNE ODNAWIANIE UMÓW 24-miesięcznych na kolejne okresy 12 miesięczne!
    0
  • Users Avatars Mini
    do "nju mobile": pisze: 2016-08-07 10:01
    Ten idiotyzm funkcjonuje w całym Orange. To jeszcze pozostałość z czasów IDEI.
    1
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2016-08-07 11:00
    Orange nigdy nie bedzie normalna siecia pod wieloma wzgledami w tym technicznym.
    -3
  • Users Avatars Mini
    apex pisze: 2016-08-07 13:16
    @njumobile @do "nju mobile" Przeciez karty orange nie maja pinu. Co do kart nju to fakt, pin to jest debilizm, ale z tego co mowia na necie to mozna go sciagnac idac z karta do oddzialu. Chociaz chyba nie kazda karta ma pin, ja swoja mam juz rok i pinu nie ma, tylko 2 na neta maja. Moze tylko w abo sa piny?
    0
  • Users Avatars Mini
    Lisu pisze: 2016-08-07 13:21
    W abo są piny i nie ma możliwości ich wyłączenia.
    -1
  • Users Avatars Mini
    apex pisze: 2016-08-07 13:26
    Tmobajl lepszy - maja awarie od 2 dni i ciagle sa przerwy w dostawie neta, ale zgaduje, ze lepiej nie wspominac o awariach to mniej zrzedzenia jest na uslugi i zamiast tego bredzic o super prostych umowach i zwyzkach:-) Widac dopiero po miesiacu czy 2 marketingowcy sie skumali, ze rzucanie pustymi haslami nic nie daje to zaczeli tlumaczyc co to te zwyzki
    0
  • Users Avatars Mini
    normalka pisze: 2016-08-08 07:06
    kto wybiera tą sieć musi być gotowy na awarie, w tej sieci może być tylko gorzej
    -1
  • Users Avatars Mini
    svsv pisze: 2016-08-08 07:13
    Pierwsza awaria = 7.07; Druga awaria = 6.08. To teraz trzecia przypada na 5.09
    1
  • Users Avatars Mini
    KarolSk pisze: 2016-08-08 10:29
    Widzę, że wystarczy gimbazę na chwilę od internetu odciąć i już lamenty, jak by nie mieli, czego do gara włożyć. Weźcie się ogarnijcie niektórzy :P
    1
  • Users Avatars Mini
    Gary pisze: 2016-08-08 11:00
    Śmieszą mnie komentarze osób piszących o przeniesieniu do Play, chyba nie wiecie po piszecie bo w Play to pod tym kontem najgorszy operator z możliwych. Bez infrastruktury, bez zasięgu macierzystego ,a internet potwornie wolny! Zresztą zawsze przy testach wszystkich sieci to się potwierdza.
    7
  • Users Avatars Mini
    y88 pisze: 2016-08-08 13:21
    Te awarie zaczynają być męczące, ciągle coś z tą siecią jest nie tak jak nie znikają pieniądze z konta to są awarie....
    2
  • Users Avatars Mini
    Orange Awaria co miesiąc. pisze: 2016-08-08 20:48
    Awarie w Orange są jak miesięcznice w PIS.
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: