Orange przeprasza i tłumaczy przyczyny awarii

Newsy
Opinie: 84

Orange przygotował krótką informację tłumaczącą przyczyny trwającej aktualnie awarii swojej sieci. Oto jej treść:

"Niestety awarie były, są i będą. Trywialne, ale prawdziwe. Borykają się z nimi wszyscy operatorzy. Nie jesteśmy i nie będziemy żadnym wyjątkiem. Rozumiem Wasze słuszne niezadowolenie i jeszcze raz przepraszam. Rozumiem też duże zainteresowanie mediów. Tak to działa. Informacja musi wzbudzać emocje. Czytając jednak część relacji mówiących o „wielkiej awarii” i „utracie zasięgu” na spokojnie wyjaśniam. Mamy awarię nie całej sieci tylko usług VoLTE i WiFi Calling. Korzysta z nich odpowiednio 4 i 2 proc. naszych klientów. W tej chwili platformy są wyłączone, a dostawcy sprzętu pracują nad znalezieniem przyczyny problemów. Zdecydowaliśmy, że nie uruchomimy ich dopóki nie będzie 100 proc. pewności, że wszystko działa poprawnie. Wszyscy klienci korzystają normalnie z naszych usług, tak jak wcześniej, kiedy nie było uruchomionych VoLTE i WiFi Calling. To oznacza, że mają zasięg, działa szybka transmisja danych itp. Proszę teraz o Waszą cierpliwość i oczywiście poinformuję, kiedy ponownie włączymy platformy." - rzecznik Orange, Wojciech Jabczyński

Opinie:

Opinie archiwalne (84):

Komentuj

Komentarze / 84

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    radar pisze: 2017-09-09 18:52
    G....o prawda panie Wojtku. Jestem abonentem sieci orange i mieszkam w aglomeracji śląskiej. Od godziny 12 w czwartek zaczely sie problemy z wysylaniem/odbieraniem smsow, wykonywaniem polaczen a po dzien dzisiejszy sobota godzina 19 nikt nie umie sie do mnie dodzwonic. Mam smartphona ktory nie posiada lte, dziala na 2/3g wiec prosze skonczyc o bajeczkach o VoLTE... oczywiscie rozumie ze juz sa rekompensaty dla klientow...?
    -31
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-09 19:07
    Już teraz rozumiecie czemu mam taki a nie inny login i czemu taki a nie inny avatar?
    -42
  • Users Avatars Mini
    troip pisze: 2017-09-09 19:20
    przestancie narzekac na orange, to wspaniała sieć i nic jej nie doówna
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-09 19:52
    trudno obronić tezę że Orange to firma porządna, godna zaufania a tym bardziej solidna.
    -40
  • Users Avatars Mini
    Mustafa pisze: 2017-09-09 20:00
    cześć >rysiek z. z godz 19:20 jak tam łachudro żyjesz
    0
  • Users Avatars Mini
    hfty pisze: 2017-09-09 20:03
    Jak można "tłumaczyć warunki awarii". Do szkoły, marsz.
    2
  • Users Avatars Mini
    wiesiek pisze: 2017-09-09 20:05
    jaka awaria? u mnie we wsi spokojnie , idziem na piwo zara bo sobota jest. awaria to bedzie jak nam na piwo zabraknie.
    -5
  • Users Avatars Mini
    Króliczek pisze: 2017-09-09 20:08
    Bląd popełnił Orange że takiego FAJFUSA jak ten z 19:52 jeszcze nie usunęli z sieci.
    -1
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2017-09-09 20:20
    Orange to przez ostatnie kilka lat syf i nic tego nie zmieni ( chyba ze stracą wielu abo )
    4
  • Users Avatars Mini
    Gość pisze: 2017-09-09 20:28
    Gdyby nie napisali nie wiedziałbym, że jest jakaś awaria. A z mediami to niestety prawda, jest coraz gorzej z rzetelnością informacji
    -8
  • Users Avatars Mini
    Orange to bydło pisze: 2017-09-09 20:40
    szkoda gadać
    -6
  • Users Avatars Mini
    Króliczek pisze: 2017-09-09 20:44
    Gość: - masz rację w swoim komentarzu. Ale jest jedna uwaga: trzeba wyrażać swoje poglądy i używać wyrazów nie szczenięcych jak to niektórzy czynią. Przecież można coś krytykować oficjalnie, ale używać języka "ludzkiego".
    0
  • Users Avatars Mini
    Stole pisze: 2017-09-09 21:35
    Ostatnio często te awarie. XXI wiek
    1
  • Users Avatars Mini
    qqrq pisze: 2017-09-09 21:53
    Jak można "tłumaczyć warunki awarii" ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2017-09-09 22:26
    Polska to jednak Januszami stoi. Przykładem jest tu pierwszy komentujący. Już widzi miliony płynące z odszkodowania, bo do Janusza się Karyna z Grażyną nie mogły dodzwonić. Za odszkodowanie już planuje zakup domu w Wilanowie i Mercedesa S-klasy. Za resztę kupi remizę żeby zaprosić Zenka Martyniuka - idola Janusza.
    2
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2017-09-09 22:27
    współczuję Panu Rzecznikowi takiej pracy.
    4
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2017-09-09 22:42
    Plus najlepszy
    -5
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-09-09 22:51
    @OrangeToDziadostwo Rozumiemy, jesteś idiotą, stąd nick i avatar który dosadnie wyjaśnia twój niski poziom.
    42
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-09 23:29
    ha ha ha ha, W telekomunikacji nie ma większej firmy, tak pełnej idiotów jak Orange Polska.
    -42
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-09-09 23:51
    @up Jednak ty bijesz wszelkie rekordy zidiocenia.
    28
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-10 00:01
    zamiast przejmować się jakąś tam awarią, lepiej potańczmy sobie w pracy: https://www.youtube.com/watch?v=g5wvVYcn1PI (Orange LipDUB).
    -41
  • Users Avatars Mini
    Luk pisze: 2017-09-10 07:34
    Mam telefon co obsługuje te dwie usługi i jedynie one nie działają czyli telefon działa tak jak działał zanim zostały uruchomione. Ale żadnych utrudnień w korzystaniu z telefonu nie zauważyłem. Mam nadzieję że szybko to ogarnął bo jakość połączeń była lepsza po LTE.
    -1
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-09-10 08:56
    Mówta co chceta ale i tak uwarzam, że Orange ma najleprzą sieć. Play działa w stanie ciągłej awarii i ludzie zadowolone są
    2
  • Users Avatars Mini
    Pati pisze: 2017-09-10 10:24
    orange ma najlepsze oferty i uwielbiam tego operatora. sa tu doskonałe promocje a drobne awarie ma każdy operator
    3
  • Users Avatars Mini
    do pisze: 2017-09-10 12:07
    ile ci płacą za tą beznadziejną reklamę ?
    -10
  • Users Avatars Mini
    Be pisze: 2017-09-10 12:14
    Do 12:07 - kto ci płaci za tę beznadziejną krytykę kokegów. Mają rację.
    0
  • Users Avatars Mini
    Orange to beton pisze: 2017-09-10 15:26
    Pracowałem w tej firmie i powiem tylko to: na każdą aplikację obsługującą dany segment sieci przypadało następnych kilka, które robią to samo plus coś jeszcze. Awarie są m.in. z tego powodu, że zamiast kilku niezbędnych systemów jest pełno podoklejanych przez lata i nawet ludzie z techniki gubią się w tym gąszczu, a im większy bałagan tym łatwiej o usterkę. Tyle w temacie (o szczegółach nie mogę pisać - obowiązuje mnie nadal tajemnica firmowa).
    -19
  • Users Avatars Mini
    Aloun pisze: 2017-09-10 16:49
    Orange to beton@: zgadzam się z Tobą. Wiele razy byłem w BOK i na proste pytania o jakąś usługę nie umieli poinformować. A zatrudnieni w obsłudze i konserwacji sieci, nie potrafili podać zysku anten. No, ale myślę, że to się zmieniło i z nową technologią bedą lepsi fachowcy. Ja nie mam problemów z Orange!!!!!
    -19
  • Users Avatars Mini
    Pati pisze: 2017-09-10 17:00
    @Aloun A co ciebie może obchodzić "A zatrudnieni w obsłudze i konserwacji sieci, nie potrafili podać zysku anten"? Od tego są katalogi i specyfikacje ty bałwanie, zresztą i tak nie zrozumiesz co tam jest napisane. Janusz od zysków anten hahahaha
    16
  • Users Avatars Mini
    Aloun pisze: 2017-09-10 17:18
    @Pati...Dałeś sobie sam ODPOWIEDŻ KIM TY JESTEŚ. Ja tobie nie ubliżam bez powodów. A pytanie zadane fachowcom sprawiło im kłopot i nie umieli podpowiedzieć żebym zajrzał do katalogów - hi,hi. Ty jednak jesteś "mądry" i umiałeś - hi,hi....O szczegóły to cie już nie będę pytał, bo napewno je znasz JELONKU
    -13
  • Users Avatars Mini
    Aloun pisze: 2017-09-10 17:32
    @Pati..... no szkoda ze bez powodu ubliźasz. Oni nie umieli podpowiedzieć, żeby zajrzeć do katalogu. Ale ty musisz być bardzo ciemniak, bo nie umiesz zapytać o jakie szczegóły chodziło. Przyznaj sie, potrafisz po ludzku zapytać??? Ćpoku!!!
    -13
  • Users Avatars Mini
    Pati pisze: 2017-09-10 17:32
    @Aloun. i w ogóle nie zabieraj głosu bo jak dla mnie jestes trolem o prostaczym sposobie myślenia
    11
  • Users Avatars Mini
    Aloun pisze: 2017-09-10 17:52
    @Pati... w dalszym ciągu udowadniasz że jesteś NIKIM.
    -15
  • Users Avatars Mini
    Pati pisze: 2017-09-10 18:46
    @Aloun Gdybyś miał odrobinę rozumu to wiedziałbyś że specyfikacji szuka się w katalogach producentów. Co może chłopka na infolinii interesować twoja frustracja odnośnie nieumiejętności posługiwania sie internetem i znajdowania informacji? Ćpoku!!!
    16
  • Users Avatars Mini
    ORANGE TO DZIADOSTWO pisze: 2017-09-10 19:02
    a wiecie o tym że w Orange istnieje coś takiego jak "czarna" lista klientów? Są to klienci firmy, którzy płaca rachunki ale których firma nie obsługuje i ignoruje. Są to klienci którzy np. nigdy nie dodzwonią się na infolinię (ciągle im gra muzyczka) bo np. dzwonią na tę infolinię zbyt często i coś tam chcą, mają swoje roszczenia. Jak trafić na czarną listę? Wystarczy że trafi się na nieodpowiedniego konsultanta, któremu coś się nie podoba, ten się zdenerwuje a następnie poleci do swojego kierownika i jeśli kierownik ma w nosie klientów jak ten konsultant, z łatwością doda go do tzw. czarnej listy. Skąd o tym wiem? Od byłego pracownika Orange z Lublina. Może Pan Rzecznik by skomentował jakoś te chore praktyki firmy? CAŁA TA FIRMA JEST CHORA!!
    -26
  • Users Avatars Mini
    Aloun pisze: 2017-09-10 19:07
    @up Sam jesteś chory.
    20
  • Users Avatars Mini
    Aloun pisze: 2017-09-10 19:08
    @Pati....a gdzie ja napisałem że chcę znać parametry anten przez nich instalowane? Poza tym jeśli ty troche wiesz o co pytałem to odpowiedz. Nie jest nowością nie wszystko umieć w swoim zawodzie. Być może ty się na tym znasz: to odpowiedz. Dlaczego antena wzmacnia sygnał bez podłączania wzmacniaczy??? Nie będę miał ci za złe jeśli nie wytłumaczysz!!!
    -11
  • Users Avatars Mini
    Pati pisze: 2017-09-10 19:11
    @Aloun Przecież gęgasz coś o zysku anten? To nie jest parametr anteny? Ogarnij się chłopie, weź sobie wklep do googla "zysk anteny" i się dowiesz. W dzisiejszych czasach miarą imbecylizmu jest właśnie nieumiejętność wyszukiwania informacji samodzielnie.
    12
  • Users Avatars Mini
    Aloun pisze: 2017-09-10 19:14
    Ty z 19:07 nie podszywaj się
    -12
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-09-10 19:21
    @Aloun Tu masz przykładowo parametry jednej z anten Kathrein, to takie trudne samemu wyszukać? Na stacjach wiszą anteny Kathreina albo Huaweia najczęściej. http://www.kathrein.pl/anteny_stacji_bazowych/wiadomosci.php?art=86 Jak widać zysk tej przykładowej anteny Kathrein wynosi 18dBi
    12
  • Users Avatars Mini
    Aloun pisze: 2017-09-10 19:38
    @Pati... no przecież o to cały czas chodzi Nie umieli podać informacji gdzie szukać parametrów. Ja teraz tobie dałem pytanie i ty wiesz a Oni nie wiedzieli. Poza tym tam "gość" podał typ On wie, a Oni nie. Jest jeszcze sprawa paramatrów a ja pytałem o zysk. To jest tylko najprostsze pytanie. Nie pytałem wszystkie parametry, których oczywiście nie musieli znać.
    -3
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-09-10 19:50
    @Aloun Anteny na stacjach są (i muszą) być o dużym zysku, jeżeli chodzi o część nadawczą to można doprowadzić mniejszą moc do anteny, są rozporządzenia odnośnie emisji PEM w Polsce które ograniczają natężenie pola, więc zysk anteny powoduje że RRU doprowadza mniejszą moc, natomiast moc wyjściowa (e.i.r.p.) mieści się w wartościach dopuszczalnych, nie zapominajmy że antena pracująca "na odbiorze" musi posiadać duży zysk bo musi "słyszeć" słabe (słabsze niż stacje bazowe) stacje mobilne pracujące w znacznie gorszych warunkach. To tak w skrócie.
    7
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-10 20:07
    asf, naczelny klakier orange nie śpi. Dziś chyba zawału dostanie i ostrego ataku serca i mózgu. Jeszcze 2h i go karetka do wariatkowa zabierze, już się gotuje. :-)
    -22
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-09-10 20:11
    @up Wypad stąd trollu idioto!
    15
  • Users Avatars Mini
    Aloun pisze: 2017-09-10 20:18
    19:50 gość. No dzięki serdeczne za podanie info. Nie miej mi za złe jeśli Ciebie zapytam: jak to się dzieje, że antena wzmacnia sygnał bez podłączania wzmacniaczy? Tylko b.proszę nie traktuj pytania jako złośliwe!!!!!!!!!
    1
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-09-10 21:05
    @Aloun Popatrz sobie: https://www.youtube.com/watch?v=xyjaBap1W1I Raczej się szkoła kłania i lekcje fizyki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Aloun pisze: 2017-09-10 21:14
    21:05 gość. Przyjemnie się z Tobą koresponduje!!! Oczywiście, że skorzystam Ale co do szkoły to piszę hi.hi.hi.....może się domyślisz. Można nawet na takich portalach mieć przyjemne kontakty. 73s.
    -5
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2017-09-10 21:45
    Aloun lepiej z tego adresu skorzystaj. Tutaj sa szczegoły https://vimeo.com/10322718. Pokazane są wieloelementowe anteny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Anna pisze: 2017-09-10 21:54
    PS. popraw: https://vimeo.com/103227182. Tam 2 brakoealo
    1
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-09-10 22:03
    @Aloun Chcesz być lub być może jesteś krótkofalowcem to musisz znać takie podstawy, zdobywanie wiedzy z forów to nie jest dobry pomysł, jest masa literatury która temat anten ogarnia, poszukaj książek nieżyjącego już kolegi SP6LB Zdzisława Bieńkowskiego, masz tam wszystko:-) 73!
    1
  • Users Avatars Mini
    Aloun pisze: 2017-09-10 22:17
    gość...' no to już wiem, że znasz technikę antenową. Nie mam pojecia jak Ci podziękować. Jednak masz pełną kulturę w kontaktach A to 73s to było dla sprawdzenia czy się nie mylę. Szkoda, że Zdzisio nie żyje. Na pogrzebie we Wrocławiu nie byłem - mam trochę daleko.
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-11 00:29
    normalnie to wygląda jakby Schizofrenik ASF sam ze sobą korespondował.
    -13
  • Users Avatars Mini
    oj pisze: 2017-09-11 07:53
    Treść komentarza OrangeToDziadostwo: od kiedy jesteś na gsm... Cały czas jest czerwony, a ty się chcesz z nim konkurować i d i o t o ?????
    1
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-09-11 11:30
    awaria za awarią w tym Orżnąć, a jak krytykuję Orżnąć piszę,że w Plus jest lepiej to jestem wyśmiewany, a jakoś Plus żadnej awarii nie miał, siedźcie sobie ludzie w awaryjnym Orżnąć i dalej krytykujcie tych, którzy piszą,że Orżnąć to szajs
    -4
  • Users Avatars Mini
    Pierre pisze: 2017-09-11 12:13
    Ja tam nic złego w Orange nie widzę.Dzwonie,odbieram net działa,obsługa w miarę ok,Sieć jak sieć. T-Mobile jest technicznie lepsze bo też tam byłem ale z Orange spokojnie da się wytrzymać.Co do awarii to u nas jedna była po wakacyjnej burzy.Nie ma się co zbytnio gorączkować bo każdy operator ma coś za uszami i ideału nie znajdziemy.
    4
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-09-11 12:43
    kto nie szuka ideału ten nie znajdzie i wtedy trzeba się zadowolić byle siecią awaryjne Orżnąć, co tam,że awaria, co z tego,że nie można korzystać z netu, to nieważne,liczy się logo?
    -4
  • Users Avatars Mini
    Pierre pisze: 2017-09-11 13:17
    a2mobile mówisz że znalazłeś idealną sieć dla siebie w plusie?To pogratulować wyboru i tego że odkryłeś ideał;)
    1
  • Users Avatars Mini
    śrut pisze: 2017-09-11 13:44
    Z waszym podejściem typu "przecież działa to co będziemy trzymać personel techniczny" i zwalnianiem pracowników technicznych na lewo i prawo daleko nie zajedziecie. Przykładem awaria... działało i przestało. I co? I nie ma kto tego zrobić, bo większość już zwolniliście.
    1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-11 13:58
    Owszem. Plus nie jest zły. Może jest "nudny" i spokojny (nie uprawia nachalnego marketingu) ale to niekoniecznie jest wada.
    -10
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2017-09-11 14:10
    Czy ty już nie używasz swojej ikonki, czy jesteś kimś innym? Jeśli nie sprawi Ci pytanie kłopotu to odpisz.
    1
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2017-09-11 14:12
    PS dotyczy OrangeToDziadostwo
    0
  • Users Avatars Mini
    Orange pisze: 2017-09-11 14:25
    http://gsm.biz.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-11 17:01
    Używam. Jak mi sie nie chce zalogować to pisze tak, jednak czasami mnie podrabia, podszywa sie taki tutejszy Pacjent asf. Zawsze wtedy najczęściej podszywa sie i pisze ze Orange jest super lub tym podobne.
    -12
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-11 17:18
    Poza tym cały czas leczę się psychiatrycznie, macie pojęcie że jestem na czarnych listach niechcianych klientów u wszystkich operatorów? Jak dzwonię to mnie olewają, mówią między sobą znowu ten idiota... więc pozostaje mi żale wylewać tutaj.
    10
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2017-09-11 18:20
    Orange..... No teraz wsystko wiem. Ja dopiero używam inter.2 tygodnie i stąd ciekawość. Wysłałam kol adres o antenach ale on mi jeszcze nie odpowiedział. Nie wiem dlaczego - może uszkodził mu się telefon. No to Orange trzymaj sie!!!
    2
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-09-11 18:25
    OrangeToDziadostwo, zgadza się, Plus się reklamuje na stronie netowej, w mediach, w salonach na szybach, więc kto chce ten zauważy i skorzysta, nie ma sensu się narzucać ludziom którzy już korzystają bo ile można mieć abonamentów w jednej sieci, niektóre sieci chyba nie wiedzą co to umiar i chciałyby dać 100 abonamentów żeby potem narzekać, że ludzie nie płacą
    0
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-09-11 18:28
    albo sztuczne zawyżanie wyników sprzedaży - kończy się umowa i ludzie przedłużają,żeby mieć zniżki no i potem udają,że mają super sprzedaż, a to dzięki zniżkom
    0
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-09-11 18:31
    ludzie korzystają z Orżnąć z jednego powodu - mają usługi stacjonarne i mogą mieć zniżkę, nawet robią cesje, żeby była zniżka, wszystko dla zniżki, potem płacą jakieś 100 coś zł miesięcznie, klienci Orżnąć mają kase i nie wiedzą co z nią zrobić, będą narzekać ale nie odejdą
    -2
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-09-11 18:34
    będą straszyć,że odejdą, będą się wkurzać, wszystko zrobią ale nie odejdą, gdyby odeszli to skończyłyby się problemy z infrą albo zasięgiem i na to nie mogą pozwolić bo nie mieliby powodu do uprzykrzania życia sobie i innym, to są klienci Orżnąć
    0
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-09-11 18:37
    a w takim Plus czy a2 są ludzie którzy coś w życiu robią,których sensem życia jest coś innego niż ciągłe zajmowanie się awariami sieci, którzy mają telefon po to,żeby im działał i im wystarczy, awarii nie muszą mieć, wystarczy działający telefon i są zadowoleni, dodatkowych atrakcji nie trzeba
    -1
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-11 18:39
    @Ania Oglądałem ten film o antenach z linku, bardzo ładne anteny, lubisz takie? Ja bardzo.
    8
  • Users Avatars Mini
    a2mobile pisze: 2017-09-11 18:42
    najlepsi są klienci Orżnąć,którzy godzą się w ciemno na podanie swoich danych do umowy, którzy podpisują umowę przejścia do innej firmy z numerem, bez czytania, a jak się dowiedzą co zrobili to winny jest kto - wszyscy tylko nie oni bo na końcu okazuje się,że ktoś kto zadzwonił tak zdobył klientów na oszustwo, a ci niby mądrzy ludzie od tak uwierzyli, a potem dziwią się co zrobili
    -2
  • Users Avatars Mini
    Ms pisze: 2017-09-11 18:48
    Mnie akurat ta awaria boli bardzo. Zdecydowałem się na Orange pomimo słabego zasięgu u mnie w domu właśnie na możliwość używania funkcji WiFi calling. Teraz wiec przeważnie jestem poza zasięgiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2017-09-11 19:02
    Do OrangeTo..... no to się bardzo cieszę. Sprawiłeś mi przyjemność.
    3
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-12 00:13
    Pacjent psychiatryczny sie pode mnie podszył o godzinie 17:18 i godzinie 18:39 . Uważajcie na Niego. Jest niebezpieczny. Neka Ludzi którzy cokolwiek złego napiszą na Orange. Powinno sie go silowo umieścić w zakładzie zamkniętym.
    -10
  • Users Avatars Mini
    IAnia pisze: 2017-09-12 06:30
    Do OrangeToDziadostwo:.... bardzo Ci współczuje. No pisałeś juź że czasem się logujesz. Po Twoim nick'u widać co masz ze zdrowiem. Ale nie przejmuj się. Moja babcia ma 98 lat i straszliwie blużni. W jednym zdaniu potrafi rzucić 5 razy Ty q...wo.
    6
  • Users Avatars Mini
    Aloun pisze: 2017-09-12 08:49
    @Ania. Teraz zrozumiałem Twój adres o antenach. To jasne, nie będzie anteny to niewypromieniuje moc w.cz. w eter. A jak nie będzie Twoich "anten" to NAS też nie bedzie hi....hi....
    2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-12 13:37
    Piszę bez zalogowania bo teraz nie mam czasu, jest obchód na oddziale psychiatrycznym w moim szpitalu, muszę się kryć ,nie możemy mieć tu telefonów. A w Birczy nadal nie ma umts! Co robić? Jak żyć? oni mnie nie słuchają, ciągle mi dają jakieś piguły i zastrzyki:(
    10
  • Users Avatars Mini
    Pierre pisze: 2017-09-12 14:33
    Czytając te wszystkie anty komentarze do Orange ,nasuwa mi się jedna myśl. Ilu jest użytkowników naszych sieci to tyle jest zdań i opinii.Każdy sobie wybiera taką sieć jaką uważa że jest najlepsza dla niego.A ciągłe obrzucanie błotem sieci w której się nie jest i tylko wychwalenie bezgranicznie swojej sieci jest mega bez sensu.Każdy operator ma swoje wady jak też zalety i chyba zawsze juz tak będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    12e pisze: 2017-09-12 14:48
    Pierre. Dobrze, że nie wychodzą z opiniami na ulice robić awantury
    0
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-13 00:42
    Oj, Ty chory psychicznie Baranie Ty. Pieniaczu Ty stary. Idz z psem na spacer lepiej Barachle Ty.
    -10
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-13 06:57
    wybaczcie mi że tak w nocy pisałem. Byłem po przeglądzie i zastrzykach.
    6
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-13 17:47
    przez takich ludzi jak Ty jest w tym kraju źle. Właśnie przez takich.
    -8
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2017-09-14 13:33
    Przez takich jak ja którzy po silnych dawkach leków piszą sami ze sobą. przez takich ludzi jak Ty OTD jest w tym kraju źle. Właśnie przez takich.
    8

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: