Koniec osobnej spółki Orange Customer Service

Newsy
Opinie: 2

Zarząd Orange Polska poinformował o podjęciu 24 maja 2016 roku decyzji o zamiarze połączenia ze swoimi spółkami zależnymi Orange Customer Service oraz TP Invest.

Orange Polska, Orange Customer Service oraz TP Invest dokonały również pisemnego uzgodnienia planu połączenia spółek.

Celem połączenia spółek jest:

  • uproszczenie zarządzania Grupą Kapitałową Orange Polska, poprzez wzrost efektywności operacyjnej, integrację i uproszczenie procesów połączonych podmiotów,
  • ujednolicenie warunków pracy dla pracowników łączących się spółek

Orange Customer Service prowadzi działalność w zakresie całościowej obsługi klientów Orange Polska.
Głównym zadaniem TP Invest jest nadzór właścicielski nad spółkami zależnymi Orange Polska, które nie są związane z podstawową działalnością Grupy Orange Polska. Spółka zajmuje się również działalnością leasingową.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: