Orange Polska wdrożył rozwiązanie, które pozwoli stałym klientom zawrzeć umowę na usługi Biznes Pakiet Fiber, Biznes Pakiet i Dostęp do Internetu DSL za pośrednictwem strony internetowej i telefonu komórkowego.
Klient będzie miał możliwość zdalnej weryfikacji i/lub wskazania poprawek do naniesienia w dokumencie. W wielu przypadkach pozwoli to skrócić o połowę czas instalacji usług.
Dzięki e-umowie nie będzie już konieczności drukowania i dostarczania dokumentów przez przedstawiciela Orange Polska, kuriera lub partnera technicznego w chwili instalacji.
Z e-umowy może skorzystać przedsiębiorstwo będące klientem Orange od co najmniej 6 miesięcy i bez zaległości płatniczych. Firma składa oświadczenie, w którym upoważnia swoich reprezentantów do zawierania umów w formie elektronicznej oraz podaje niezbędne dane - adresy mailowe przedstawicieli i numery ich telefonów komórkowych.
Klient ma możliwość pobrania dokumentów i ich akceptacji bądź skierowania do poprawki. Jeżeli zgodzi się na przygotowaną przez przedstawiciela Orange treść umowy, wystarczy, że kliknie „akceptuję”, a na jego skrzynkę mailową przyjdzie ostateczna wersja umowy, a zlecenie podłączenia usługi po stronie operatora zostanie automatycznie uruchomione.
Za wdrożenie odpowiadał Jakub Górnik, dyrektor Digitalizacji i Rozwoju Rynku Biznesowego w Orange Polska.
Podpisanie umowy bez wychodzenia z firmy i tony papierów? Klienci biznesowi @Orange_Polska tak mają :-) Więcej o e-umowie https://t.co/oxLgtt5DYB pic.twitter.com/OGZ28thNgV
— Wojtek Jabczyński (@RzecznikOrange) May 28, 2018