Świetny pomysł Orange - specjalny standard obsługi dla seniorów

Newsy
Żródło: http://blog.orange.pl/
Opinie: 5

Orange oferuje swoim klientom, którzy skończyli 70 lat specjalny standard obsługi.

Orange ma prawie 1 mln klientów seniorów. W tym roku BOK odebrał od nich ponad 260 tys. połączeń. Biuro Obsługi Klienta wykrywa takiego klienta po numerze telefonu i numerze PESEL. System automatycznie identyfikuje takie osoby i zapewnia im komfortowy sposób załatwiania spraw w Orange.

Jakie ułatwienia mają dzwoniący seniorzy:

  • jedna infolinia by załatwić dowolną sprawę - 510 100 100 lub *100
  • automatyczne menu skrócone do minimum
  • możliwość porozmawiania z dojrzałym doradcą, który lepiej rozumie potrzeby seniorów i wszystkie kwestie techniczne wyjaśni w prosty sposób
  • można rozmawiać tak długa jak trzeba - nikt nie będzie pospieszał.

Seniorzy mogą otrzymywać pisma napisane większymi literami.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-11-26 14:33
    to juz było. To nic nowego. To odświeżenie starego pomysłu. Było to już nawet za czasów TP S.A. Znowu propaganda Orange Polska się obudziła.
    -3
  • Users Avatars Mini
    thec pisze: 2015-11-27 10:53
    A mnie sie podoba. Wszystkie korpo tylko na czas sie nastawiaja i nastepny i nastepny. Krzeselka dostosowane dla mlodych aby podpisali i spier... bez zbednej posiadówki. Z jednej strony to dobre bo konsultantom nie chce sie sluchac gdzie i co robil wnoczek i jakie to ogorki w lidlu sa tanie.... ale ta infolinia to + dla tej firmy. oczywiscie to teoria i tabelki... a jak bedzie w rzeczywistosci... czas pokaze...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tom pisze: 2015-11-27 15:38
    Tydzień temu -> Moja Babcia 86l. wraca do Orange z TelePolska -> "Standard seniora" sprawił, że konsultant sprzedaży Orange chciał wysłać drugi raz umowę do podpisania GDYŻ dowiedział się, że podpis jest niewyraźny... -> druga umowa wysłana do podpisania przez babcię z ABONAMENTEM WIĘKSZYM O 20 zł niż pierwotnie - oczywiście po dwóch godzinach dzwonienia jasne było, że to ściema w celu zwiększenia prowizji "Brawo TY !"
    0
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2015-11-29 21:52
    Standardy, z jakimi miałem do czynienia nie tak dawno w Orange (jako klient nie senior), wskazują na prosty przekaz, im starszy senior tym bardziej powinien wystrzegać się kontaktów z przedstawicielami tej sieci, (Brawo Tom). Od czasu Idei zmieniało się tam wiele, zmiany w traktowaniu klienta były dla mnie nie do zaakceptowania, ale nie jest to wyjątek na naszym rynku GSM. Najmłodszy z W4 nie musiał nic zmieniać, by konkurować na tym polu o "palmę pierwszeństwa".
    0
  • Users Avatars Mini
    Arek pisze: 2015-11-30 06:12
    I zapewnią to pewnie ludzie z agencji wyzysku tymczasowego. Starsi klienci są wspaniali dla operatorów i banków, najlepsi do dojenia bez skrupułów. Starsze osoby najczęściej mają stare i niekorzystne taryfy, płacą za niepotrzebne im usługi.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: