Orange otrzymał certyfikat GOLD STANDARD NAGRODA SATYSFAKCJI KLIENTA w badaniu satysfakcji organizowanym przez firmę MMT Management Sp. z o.o. - Spółka Komandytowa.
Gold Standard to badanie, którego celem jest ocena satysfakcji użytkowników wybranych produktów i usług. Klienci przyznają punkty jedynie tym markom, których w ciągu ostatniego roku używali najczęściej. Ankiety przeprowadzono w sierpniu 2007 roku na reprezentatywnej grupie 1500 Polaków, mających ukończone 15 lat. Badanie objęło mieszkańców miast powyżej 100 tys. mieszkańców.
Klienci oceniali operatorów telekomunikacyjnych w pięciu kategoriach: ceny, innowacyjność, obsługa klienta, dopasowanie do potrzeb i zakres usług. W każdej z nich firma mogła zostać oceniona w skali od 1 (zdecydowanie źle) do 5 (wyjątkowo dobrze). Suma ocen tworzyła indeks satysfakcji Gold Standard. Marka Orange w każdej z 5 kategorii otrzymała jako jedyny operator komórkowy maksymalną ocenę. Oznacza to, że klienci są w pełni usatysfakcjonowani usługami tej sieci.
źródło: raport firmy MMT Management Sp. z o.o. - Spółka Komandytowa "GOLD STANDARD 2007 BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTÓW"
Badanie przeprowadzone zostało metodą wywiadów domowych CAPI przez firmę badawczą TNS OBOP na zlecenie organizatora MMT Management. MMT Management podaje, że audytorem badania jest firma KPMG. Do badania Gold Standard można się zgłosić odpłatnie (koszt to 7950 zł netto za usługę lub produkt). Jeżeli użytkownik wskaże na produkt, który nie został włączony do badania odpłatnie to jeśli mieści się w kategorii zostaje przebadany – tak było w przypadku marki Orange.
MMT Management organizuje także konkurs Premium Brand.