Orange dobrze wypadł w badaniu satysfakcji klientów

Newsy
Opinie: 29

Orange otrzymał certyfikat GOLD STANDARD NAGRODA SATYSFAKCJI KLIENTA w badaniu satysfakcji organizowanym przez firmę MMT Management Sp. z o.o. - Spółka Komandytowa.

Gold Standard to badanie, którego celem jest ocena satysfakcji użytkowników wybranych produktów i usług. Klienci przyznają punkty jedynie tym markom, których w ciągu ostatniego roku używali najczęściej. Ankiety przeprowadzono w sierpniu 2007 roku na reprezentatywnej grupie 1500 Polaków, mających ukończone 15 lat. Badanie objęło mieszkańców miast powyżej 100 tys. mieszkańców.

Klienci oceniali operatorów telekomunikacyjnych w pięciu kategoriach: ceny, innowacyjność, obsługa klienta, dopasowanie do potrzeb i zakres usług. W każdej z nich firma mogła zostać oceniona w skali od 1 (zdecydowanie źle) do 5 (wyjątkowo dobrze). Suma ocen tworzyła indeks satysfakcji Gold Standard. Marka Orange w każdej z 5 kategorii otrzymała jako jedyny operator komórkowy maksymalną ocenę. Oznacza to, że klienci są w pełni usatysfakcjonowani usługami tej sieci.

źródło: raport firmy MMT Management Sp. z o.o. - Spółka Komandytowa "GOLD STANDARD 2007 BADANIE SATYSFAKCJI KLIENTÓW"

Badanie przeprowadzone zostało metodą wywiadów domowych CAPI przez firmę badawczą TNS OBOP na zlecenie organizatora MMT Management. MMT Management podaje, że audytorem badania jest firma KPMG. Do badania Gold Standard można się zgłosić odpłatnie (koszt to 7950 zł netto za usługę lub produkt). Jeżeli użytkownik wskaże na produkt, który nie został włączony do badania odpłatnie to jeśli mieści się w kategorii zostaje przebadany – tak było w przypadku marki Orange.

MMT Management organizuje także konkurs Premium Brand.

Opinie:

Opinie archiwalne (29):

Komentuj

Komentarze / 29

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    zart pisze: 2007-11-08 23:56
    to zart jakich malo, a cenzor gsmonline nie spi?
    0
  • Users Avatars Mini
    Joke pisze: 2007-11-08 23:57
    Powinno być raczej że dobrze wypadł w negatywnych statystykach
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek-2 pisze: 2007-11-09 00:33
    szczególnie w terminowości aktywowania zestawów zamówionych z ich strony - ŻENADA! zamówiłem 2 i na obu miesiąc od zamówienia im nie wystarczył by dokonać ich aktywacji (w sumie ponad dwa tygodnie na każdy numer oczekiwałem po zleceniu aktywacji)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konrad pisze: 2007-11-09 13:51
    Jestem abonentem tej sieci od 2002 roku i mimo wielu wpadek Idea a potem Orange muszę przyznac, że zawsze moje reklamacje były rozpatrywane na moją korzyśc. Jeszcze dwa lata temu dzwoniłem do BOK z pretencjami średnio dwa razy w miesiącu. Obecnie to rzadkośc. Oczywiście, że chciałbym mniej płacic i to jest dla mniej minus dla Orange ale wszechstronnośc usług i rozwiązań z których korzystam i profesjonalna pomoc są dla mnie ważniejsze niż rozmowa tańsza o kilka groszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2007-11-09 14:16
    jakos do wszystko dziwne sie mi wydaje przeciez od orange najwiecej ludzi odchodzi bo sa niezadowoleni a teraz takie cos !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    len pisze: 2007-11-09 14:19
    mi się jeszcze nie zdarzyła reklamacja ale jak dzwoniłem do bok czy byłem w salonie to obsługa była bardzo miła natomiast jesli chodzi o ceny polaczeń to wewnatrz sieci czy na stacjonarne wychodzi spoko natomiast do inych juz jest drozej z tym ze majac pare numerów w orange i tak sie to opłaca
    0
  • Users Avatars Mini
    lanser pisze: 2007-11-09 23:06
    buuu a czemu nie ma playciarzy w tym zestawieniu?! znow nie chcieli poddac sie baadaniu - blee;-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2007-11-09 23:54
    chyba przepytali pracowników Orange. Te wyniki to jakas żenada. Może.. w ogóle nikogo nie pytali...
    0
  • Users Avatars Mini
    mer pisze: 2007-11-10 00:54
    Na moją reklamację w sprawie opóźnień w dostarczaniu sms-ów odpowiedzieli, że w regulaminie jest napisane, że mają na to ...... no zgadnijcie ile godzin ?
    0
  • Users Avatars Mini
    prostak pisze: 2007-11-10 01:00
    To jest jedna wielka pomyłka! ja chciałem kupić strater w orangr to czekałem 24 min... bo pracownica sobie smsy pisała a drugi mnie nie mógł obsłużyć bo był od serwisu.... i to jest chore!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    maxbike-1 pisze: 2007-11-10 10:38
    A włłaśnie, Orange ma największą migrację klientów do innych sieci i to ma być to zadowolonie? Bardzo dużo ludzi opuszcza Orange, bo mają bardzo drogo. A jakość Orange to ja już znam, smsy z internetu (PŁATNE!!!) bardzo często nie przychodziły, po kilku telefonach nic się nie zmieniło, profesjonalnie to potrafią tylko ściemniać! A kiedy poszliśmy z rezygnacją do Orange i spytali o powód odpowiedziliśmy: ceny. Na to pracownik Orange powiedział, że on też ma prywatnie telefon w Erze bo taniej...
    0
  • Users Avatars Mini
    maxbike-1 pisze: 2007-11-10 10:41
    Orange ma za drogo, a tej jakosći obsługi i profesjonalizmu ekipy jakoś nie widze, a też mamy jeszcze telefon w orange na firme. Prędzej czy później pozbędziemy się wszystkich telefonów w Orange, Era bardziej się opłaca i jeszcze jedno, nie wrzucają swojego menu do telefonów któe sprzedają (choćby k800i) i nie lepią jakiś znaczków na obudowie! Co Orange mogło popsuć to chyba popsuło! Ale ludzie nabierają się na tą "światową sieć" i Orange do przyszłość. Dla mnie przeszłosć...
    0
  • Users Avatars Mini
    Marco pisze: 2007-11-10 11:46
    Jakos ma za drogo, jakos najwiecej opuszcza a... ciagle jest liderem i jeszcze wygrywa w badaniu jakosci. A moze przestaniecie patrzec na 13 minilionw Klientow nieobiektywnie myslac ze jak Wy jestescie niezadowoleni to od razu i 13 minilionow Klientow? Jednostka nigdy nie bedzie reprezentatywna. Pomyslce o tym piszac takie komentarze. Mnei raczej wydaje sie zabawne ze spolka matka jest na koncu. moźe pora by zamiast TP rzedzic i dyrygowac PTK, zaczela czerpac od PTK standardy i wzorce...
    0
  • Users Avatars Mini
    ggle pisze: 2007-11-10 11:51
    do Marco: na razie wypierniczaja z PTK wszystkich co cos umieli zrobic dla klienta. redukcje w grupie tp to glownie ptk. za rok orange bedzie na koncu przed tp w satysfakcji. Niektorzy pracownicy juz wiedza gdzie uciekac od tp.
    0
  • Users Avatars Mini
    tommator pisze: 2007-11-10 12:21
    najlepsi odchodzą wogóle przestraszeni wizją pracy pod "nadzorem" pseudo fachowców z TP albo właśnie do TP skuszeni kasą i możliwością rozwoju..co w TP nie jest trudne bo bardzo im brak dobrych specjalistów i managerów więc są bardzo chętni :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    tommator pisze: 2007-11-10 12:24
    a co do jakości usług ORANGE....to mile, ze takie są wyniki badań..ale jestem realistą i zdaję sobie sprawę, ze wszędzie sieci maja podobne problemy z obsługą klientów, jak słyszę takie zdecydowanie opinie, że gdzieś jest totalnie be a w innych sieciach suuuper to mnie pusty śmiech ogarnia..to się nazywa "myślenie życzeniowe" lub "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma"
    0
  • Users Avatars Mini
    rookie pisze: 2007-11-10 15:24
    dlaczego Era jest trzecia? powinna być druga, bo ma o jedną gwiazdkę lepiej od plusa jeśli chodzi o ceny. Inne kategorie mają tyle samo gwiazdek ??
    0
  • Users Avatars Mini
    czeczunio pisze: 2007-11-10 15:50
    ... ale tylko i wyłącznie dlatego ze moja dziewczyna posiada mixa w orange i mam do niej "darmowy" numer,czekam tylko az jej sie umowa skończy i lece albo do plusa albo do ery, chyba ze w playu zrobią jeden "darmowy" numer. a co do zadowolenia z usług orange pracuje w BOK i wiem jak na czym to wszystko polega i jak dzwoniąc do nich mówie ze jestem pracownikiem w BOK ery to odrazu innaczej ze mną rozmawiają i załatwiają sprawy innaczej.
    0
  • Users Avatars Mini
    czeczunio pisze: 2007-11-10 15:56
    ten z "..." na początku powinien być drugi a ten powinien być pierwszy... ja pracuje w BOK w erze, ogólnie z tego co widać to ludzie mają telefony w sieciach któe kiedyś mialy najlepszy zasięg, u mnie w okolicy z której pochodze zasięg najlepszy miala idea a poźniej dopiero inni i wszyscy mają telefony w orange, mi w tej chwili nie oplaca sie zmieniać sieci na Plus/Play/Era ponieważ są drogie koszty połączeń innych sieci a moja książka to w 80% numery orange, w tej chwili mam abo w orange ...
    0
  • Users Avatars Mini
    tgapl pisze: 2007-11-10 17:37
    Czy badania te przeprowadzono tylko na grupie wybranej sposrod pracownikow i czlonkow rodzin firmy:) ?
    0
  • Users Avatars Mini
    tgapl pisze: 2007-11-10 17:38
    Przeszedlem do Plusa z Orange 2 lata temu i nie mam zamiaru wracac, wiec chyba nie naleze do tej grupy zadowolonych:) Ale jak to mowia "nic na sile";)
    0
  • Users Avatars Mini
    lupino pisze: 2007-11-10 19:09
    wlasnei mnie wkurzyli skladajac propozycje, najpierw obiecali cos ciekawe telefony, a po paru dniach jak juz zdecydowałęm sie na konkretne modele, to Pani konsultant powiedziala ze bonusy im obcieli, i fony moga być po 300 iles tam złotych , oni sa nie powaźni, poniesli mi cisnienie strasznie, 506 109 6XX
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojth pisze: 2007-11-12 13:57
    LOL... to "złoto" nadane chyba było przez firmę-córkę Orangutana. I dlaczego ERA mając jedną gwiazdkę więcej niż PLUS jest na 3. miejscu? jeden wielki ROTFL.
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2007-11-12 17:24
    A co pytali się o zdanie tylko pracowników Orange ? Nie znam osoby która byłaby w 100% zadowolona z Pomarańczki ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartosz pisze: 2007-11-13 00:35
    Jasne...prawie zawsze jak chciałem coś załatwić (czy to w starej IDEI czy w ORANGE) zawsze było coś nie tak... raz się pani chamsko rozłączyła oj dobrze to pamietam hehe tak dla przykładu... innym razem osoby tam pracujące nie wiedziały co mają zrobić gdzie się przełączyć i zapytać... albo kiedyś pani się pyta "czy było wykonywane połączenie z tego tel? -Tak" a pare minut przed zanim zapytała sprawdzała billing i sama stwierdziła że było wykonywane hehe żarty sobie z ludzi robią i tyle w orange
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartosz pisze: 2007-11-13 00:37
    A... i jeszcze jedno jestem a raczej aktualnie byłem kilentem ORANGE od 1999 roku hehe :) I chyba już do nich nie powróce bo zawsze tak się działo że wracałem albo z HEYAH albo innych sieci hehe :D pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2007-11-13 02:19
    Jedyne co było dobre to śp. IDEA (innowacyjna z klasą), a po rebrandingu na Łoryndż stała się kompletnym shitem (nie mylić z hitem). Jedyne co ma sens na tym przeregulowanym "rynku" to Era TT. Ta oferta powinna zdobyć wszystkie laury a nie jakiś tam Łoryndż - pomiot telekomuny (nota bene z dwoma ** - buahaha!)
    0
  • Users Avatars Mini
    Dzudzu pisze: 2007-11-13 07:55
    to nie mozliwe..placilem abonament przez 2 lata w orange, przez rok nie umieli zmienic adresu koorespondencyjnego.. co zapisalem zmiany po jakims czasie wskakiwał stary adres, jakosc polączeń bardzo zla- dzwoniąc do osoby która siedziała obok mnie w aucie, usłyszałem informacje ze abonent jest poza zasięgiem( to nie wina telefonu), zglaszanie braku zasiegu nic nie pomoglo, dlatego nie zastanawialem sie i przeszedlem do +) gdzie jakosc uslug w prepaid jest wyzsza niz w abonamencie w Orange.
    0
  • Users Avatars Mini
    viator pisze: 2007-11-13 17:32
    a czemu mnie nikt nie pytał o zdanie?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: