W związku z wprowadzeniem przez PTK Centertel marki Orange w Polsce, ulega zmianie oficjalna nazwa piłkarskich rozgrywek ligowych w Polsce. Od 16 września br. obowiązywać będzie nowa oficjalna nazwa Orange Ekstraklasa. Nowe logo Głównego Sponsora Orange Ekstraklasy pojawi się na polskich stadionach i strojach zawodników już w najbliższej kolejce rozgrywek.
"Jesteśmy przekonani, że podejmując decyzję o rebrandingu dokonaliśmy dobrego wyboru, w szczególności w kontekście długoterminowej strategii rozwoju naszej firmy. Wierzymy, że nasze uczestnictwo w rodzinie Orange wpłynie na wzrost satysfakcji naszych klientów i pozwoli zaprezentować im bardziej atrakcyjne oferty, zbudowane na bazie doświadczeń i międzynarodowego wsparcia Grupy" - powiedział Jean-Marc Vignolles - Dyrektor Generalny PTKL Centertel - "Jest to także bardzo dobra wiadomość dla naszych udziałowców, partnerów i pracowników, zarówno PTK Centertel jak i całej Grupy TP, ponieważ oznacza to wzrost wartości firmy."
"Mimo bardzo krótkiego okresu realizacji projektu sponsoringowego udało się nam doprowadzić do uruchomienia ogólnie dostępnego magazynu na antenie TVN i TVN24, którego jesteśmy sponsorem. Dzięki naszej determinacji oraz pokaźnemu zaangażowaniu finansowemu polscy kibice po raz pierwszy od 3 lat mogą oglądać bramki z meczów ligowych na antenie telewizji otwartej" - powiedziała Iwona Kossmann - Członek Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży. "Ponadto, już od pierwszego meczu rundy wiosennej uruchomiliśmy szereg serwisów dla kibiców piłkarskich. Na szczególną uwagę zasługuje unikalny serwis Video Orange Ekstraklasa, który pozwala na oglądanie najciekawszych fragmentów meczów na wyświetlaczach telefonów komórkowych i to już zaraz po zakończeniu spotkania. Realizowane były również działania okołosponsoringowe takie jak Orange Fair Play, których głównym celem jest promowanie pozytywnych wzorców zachowań na stadionach."