Zmiany w globalnej komunikacji marki Orange

Newsy
Opinie: 9

Orange poinformował o zmianach w komunikacji swojej marki. Nowym przesłaniem marki Orange będzie hasło “always in touch to connect what’s essential in your life”. Zmiany w marce będą komunikowane w kampanii, które rozpoczęła się już we Francji. Już niebawem podobne reklamy zobaczymy także w Polsce i Hiszpanii. Orange będzie także bardziej obecny na Instagramie, bo chce trafić do młodszych odbiorców.

Orange prowadząc badania rynku w 2014 r. ustalił 6 głównych obszarów ważnych dla swoich klientów: dobre samopoczucie, rodzina, praca, pieniądze, dom i zabawa.


Orange brand film przez Orange

Logo znane już na całym świecie nie będzie zmienione. Zmienią się natomiast:

  • styl zdjęć - mają opowiadać historie ważne dla klientów
  • obecna paleta kolorów będzie wspierana przez 5 nowych barw: niebieski, żółty, fioletowy, zielony i różowy
  • czcionki się nie zmienią
  • ilustracje będą w nowym stylu, będą bardziej "graficzne"

Według danych Millward Brown marka Orange w zeszłym roku była warta 15.58 mld dolarów i zajmowała 62 miejsce globalnie i 7 w branży telekomunikacyjnej.

Orange zatrudnia na świecie 156 tys. osób.

 

Zdjęcia:

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2015-03-17 15:25
    jest to zgodne z obecnymi trendami w komunikowaniu marek. komunikacja wizerunkowa chyba nic nie da polskiemu orange. wczoraj na innym serwisie człowiek opowiadał jak go orange kantuje nie podajac szczegółowego billingu w roamingu.
    -2
  • Users Avatars Mini
    OrangeToDziadostwo pisze: 2015-03-17 15:38
    Pabloki: daj linka, chętnie poczytam. Ja się mogę pochwalić że już w 1Q2015 zabrałem z Orange 5 SIM-ek.... część SIM poszła do T-Mobile na rynek prywatny a część do Plusa ze względu na zasięg i promocję w biznesie 6m abonamentu gratis. Także więc, Szanowny Orange Polska - Oby tak dalej....
    -3
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2015-03-17 16:31
    @orange http://www.telepolis.pl/wiadomosci/uke-przygotowal-poradnik-dla-konsumentow,2,3,32864.html
    0
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-03-17 17:35
    @samodziadostwo Ja dla równowagi systemu uwalniam ludzi od T-debajl i plaj:-D Wszyscy zadowoleni:-D
    7
  • Users Avatars Mini
    Jakub pisze: 2015-03-17 21:20
    @up A Plus jest ok ;) i tak zostańmy
    1
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2015-03-17 22:47
    nowe hasło powinno brzmieć: dłuższego się nie dało abyś nic nie zapamiętał, ale pewno lektor i tak w reklamie go nie wypowie..
    1
  • Users Avatars Mini
    toczek pisze: 2015-03-18 13:15
    Taaa, szanse Orange to ludzie młodzi, bo ci starsi zazwyczaj już wiedzą "czym pachnie" obsługa klienta w Orange.
    -2
  • Users Avatars Mini
    Inco pisze: 2015-03-18 22:42
    Popieram. Orange to ciągle syf i telekomuna. Szarego klienta mają wiecie gdzie...
    -1
  • Users Avatars Mini
    ! pisze: 2015-03-19 16:32
    Im już nic nie pomoże. To firma która istnieje sama dla siebie. Niezadowolonych klientów są tysiące.
    -2

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: