Orange Film Break

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 2

Brytyjski Orange w zabawny sposób namawia w reklamie do wyłączania telefonów komórkowych podczas seansów kinowych:

Informacje o kampanii:

Credits Project name: Orange Goldspots - Intermission Creative agency: Fallon Client & their job title: Spencer McHugh, Director of Brand, Orange UK Executive Creative Director: Santiago Lucero Creatives: Sam Hibbard, Dan Watts, John Cherry Group Account Director: Katrien DeBauw Account Director: Emily Olson Account Manager: Brad Firth Agency Producer: Sasha Mantel Production Company: Outsider Director: James Rouse Producer: Benji Howell Director of Photography: Scott Henrikson Editor: Art Jones Post-production: MPC Music (if composed/mixed): Sniffy Dog Audio post-production: Ant @ Factory

 

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mistrzmazur pisze: 2011-09-23 23:06
    Film dowcipny, a tytuł artykułu mylący – powinno byc „Orange Phone Break” raczej. Spot jest tym fajniejszy że w sposób lekki mowi o sprawie bardzo irytującej, czyli używanie komórek podczas seansu, problem taki był rzadki jeszcze 10 lat temu bo rozmowy były drogie, a teraz są pakiety gdzie np. wewnątrz sieci Orange jest za darmo – co się dziwić że ludzie korzystają ile mogą J
    0
  • Users Avatars Mini
    aga pisze: 2011-09-25 18:42
    @Mistrzmazur: Owszem, pakietów nie brakuje, tutaj przyznam Ci rację, ale mimo wszystko nie powinniśmy traktować tego jako usprawiedliwienie. Jeśli śledzisz poczynania na rynku to wiesz, że każdy operator w ostatnim czasie wniósł coś nowgo. Jeśli mowa o orange to osobiście kojarzę tajemnicze kody i więcej korzyści w planach optymalnych (w obu przypadkach można otrzymać dodatkowe darmowe minuty). Co by to było gdyby każdy zaczął w nich korzystać w trakcie seancu?:).
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: