Klient Orange Flex zużywa 13 GB internetu - w planach kolejne nowości

Akcje partnerskie | Newsy
Opinie: 0
Artur Stankiewicz - Orange

Mieliśmy okazję zadać kilka pytań Arturowi Stankiewiczowi z Marketingu Rynku Konsumenckiego Orange Polska.

Artur odpowiada w Orange za markę Orange Flex.

Flex został wprowadzony na polski rynek w maju. W sierpniu dokonano znaczącej zmiany taryf.

1. Ilu macie klientów i czy jesteście zadowoleni ze startu?

Pierwsze miesiące nowej usługi oceniamy pozytywnie. Podjęliśmy ambitny krok – jak na lidera przystało - wyznaczając nowy kierunek.  Widzimy, że liczba klientów dynamicznie się zwiększa, co potwierdza, że na rynku jest miejsce dla tego typu oferty.  Cieszy nas, że aplikacja Orange Flex została dobrze przyjęta i uzyskała pozytywne oceny w sklepach Google Play oraz App Store.

2. Całkowicie zmieniliście swoją ofertę - czy to znaczy, że ta pierwsza była nietrafiona?

Nowa  oferta jest efektem szczegółowej analizy tego, co mówią o Orange Flex oraz jak korzystają z niego nasi klienci. Orange Flex najczęściej wybierają  osoby lubiące technologiczne nowinki, które potrzebują dużych paczek danych w podstawowych planach. Dlatego stworzyliśmy 2 nowe plany z dużymi pakietami  GB i pozostawiliśmy te, które dotychczas były najczęściej wybierane. Nowe plany to nasza  odpowiedź na potrzeby użytkowników aktywnie korzystających z internetu. W Orange Flex #chceszmasz.

3. Czy nie sądzicie, że Waszym jedynym poważnym rywalem jest nju? Czy flex nie powinien mieć takiej oferty jak nju? Nie macie na razie bonusów "za wierność"

Nie traktujemy NJU mobile jako rywala Orange Flex. Są to zupełnie różne oferty, kierowane do  innych grup klientów. Cały czas pracujemy nad rozwojem oferty w taki sposób, aby nie tylko zachęcić nowych klientów, ale również docenić tych, którzy już do nas dołączyli. 

4. Kiedy wprowadzicie sprzedaż smartfonów?

Wiemy, że klient kupujący usługę telekomunikacyjną, chciałby także kupić smartfon. Dlatego poszerzenie oferty o sprzedaż urządzeń jest ważnym elementem  rozwoju Orange Flex. Stworzyliśmy rewolucyjną i przyjazną użytkownikowi aplikację. W kolejnym kroku chcemy zaoferować prosty i intuicyjny sposób na zakup urządzeń z elastycznymi metodami płatności. 

5. Czy możesz wymienić TOP3 Waszych aktualnych przewag - dlaczego klient miałby przenieść numer właśnie do Was?

Zapraszamy do Orange Flex. Dlaczego? Po pierwsze dlatego, że jest to proste. Wystarczy kilka kroków w aplikacji, a jeżeli mamy  telefon z eSIM, to można to zrobić natychmiast, bez wychodzenia z domu. 
Po drugie, elastyczność korzystania z Orange Flex. Klient może dopasować plan do swoich potrzeb i zmieniać go jak chce oraz dodawać pakiety, usługi i Passy, które chce.
Po trzecie, kontrola. Orange Flex nigdy nie zaskoczy niespodziewanymi wydatkami na koniec miesiąca. W każdym momencie, z poziomu aplikacji, można sprawdzić ile i za co trzeba zapłacić oraz sprawdzić zużycie pakietu danych.

6. Jak Orange widzi przyszłość usług? Model "netflixowy" to jedyny kierunek?

Usługi bazujące na modelu subskrypcyjnym są coraz popularniejsze wśród użytkowników ze względu na swobodę i prostotę korzystania. Branża telekomunikacyjna nie jest wyjątkiem. Wierzymy, że jest to przyszłość ofert telko. Zauważamy również duże znaczenie usług konwergentnych, których wartością jest oszczędność czasu i pieniędzy.  

7. Czy będą startery Flex do kupienia w kioskach?

Już są. Od września karty SIM można kupić w blisko 2 tysiącach  punktów partnerskich, m.in. kioskach Ruchu, salonach Inmedio, Relay, Komputronik.

8. Jaki jest teraz aktualnie Wasz klient? Ile ma lat? Ile zużywa internetu?

Prawie połowa użytkowników Orange Flex to millenialsi, czyli osoby w wieku 25-39 lat. Są to osoby bardzo aktywne w sieci, zużywają średnio 13 GB miesięcznie. W samych tylko  mediach społecznościowych wykorzystują blisko 3 GB miesięcznie. Dzięki temu, że w Orange Flex każdy plan zawiera Social Pass, nie pomniejsza to ich pakietu danych. Cenią wygodne i innowacyjne rozwiązania np. eSIM. Docenili też Music i Video Pass oraz możliwość korzystania z dodatkowej karty SIM. Aż 45% klientów Orange Flex  aktywowało co najmniej jedną usługę dodatkową. 

9. Kiedy będzie Flex dla biznesu lub choćby Flex z fakturą? Jak jadę taksówką Free Now, to dostaję fakturę na maila.

Osoby zainteresowane ofertą Orange Flex zgłaszają nam potrzebę wsparcia klientów biznesowych oraz  rozliczania wydatków przez fakturę. Rozpoczęliśmy już pracę nad taką funkcjonalnością. 

10. Kiedy będą jakieś kolejne zmiany, nowości we Flex?

W przypadku Orange Flex mamy inne podejście do wprowadzania nowości. Nie będziemy opierać się na sezonowych cyklach komunikacyjnych, tylko na bieżąco odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Orange Flex to oferta elastyczna, szybko reagująca na trendy rynkowe. Warto więc na bieżąco obserwować Orange Flex, gdyż będzie się działo!

11. Jak Flex jest promowany? Gdzie? Czy komunikacja digital jest już dominująca?

Od niedawna w Polsce po raz pierwszy można obserwować sytuację, kiedy wydatki reklamodawców na internet przekroczyły wydatki na reklamę telewizyjną. Tworząc Orange Flex jako w pełni cyfrowy produkt od samego początku zakładaliśmy, że „digital” będzie dominującym kanałem komunikacji z klientami. Promowanie usługi w mediach cyfrowych pozwala nam na dokładne dotarcie do grupy docelowej, na której nam zależy, z dostosowanym do niej komunikatem. Możemy również  szczegółowo analizować wyniki kampanii w czasie rzeczywistym i na bieżąco podejmować decyzje.

12. Czy eSim jest ważny dla Waszych klientów? To chyba jeszcze bardzo niszowa usługa?

Orange jako pierwszy operator w Polsce wprowadził eSIM. To technologia przyszłości przede wszystkim dlatego, że bardzo ułatwia klientom życie. Aby aktywować usługę, nie ma potrzeby czekać na kuriera lub iść do salonu, karta eSIM może być aktywowana od razu.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: