W 2023 roku Orange rozpoczął dyskusję na temat nowej koncepcji swojej marki. Rozpoczął się proces przetargowy, w którym do udziału zaproszono kilka agencji. Po starannej ocenie propozycji to Publicis został wybrany do wspierania Orange w tym projekcie. Szczegóły zostały one ujawnione pracownikom Grupy 8 stycznia 2024 roku.
Orange is here wysyła jasny komunikat dotyczący zaangażowania Orange w bycie zaufanym operatorem, obecnym dla swoich klientów w każdych okolicznościach. Podpis ten jest prosty, przyjazny i nieformalny, zgodny z codziennym życiem naszych klientów.
Caroline Guillaumin, dyrektor wykonawczy ds. komunikacji w Grupie Orange, powiedziała: "Orange is here. Te trzy słowa odzwierciedlają tożsamość marki, którą chcemy prezentować w Orange. Trzy słowa, które wspierają odważne i oddane podejście Grupy, aby być bliżej, bardziej dostępnym i prostszym. Trzy słowa, które będą uosabiane przez wszystkich pracowników. Trzy słowa, które symbolizują pragnienie Orange, aby pozostać blisko swoich klientów, jednocześnie nadal się wyróżniając. Orange, po 30 latach istnienia, patrzy w przyszłość z ufnością i determinacją".