Orange jest w Polsce - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: PTK Centertel
Opinie: 21

15 września 2005 r. PTK Centertel poinformował o wprowadzeniu marki Orange oraz szczegółach nowej oferty. Od poniedziałku 19 września br. w ogólnopolskiej sieci sprzedaży dostępna będzie oferta Orange.

„Jest to nowy rozdział w blisko 14-letniej historii PTK Centertel. Ma umocnić naszą pozycję na rynku telefonii komórkowej w Polsce. Wprowadzenie marki Orange jest kamieniem milowym na drodze do uzyskania pozycji lidera” – powiedział Jean-Marc Vignolles, Dyrektor Generalny PTK Centertel – „Stajemy się częścią globalnej rodziny. W oparciu o międzynarodowe doświadczenia dostarczymy naszym klientom szereg innowacji oraz jeszcze lepszą jakość obsługi”.

Oferta Orange dostępna w Polsce od poniedziałku 19.09.br. obejmuje nowe propozycje dla wszystkich klientów: korzystających z telefonów na kartę, płacących abonament klientów indywidualnych, użytkowników popularnych ofert mix , a także klientów biznesowych.

Oferta Orange w Polsce to: nowe plany taryfowe, nowa oferta roamingowa, nowe usługi i nowa oferta telefonów Orange oraz nowa wizualizacja i jakość obsługi w ogólnopolskiej sieci sprzedaży.

„Zmiana marki sieci Idea na Orange oznacza wzmocnienie pozycji PTK Centertel, a więc wzrost wartości Grupy TP" - powiedział Marek Józefiak, Prezes Zarządu Telekomunikacji Polskiej – „Jestem przekonany, ze dzięki sile zespołu PTK Centertel, wartościom marki Orange oraz nowatorskim standardom w zakresie obsługi Klienta, wprowadzane zmiany przyniosą wymierne korzyści dla naszych Klientów i będą silnym bodźcem dla rozwoju Grupy TP".

Oferta Orange to także wielopłaszczyznowe korzystne dla klientów zmiany w sieci sprzedaży: zarówno w części sprzedażnej, jak i obsługi posprzedażnej. Zmiana marki przynosi nowy standard obsługi klientów we wszystkich salonach, której zasadami jest: zawsze profesjonalna obsługa, indywidualne traktowanie klientów, dopasowanie oferty do ich potrzeb. Dodatkowo w salonach Orange pojawią się nowe opcje obejmujące m.in. prezentację nowych zastosowań usług i możliwości lepszego poznania telefonów przez klientów. Proces zmiany marki dotyczy całej ogólnopolskiej sieci sprzedaży: salonów firmowych oraz punktów dystrybucji prepaid. W salonach sprzedaży obejmujących ponad 1.200 lokalizacji w całej Polsce od 19.09.br. pojawi się nowa identyfikacja wizualna i nowy, wyższy standard obsługi klientów.

W obu ofertach dostępne są unikalne telefony (siganture devices) – oznakowane marką Orange oraz ze specjalnym Orange menu. Dzięki szybkiemu i wygodnemu menu Orange niezależnie od marki telefonu klient ma łatwy i wygodny dostęp do podstawowych funkcji telefonu. Każdy znajdzie coś dla siebie – własny układ usług, wybór idealny do swoich potrzeb. Orange menu to unikalna personalizacja menu dostępna tylko w Orange dająca łatwy dostęp do najczęściej używanych funkcji telefonu, jak i do usług Orange dostępnych w portalu Orange World. Orange menu posiada standaryzację i testy produktowe na najwyższym poziomie oraz dostosowanie produktów do wymagań różnych potrzeb klientów, np. (od września): Philips 362, Sagem MYX 6-2, Samsung Z300, Sony Ericsson K600, Sony Ericsson PC Card GC89.

Oferta roamingu w Orange charakteryzuje się prostotą cennika za połączenia głosowe, w którym nowością są m.in.:

  • przejrzysty układ 4 stref (Europa, Pozostałe kraje europejskie, Reszta świata, Operatorzy satelitarni)

  • przejrzyste i stabilne ceny w każdej strefie (także dla połączeń odbieranych w roamingu)

  • obniżki cen nawet o ponad 20%

  • dodatkowe upusty dla klientów biznesowych

Orange wyróżnia także przejrzystość opłat za przesyłanie danych w roamingu (transmisja GPRS i przesyłanie wiadomości MMS) w oparciu o:

  • jednakowe rozliczanie na całym świecie

  • odbieranie MMS w roamingu – bez opłat!

  • specjalne ceny u operatorów Orange w Europie

Sanjiv Ahuja, Chief Executive Officer, Orange SA, powiedział: “To wyjątkowy dzień dla Orange oraz dla wszystkich klientów PTK Centertel, których gorąco witam w rodzinie Orange. Razem, sprawimy, że Centertel będzie firmą świetnie prosperującą i działającą na rzecz swoich klientów. Orange to marka, która od dawna skupia się na relacjach z klientami i dąży do spełnienia ich potrzeb poprzez dostarczanie prostych i łatwych w obsłudze produktów i usług będących świadectwem swojego zobowiązania. Jako część Orange, Centertel w pełni skorzysta z pozytywnych efektów bycia częścią międzynarodowej firmy, włączając w to dostęp do naszych światowych zasobów, do programu Signature device i Orange World nie wspominając o bogactwie wiedzy i doświadczenia całej grupy.”

Orange dla klienta indywidualnego:

  • Twój Plan: podstawowa oferta na abonament dająca swobodę korzystania z telefonu - klient sam tworzy plan taryfowy zgodnie z jego potrzebami

  • Twój Mix: połączenie zalet oferty na abonament i na kartę – prostota i wygoda w kontrolowaniu kosztów, ale bez ograniczeń

  • Orange Go: oferta na kartę – prostota i przejrzystość przy atrakcyjnych stawkach i wysokiej jakości obsługi

  • Twój Internet: oferta bezprzewodowego dostępu do Internetu – największy zasięg szybkiego mobilnego Internetu w Polsce

Orange dla klienta biznesowego:

  • Firma: podstawowa oferta dla firm – elastyczna oferta z dużymi pakietami minut i atrakcyjnymi stawkami

  • Firma MIX: połączenie zalet oferty na abonament i na kartę – gwarancja kontroli kosztów pracowników firmy

  • Pakiet E-mail dla Firm i BlackBerry: dostęp do firmowej poczty elektronicznej – rozwiązania dedykowane dla różnych wymagań firm

  • Business Everywhere: największy zasięg bezprzewodowego Internetu – kompleksowy produkt, atrakcyjne ceny, największy zasięg

Oferta Orange dla wszystkich klientów w Polsce to m.in.:

  • oferta roamingowa: prosty roaming – nowa oferta roamingowa gwarantująca przejrzystość i atrakcyjne ceny

  • telefony Orange: telefony dostosowane do potrzeb klientów – wyposażone w specjalne menu Orange, dające szybki i latwy dostęp do najczęściej używanych usług, specjalne aplikacje, szczegółowe testy

  • Orange World: Internet w telefonie – najważniejsze serwisy informacyjne oraz rozrywka w telefonie

  • portal Orange: nowa strona internetowa www.orange.pl – prosta, przejrzysta, niezawodna

  • sklep internetowy: oferty dostępne on-line – możliwość zakupu jeszcze korzystniejszej oferty przez Internet z dostawą do domu

  • bezpieczny telefon: ubezpieczenie na wypadek kradzieży lub zniszczenia

  • Orange biuro obsługi klienta: najwyższa jakość obsługi – kompetentna obsługa, szybki dostęp, przejrzysta numeracja, prosty IVR

  • Orange on-line: obsługa przez Internet - aktualna informacja o ofercie, zarządzanie telefonem przez Internet

  • SIMteligent: inteligentna karta SIM – prosty sposób aktywacji usług bez potrzeby pamiętania skomplikowanych komend i numerów

  • Akademia Orange: edukacja klientów – telefon komórkowy przyjazny dla swojego właściciela – zmniejszanie barier w korzystaniu z usług

Opinie:

Opinie archiwalne (21):

Komentuj

Komentarze / 21

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: