Rzecznik prasowy sieci Orange, Jacek Kalinowski, przygotował komentarz do wyników badań zaprezentowanych wczoraj przez TNS OBOP, dotyczących znajomości marki Orange w październiku br.
Oto treść tego komentarza:
"Zaprezentowane wyniki badań OBOP prezentujące znajomość marki Orange w Polsce w 6 tygodni od jej wprowadzenia na rynek oceniamy bardzo dobrze. Tak wysoka spontaniczna (40%) i jeszcze wyższa wspomagana (67%) znajomość zupełnie nowej marki na polskim rynku - w tak krótkim czasie od jej wprowadzenia - przewyższyła nawet nasze oczekiwania i dowodzi wielkiego sukcesu marketingowego oraz olbrzymiego zainteresowania Polaków ofertą i marką Orange - co zresztą obserwujemy w dobrych wynikach sprzedaży!
W przypadku marki Idea (Idea Centertel) po 1,5 m-ca od wprowadzenia na rynek w 1998 r. posiadaliśmy znacznie mniejszą znajomość marki wśród Polaków niż ma to miejsce obecnie, więc jesteśmy przekonani ze marka Orange jeszcze lepiej i szybciej odniesie sukces na polskim rynku, niż miało to miejsce w przypadku marki Idea. Wyniki badań OBOP oraz rosnące zainteresowanie polskich Klientów marką Orange potwierdzają trafność podjętej decyzji o zmianie marki sieci komórkowej, której operatorem jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel."
Jacek Kalinowski
Rzecznik Prasowy
PTK Centertel, Orange
Wyniki badań TNS OBOP znajdują się tutaj