Orange podsumował dziś 12 miesięcy od momentu wprowadzenia nowej marki na polski rynek. Firma uzyskała w tym czasie pozycję rynkowego lidera. Udział Orange w rynku wynosi obecnie 34.3%. Spontaniczna znajomość marki Orange w sierpniu br. wynosiła 70%. W ciągu roku firma pozyskała nowych 1.5 mln klientów. Wskaźnik CHURN po wprowadzeniu marki Orange nie zmienił się.
Pod koniec roku Orange planuje wprowadzić do swojej sieci technologię HSPDA. Prezes Jean-Marc Vignolles kolejny raz zapowiedział możliwość rozpoczęcia współpracy z operatorami wirtualnymi. Pierwsze umowy mogą zostać podpisane jeszcze w tym roku. Prezes zaprzeczył rynkowym plotkom o całkowitym połączeniu spółki PTK Centertel ze strukturami TP S.A. Według prezesa PTK Centertel, w przyszłym roku penetracja kart SIM przekroczy 100%.
Iwona Kossmann, COO Orange, przyznała, że spółka już rozpoczęła analizy i przygotowania do wejścia na polski rynek marki T-Mobile. Podobna walka pomiędzy tymi dwoma operatorami odbywa się na Słowacji. Orange jest tam liderem i ma 2.5 klientów. T-Mobile ma ich 2 mln. Penetracja na rynku słowackim wynosi około 80%.