13 kwietnia startuje kampania wizerunkowa Orange, oparta o nową platformę komunikacyjną Orange Zbliża.
W kolejnych odsłonach format reklamowy zostanie wykorzystany do komunikacji produktów i usług Orange.
Nowy format pokazuje historie, których bohaterowie, pomimo różniących ich zdań, znajdują wspólny język i zbliżają się do siebie. Nowoczesne technologie, usługi telekomunikacyjne im w tym pomagają.
Zadaniem nowej platformy komunikacyjnej jest silniejsze wyeksponowanie roli marki Orange, która pomaga swoim użytkownikom być bliżej tego, co w życiu jest dla nich ważne. Wpływ technologii na życie chcemy pokazywać z perspektywy ludzkich postaw i doznań. Orange stawia człowieka na pierwszym miejscu, takie jest DNA naszej marki i na tym opieramy nowe podejście do komunikacji – mówi Paweł Patkowski, dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska
Nowy spot wizerunkowy Orange można oglądać w telewizji (m.in. TVN i TVP), kinach (sieć Multikino) oraz w internecie (m.in. na YouTube i w Playerze TVN). Kampania wizerunkowa „Orange Zbliża”, potrwa do 30 kwietnia. Pod koniec miesiąca ruszą kolejne odsłony komunikacji opartej o nowy format, promujące oferty produktów i usług.
Platforma komunikacyjna „Orange Zbliża” jest wynikiem współpracy Orange Polska z agencją Leo Burnett Warszawa, która odpowiada za kreację. Produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro, postprodukcją Studio Orka, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Media. Materiał wyreżyserował Sebastian Pańczyk.