Orange ma 30 lat

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0
Orange ma 30 lat

Marka Orange świętuje swoje 30 urodziny.

Pomarańczowy brand jest dostępny w 26 krajach, a z usług pod tą nazwą korzysta 298 mln klientów.

Historia marki Orange rozpoczyna się w Wielkiej Brytanii. Na początku lat 90. grupa Hutchison Whampoa wysłała z Hongkongu zespół kierowany przez Hansa Snooka, aby zamknąć upadającą sieć komórkową Rabbit. Miał on jednak inne pomysły i zamiast tego przywrócił ją do życia pod nową marką.

Orange został uruchomiony 28 kwietnia 1994 roku.

W 2000 roku grupa France Télécom kupiła Orange, zmieniając pozycjonowanie marki i wykorzystując ją do ekspansji międzynarodowej. We Francji Wanadoo i Ma Ligne TV stały się Orange w 2006 roku, a w 2013 roku cała Grupa zmieniła nazwę na Orange.

Marka Orange jest drugą najcenniejszą marką telekomunikacyjną w Europie i trzecią najcenniejszą marką francuską (według rankingu Brand Finance Global 500 2024).

Obchodząc 30-lecie istnienia, marka wprowadza swój nowy slogan (brand signature)  - Orange is here. Ten nowy podpis został już wprowadzony we wszystkich krajach, w których Orange aktualnie operuje.

Historia tzw. brand signature marek z Grupy France Telecom/Orange:

2024   Orange is here

2017   Brings you closer to what matters

2011   Today changes with Orange

2002   Wanadoo: Positive generation

1999   France Télécom: We will make you love the year 2000

1994   Orange: The future’s bright, the future’s Orange

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: