Pomarańczowy brand jest dostępny w 26 krajach, a z usług pod tą nazwą korzysta 298 mln klientów.
Historia marki Orange rozpoczyna się w Wielkiej Brytanii. Na początku lat 90. grupa Hutchison Whampoa wysłała z Hongkongu zespół kierowany przez Hansa Snooka, aby zamknąć upadającą sieć komórkową Rabbit. Miał on jednak inne pomysły i zamiast tego przywrócił ją do życia pod nową marką.
W 2000 roku grupa France Télécom kupiła Orange, zmieniając pozycjonowanie marki i wykorzystując ją do ekspansji międzynarodowej. We Francji Wanadoo i Ma Ligne TV stały się Orange w 2006 roku, a w 2013 roku cała Grupa zmieniła nazwę na Orange.
Marka Orange jest drugą najcenniejszą marką telekomunikacyjną w Europie i trzecią najcenniejszą marką francuską (według rankingu Brand Finance Global 500 2024).
Obchodząc 30-lecie istnienia, marka wprowadza swój nowy slogan (brand signature) - Orange is here. Ten nowy podpis został już wprowadzony we wszystkich krajach, w których Orange aktualnie operuje.
2024 Orange is here
2017 Brings you closer to what matters
2011 Today changes with Orange
2002 Wanadoo: Positive generation
1999 France Télécom: We will make you love the year 2000
1994 Orange: The future’s bright, the future’s Orange