Dziennik Rzeczpospolita podał, że w Orange funkcję RCS aktywowało 5 mln użytkowników. Orange zarabia już na reklamach umieszczanych w czacie.
Od ponad trzech lat nasi klienci mogą korzystać z RCS, także komunikować się z użytkownikami sieci T-Mobile w Polsce oraz innymi na świecie – zdradził dziennikowi Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska.
Jakub Chajdak z biura prasowego T-Mobile Polska informuje, że i ten telekom ma ofertę dla firm opartą o RCS.
Plus nie używa RCS do pokazywania reklam abonentom. Aby mieć taką funkcjonalność, konieczne jest podpisanie stosownej umowy z Google i integracja z jego platformą. Polkomtel prowadzi aktualnie rozmowy z Google na ten temat, ale jest zbyt wcześnie, by cokolwiek więcej dziś powiedzieć – odpowiedział Arkadiusz Majewski z biura prasowego Plusa.
Play postawił na własne rozwiązanie RCS. Ma je od 2020 r.
Nasi użytkownicy mogą korzystać z rozwiązania działającego w oparciu o autorską platformę, – informuje Filip Żyro z P4. – Obecnie dostęp do naszego rozwiązania RCS mają użytkownicy telefonów Samsung i Huawei.