Osoby, których konto wygasło i mają zablokowane środki mogą je odzyskać poprzez nowe doładowanie lub - od teraz - kupując nowe dni ważności konta.
Można to zrobić wysyłając bezpłatnego sms-a lub po zalogowaniu się na swoje konto w Mój Orange.
Opłata za kolejne dni ważności konta pobierana jest automatycznie z funduszy zgromadzonych w ramach „Nowej Gwarancji Zwrotu”. Pozostałe złotówki z blokady przywracane są automatycznie bez żadnych dodatkowych opłat. W efekcie konto znowu jest aktywne.
Usługa jest dostępna dla użytkowników taryf: Orange Free na kartę, Orange YES i Orange POP.
Z akcji można skorzystać wielokrotnie, za każdym razem, gdy konto główne znajdzie się w okresie pasywnym (zablokowane połączenia wychodzące).
Nowe dni ważności konta można zakupić w dowolnym momencie, pod warunkiem posiadania wystarczającej ilości pieniędzy zablokowanych w ramach „Nowej Gwarancji Zwrotu”. Jeżeli nie mamy zablokowanych złotówek musimy doładować konto w tradycyjny sposób, aby odzyskać aktywność konta.