Orange jest w ostatnich miesiącach najbardziej widocznym sponsorem sportu w Polsce. Wskazują na to najnowsze analizy Media-Sport.pl. Wartość jaką miały w mediach przekazy telewizyjne dotyczące Orange m.in. wzmianki komentatorów i pokazywane banery sponsorskie, osiągnęła poziom ponad 4,7 mln zł. (wartość medialna Orange). Stanowi to blisko 20 procent wartości przekazów dotyczących wszystkich sponsorów piłki nożnej w Polsce. Na drugiej pozycji rankingu najbardziej „widocznych” sponsorów piłki nożnej znalazła się Telekomunikacja Polska S.A. – sponsor polskiej reprezentacji w piłce nożnej. Łącznie telewizyjne przekazy dotyczące sportowej aktywności grupy TP, w badanym przez Media-Sport.pl okresie od lutego do końca kwietnia 2006 r., były warte ponad 6,5 mln zł.
Orange – główny sponsor Orange Ekstraklasy, w analizowanych miesiącach aż 1.693 razy pojawił się w mediach jako sponsor piłki nożnej. Był on jednocześnie zdecydowanie najaktywniejszym i najbardziej widocznym sponsorem sportu w Polsce. Generalnie wszyscy sponsorzy piłki nożnej byli znacznie rzadziej pokazywani w mediach w porównaniu ze sponsorami siatkówki. Mimo to sponsoring piłki nożnej w porównaniu ze sponsorami siatkówki, dzięki większej oglądalności programów piłkarskich, przyniósł tylko niewiele słabsze rezultaty dotarcia dla fanów sportowych.
W analizowanym okresie Orange był najczęściej widoczny w stacji TVN. Sponsor Orange Ekstraklasy pojawia się często także w TV4, Polsacie i TVP Polonia. Choć w TVP1 marka Orange, jako sponsora piłki nożnej, pojawiała się stosunkowo rzadko, to stacja ta wygenerowała największą widownię dla Orange – sportowy serwis informacyjny po głównym wiadomościach oglądało bowiem łącznie, w okresie od lutego do kwietnia, 122,24 mln widzów (TNS OBOP).
Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Orange, od początku rundy wiosennej sezonu 2004/2005 jest Głównym Sponsorem Ekstraklasy piłkarskiej. Umowa sponsoringowa, między PTK Centertel a Polskim Związkiem Piłki Nożnej została zawarta 1 lutego 2005 roku, a obecnie realizowana przez spółkę Ekstraklasa S.A. Dzięki tej umowie kluby występujące w Orange Ekstraklasie przez 3,5 sezonu, (tj. do czerwca 2008 roku) otrzymają wsparcie finansowe w wysokości 31,6 mln złotych.
W tym roku Orange rozpoczął współpracę z Polską Federacją Beach Soccera, organizacją promującą piłkę nożną w okresie wakacyjnym na polskich plażach.