Orange zaczyna dosprzedawać klientom usługę Serwisant 24.
Usługę mogą aktywować nowi i obecni klienci postpaid – przedłużający umowę Orange Love lub na abonament komórkowy.
Klient zawiera umowę lojalnościową na 24 miesiące.
Z usługi „Serwisant 24” można skorzystać 3 razy w trakcie 12 miesięcy trwania umowy z Orange.
Jeśli serwisant nie przyjechał w ustalonym czasie, można zorganizować naprawę we własnym zakresie. Orange zwróci pieniądze na podstawie imiennych rachunków/faktur (do wysokości kosztów, nie wyższych niż przysługujący limit).
– elektryka (w razie awarii wewnętrznej instalacji elektrycznej);
– hydraulika (przy problemach instalacji: wodnej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania);
– ślusarza (w razie blokady drzwi zewnętrznych; usługa świadczona w formie refundacji kosztów);
– szklarza (na wypadek uszkodzenia szyb w oknach lub drzwiach zewnętrznych);
– technika urządzeń grzewczych i gazowych (przy awarii wewnętrznej instalacji gazowej lub awarii urządzenia grzewczego i gazowego);
– technika urządzeń klimatyzacyjnych (w razie awarii instalacji klimatyzacyjnej);
– serwisanta RTV/AGD;
– informatyka (awaria sprzętu PC lub oprogramowania)
Serwis wzywa się przez całodobową infolinię.